Περίπου δέκα πλοία τον μήνα αγόρασε από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι και το τέλος Ιουνίου του 2022 η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου η MSC της οικογένειας Απόντε.
Η MSC που πήρε την πρώτη θέση από την Δανική Maersk τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους αγόρασε συνολικά 220 πλοία από τον Αύγουστο του 2020.
Διαβάστε επίσης: Ναυπηγεία Ελευσίνας: Σε δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο για την εξυγίανση
Σε ορισμένες περιπτώσεις, αναφέρει η Alphaliner, η MSC κατέβαλε πολύ περισσότερα για την αγορά των second hand (δεύτερο χέρι) πλοίων από την αρχική αξία τους ως νεότευκτα. Όπως προσθέτει η Alphaliner το μεγάλο πλεονέκτημα που προσφέρει η αγορά μεταχειρισμένων πλοίων είναι ότι η χωρητικότητα είναι άμεσα διαθέσιμη, γεγονός που επέτρεψε στην MSC να αποκτήσει ένα πλεονέκτημα κατά την περίοδο που η ζήτηση για πλοία ήταν μεγάλη και οι ναύλοι κινούνταν έντονα ανοδικά.
Διαβάστε επίσης: DBX: Η νέα εταιρία ανάλυσης της αγοράς ξηρού φορτίου που εισέρχεται στην αγορά
Στα 220 πλοία από δεύτερο χέρι πρέπει να προστεθούν και άλλα 112 πλοία υπό ναυπήγηση που αντιπροσωπεύουν μία μεταφορική ικανότητα που φτάνει τα 1,47 εκατ. teu.
Mε βάση αυτές τις επιδόσεις εκτιμά η Alphaliner, η MSC θα παραμείνει για το άμεσο μέλλον ο ηγέτης της αγοράς ενώ θα μεγαλώσει την διαφορά από την δεύτερη Maersk και τις υπόλοιπες μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου η MSC αύξηση τον στόλο της κατά 4,2% ενώ η Maersk κατέγραψε μικρή μείωση του στόλου της κατά 0,6%.
Να σημειωθεί ότι το πρώτο εξάμηνο του 2022 η μεταφορική ικανότητα του στόλου των δέκα μεγαλύτερων ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 1,7%, στα 25,4 εκατ. teu.
Στις κερδισμένες σε χωρητικότητα η CMA CGM η οποία παρέλαβε εννέα νεότευκτα containerships μεταφορικής ικανότητας 15.000 teu το καθένα και αύξησε την μεταφορική της ικανότητα κατά 4%. Επίσης η ΖΙΜ που παρουσιάζει τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση χωρητικότητας κατά 16,8%, η Evergreen με αύξηση μεταφορικής ικανότητας 5,2% η Hapag Lloyd με 0,8% και η Yang Ming με 1,7%. Χαμένες η Maersk με μείωση της μεταφορικής ικανότητας κατά 0,6% η Cosco με 1% η ONE με 1,2% και η HMM με 0,6%.
Latest News
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα