Ξεκινούν τη Δευτέρα 11 Ιουλίου και λήγουν την Τετάρτη 31 Αυγούστου 2022 οι τακτικές θερινές εκπτώσεις, με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών (ΕΣΑ) να υπενθυμίζει ότι τα τα καταστήματα μπορούν να παραμείνουν προαιρετικά ανοικτά την Κυριακή 17 Ιουλίου 2022, με προτεινόμενο, από τον ΕΣΑ, ωράριο λειτουργίας 11:00′ – 18:00′.

Διαβάστε επίσης: Κορκίδης: Οι φετινές εκπτώσεις θα λειτουργήσουν ως «κυματοθραύστης» στην ακρίβεια

Με αφορμή την επικείμενη έναρξη της εκπτωτικής περιόδου, ο πρόεδρος του ΕΣΑ, Σταύρος Καφούνης έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία για επιχειρήσεις και νοικοκυριά, οι εμπορικές αγορές είναι έτοιμες να υποδεχτούν τους καταναλωτές, προσφέροντας όλων των ειδών τα προϊόντα, σε πολύ ελκυστικές τιμές. Όπως αποδείχτηκε από την πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ο καταναλωτής μπορεί να βρει όλες τις κατηγορίες προϊόντων και να συνδυάσει τα ψώνια με την διασκέδαση.

Διαβάστε επίσης: ΕΛΣΤΑΤ: Άνοδος στον κύκλο εργασιών στο λιανικό εμπόριο τον Απρίλιο

Έχοντας ως δεδομένο το περιορισμένο διαθέσιμο εισόδημα, οι φετινές εκπτώσεις είναι περισσότερο αναγκαίες από ποτέ και όλοι τις περιμένουν με αγωνία. Οι καταναλωτές για να καλύψουν με λιγότερα χρήματα τις ανάγκες τους, οι επιχειρήσεις για να δουν μεγαλύτερες εισπράξεις αλλά και η οικονομία για να πάρει μια ανάσα, φρενάροντας τις ανατιμήσεις, αυξάνοντας την κατανάλωση και άρα την ανάπτυξη.

Εύχομαι λοιπόν η ερχόμενη εκπτωτική περίοδος να ανατρέψει το αρνητικό κλίμα, που επικρατεί στην αγορά το τελευταίο χρονικό διάστημα και να επιστρέψει η αισιοδοξία που τόσο έχει ανάγκη ο εμπορικός κόσμος της χώρας».

Τι πρέπει να προσέξετε

Σύμφωνα με τον ΕΣΑ, οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:

– Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας, μειωμένης τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.

– Επιτρέπεται, επίσης, η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

– Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

– Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).

– Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη, με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

– Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
ΕΣΕΕ: Πόσο πιο ακριβά πληρώνουν τα δάνεια οι ελληνικές επιχειρήσεις [γραφήματα]
Επιχειρήσεις |

Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]

H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ