Εντός των επόμενων 15 ημερών ξεκινά η δεύτερη φάση των έξι διαγωνισμών για το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στην ιστορία της χώρας, ύψους 4 δισ. ευρώ, όπως προανήγγειλε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης από το βήμα του συνεδρίου Υποδομών – Μεταφορών ITC 2022.
Συγκεκριμένα, ο κ. Βίνης αναφέρθηκε στην άμεση έναρξη διενέργειας του διαλόγου με τους συμμετέχοντες για τα έξι κομβικά έργα που δημοπρατούνται από την ΕΡΓΟΣΕ με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, ενώ παράλληλα ανακοίνωσε ότι μέσα στο καλοκαίρι θα ξεκινήσουν οι διαγωνιστικές διαδικασίες των επτά συμβούλων, που θα ενισχύσουν την ικανότητα υλοποίησης των έργων.
Χρονοδιάγραμμα
Η πιστή τήρηση του χρονοδιαγράμματος που έθεσε η ΕΡΓΟΣΕ δεν αφορά μόνο στα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Βίνης, αλλά συνολικά στην αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, ο σχεδιασμός για την υλοποίηση του οποίου, έχει ήδη ολοκληρωθεί.
«Η στρατηγική μας βασίστηκε σε τρεις κύριους άξονες:
- Στην επίλυση των προβλημάτων που εντοπίσαμε στις υφιστάμενες συμβάσεις έργων και μελετών
- Στην άμεση προώθηση των δημοπρατήσεων των μειοδοτικών διαγωνισμών
- Στην κατάρτιση ενός τολμηρού και πρωτόγνωρου για τα δεδομένα του ελληνικού σιδηροδρόμου προγράμματος δημοπρατήσεων με Ανταγωνιστικό Διάλογο, για την σύνδεση των κομβικών λιμένων της χώρας.
Μάλιστα, πέρυσι τέτοιο καιρό στο ίδιο συνέδριο, δεσμευτήκαμε για όλα αυτά και φέτος είμαστε σε θέση να πούμε ότι όλα έχουν υλοποιηθεί» υποστήριξε ο κ. Βίνης.
Επίσπευση των διαδικασιών
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ αναφέρθηκε, επίσης, στην επίσπευση των διαδικασιών για την ολοκλήρωση κρίσιμων υποδομών που αναβαθμίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας με τη δημοπράτηση επτά έργων, συνολικού προϋπολογισμού 515,3 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, προετοιμάζεται το έδαφος για νέες δημοπρατήσεις έργων εντός του καλοκαιριού, προϋπολογισμού 55 εκατ. ευρώ.
«Ξεμπλοκάραμε διοικητικές πράξεις που ήταν παγωμένες για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα την επανεκκίνηση των εν εξελίξει συμβάσεων. Γεγονός που καταγράφεται στις απορροφήσεις κοινοτικών κονδυλίων για την υλοποίηση των έργων. Έχουμε θετικό ρυθμό ανάπτυξης για πρώτη φορά από το 2016, που μάλιστα αναμένεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο μέχρι το τέλος του 2022» δήλωσε.
Ο κ. Βίνης, στάθηκε, επίσης, στη συνολική προσπάθεια ολοκλήρωσης των έργων που αφορούν στην εγκατάσταση ειδικών σιδηροδρομικών συστημάτων στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνα, με στόχο τη μείωση της διαδρομής Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά.
Latest News
Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Ε65 - Αθήνα-Γρεβενά σε 4 ώρες
Από την Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας έως την Καλαμπάκα, παραδόθηκαν 136 συνεχή χιλιόμετρα σύγχρονου αυτοκινητόδρομου
Σύμμαχος στην ανάπτυξη ο Ε65 – Πώς έγινε το reset του έργου από ΤΕΡΝΑ
Στην κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος – Τι είπαν Μητσοτάκης, Περιστέρης και Σταϊκούρας
Μητσοτάκης για Ε65: Δρόμος τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας
Εγκαινιάζονται από τον πρωθυπουργό τα τμήματα Καρπενήσι – Ξυνιάδα και Τρίκαλα – Καλαμπάκα
Στην κυκλοφορία ο Ε65 της ΤΕΡΝΑ – Σε 3 ώρες Αθήνα – Τρίκαλα [χάρτης]
Εγκαινιάζονται από τον πρωθυπουργό τα τμήματα Καρπενήσι – Ξυνιάδα και Τρίκαλα – Καλαμπάκα
Κλειστή μέχρι την Μεγάλη Τετάρτη, 1η Μαΐου, η σήραγγα της Εγνατίας «Μαλακάσι Α»
«Όλες οι σήραγγες θα ελεγχθούν και θα ακολουθήσει, όπου απαιτείται, η βαριά συντήρηση της οδού», επεσήμανε ο Υφυπουργός Υποδομών
Νέα επένδυση και επιχειρηματικές συμφωνίες στην Αθηναϊκή Ριβιέρα
Η οικιστική ανάπλαση στην Βούλα και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα
Τι παίζει με την Ελλάκτωρ;
Το νέο πωλητήριο σε Ηλέκτωρ, η εξαγορά της REDS και τα σενάρια για τους Ολλανδούς της Reggeborgh και την Ελλάκτωρ
Παραδόθηκε από την Άκτωρ ο νέος αυτοκινητόδρομος Καλλονή - Σίγρι στη Λέσβο
Ο αυτοκινητόδρομος αναδεικνύει το παγκόσμιο μνημείο του Απολιθωμένου Δάσους της Λέσβου
Ελλάκτωρ: Πότε κληρώνει για Ηλέκτωρ και επιστροφή κεφαλαίου
Έργα 6 δισ. ευρώ διεκδικεί η Ελλάκτωρ, όπως είπε στους αναλυτές ο CEO Ευθύμιος Μπουλούτας
Στην τελική ευθεία η ανάπλαση της ΔΕΘ - Τα σενάρια για το χρηματοδοτικό σχήμα
Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης κα τα οφέλη του μεγαλεπήβολου project για την Θεσσαλονίκη