Ο γεωργικός σύνδεσμος Coldiretti, ο οποίος παρακολουθεί την κατανάλωση ντόπιων προϊόντων και την αύξηση των πωλήσεων, θεωρεί ότι φέτος η Ιταλία μπορεί να φιλοξενήσει -και πάλι- τουλάχιστνο 33 εκατομμύρια ξένους τουρίστες, όπως είχε συμβεί το 2019.

Πέρυσι, λόγω κορωνοϊού, από τον Ιούνιο μέχρι τον Σεπτέμβριο οι αφίξεις από το εξωτερικό μειώθηκαν κατά 55%. Σε μια δύσκολη περίοδο, με ορατό τον κίνδυνο οικονομικής ύφεσης, η ιταλική οικονομία μπορεί να ενισχυθεί σημαντικά, δηλαδή, με συνολικό τζίρο σαράντα δισεκατομμυρίων ευρώ. Όπως γράφει ο Tύπος, στην ανοδική αυτή πορεία των αφίξεων συμβάλλει και το ότι από αύριο, δεν θα είναι αναγκαίο να επιδεικνύει, κανείς, πράσινη κάρτα εμβολιασμένου, για την είσοδο στην χώρα.

Οι λεγόμενες πόλεις της τέχνης (από την Ρώμη μέχρι την Νάπολη και την Βενετία) έχουν ήδη γεμίσει με ξένους επισκέπτες ενώ και στα γνωστότερα θέρετρα, όπως της Σαρδηνίας και της Απουλίας, οι εστιάτορες και ξενοδόχοι, ξανάρχισαν να χαμογελούν.

Σε αναζήτηση 350.000 εργαζομένων

Παράλληλα, σύμφωνα με το πανεπιστήμιο Cattolica, σε έρευνα που έγινε σε Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία Αγγλία και Γερμανία, οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι ο πρώτος ευρωπαϊκός προορισμός που θα επέλεγαν, είναι η Ιταλία, με συνολικό ποσοστό 60%.

Υπάρχει, βέβαια, το πρόβλημα των αυξήσεων: οι ενώσεις καταναλωτών έκαναν γνωστό ότι στις διάφορες παραλίες, κυμαίνονται από 5% μέχρι και 18%. Αλλά γίνονται πιο αισθητές στους ακριβότερους προορισμούς. Σε αρκετά θέρετρα κοντά στην Ρώμη, μέχρι τα τέλη Ιουνίου θα βρίσκει, κανείς, ομπρέλα και ξαπλώστρα με 12 ευρώ.

Και στην Ιταλία, τέλος, καταγράφεται έλλειψη εργαζομένων στον τουριστικό τομέα. Χρειάζονται άμεσα, σύμφωνα με τους υπολογισμούς, 350.000 επιπλέον εργαζόμενοι. Η κυβέρνηση του Μάριο Ντράγκι θα αναζητήσει προσωρινή λύση, με  «πράσινο φως» στην άφιξη εργασιακού δυναμικού από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πηγή: DW

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott