Δύο ακόμη σύγχρονα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier), υψηλών προδιαγραφών, θα ναυπηγήσει η Capital Gas Ship Management Corp, συμφερόντων της οικογένειας του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη.
Τα δυο πλοία όπως έγινε γνωστό θα ναυπηγηθούν στα ναυπηγεία της Hyundai Samho Heavy Industries της Κορέας, όπου κατασκευάζονται και τα υπόλοιπα υπό παραγγελία πλοία της Capital Gas. Επισημαίνεται ότι με την προσθήκη των δυο πλοίων, η Capital Gas έχει πλέον υπό ναυπήγηση ένα τύπου X-DF και επτά τύπου ME-GA, LNG Carriers μεταφορικής ικανότητας 174.000 κυβικών μέτρων το κάθε ένα που θα διαθέτουν δίχρονες μηχανές χαμηλής πίεσης, που μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές μεθανίου.
Επίσης τα πλοία θα έχουν εγκατεστημένο προηγμένο σύστημα λίπανσης της γάστρας με αέρα και θα αξιοποιούν την τεχνολογία χρήσης διπλού καυσίμου με την εναλλακτική επιλογή του φυσικού αερίου ως καύσιμο.
Σε σύγκριση με τα τετράχρονα πλοία DFDE/TFDE που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2011-2016, οι εκπομπές μεθανίου των σύγχρονων αυτών πλοίων, μειώνονται κατά 80%, καθώς διαθέτουν και ηλεκτρογεννήτριες αξόνων που αφαιρούν την ανάγκη να λειτουργούν οι βοηθητικές ηλεκτρογεννήτριες του πλοίου στη θάλασσα μέσω της αξιοποίησης της ενέργειας από τους άξονες των κυρίων μηχανών, μειώνοντας έτσι περαιτέρω τις εκπομπές μεθανίου και CO2.
Συνολικά η Capital Gas έχει ένα στόλο από 14 LNG Carriers εκ των οποίων τα έξι είναι εν λειτουργία. Τα οκτώ υπό ναυπήγηση αναμένεται να παραλαμβάνονται σταδιακά, από τα ναυπηγεία από τον Ιανουάριο του 2023 μέχρι και τον Μάρτιο του 2026.
Latest News
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων