
Σε πρόσκληση για σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, προκειμένου να καλυφθεί η άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθίας, προχωρά το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Επισημαίνεται ότι τη γραμμή επρόκειτο να καλύψει, βάσει σύμβασης την οποία είχε υπογράψει, το πλοίο «Olympus» της εταιρείας «sea speed ferries» από την περασμένη Δευτέρα 11/7. Το πλοίο έως χθες Δευτέρα 17/7 δεν είχε ολοκληρώσει την επιθεώρησή του και είχε ανακοινώσει ότι τα δρομολόγιά του θα παραμείνουν ανεκτέλεστα έως την Πέμπτη 21 Ιουλίου.
Διαβάστε επίσης: Άγονη γραμμή: Αγωνία για το δρομολόγιο στην Κασοκαρπαθία
Μάλιστα, όπως τονιζόταν προς τους επιβάτες, «επιστρέφεται ο ναύλος των εισιτηρίων εκτός κι αν επιθυμούν την αλλαγή της ημερομηνίας».
Σύμφωνα με πληροφορίες, την Πέμπτη αναμένεται να συνεδριάσει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, όπου θα εξεταστεί το θέμα της Κασοκαρπαθίας, προκειμένου να διερευνηθεί ποια άλλη εταιρεία μπορεί να καλύψει τη γραμμή ενώ, έως αύριο στις 10 το πρωί, πλοιοκτήτριες εταιρείες που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρουν θα πρέπει να καταθέσουν σχετική αίτηση.
Διαβάστε επίσης: Υπουργείο Ναυτιλίας: Λύση στο πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κάσου – Καρπάθου
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης σε δηλώσεις του σχετικά με το θέμα της κάλυψης της γραμμής δήλωσε: «Σε μια κρίσιμη για τα νησιά περίοδο και παρά τις δυσκολίες που έχει πάντα η προσπάθεια αντικατάστασης πλοίων μεσούσης της θερινής περιόδου, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής στάθηκε από την πρώτη στιγμή αρωγός στην δικαιολογημένη ανησυχία των νησιωτών της Καρπάθου και της Κάσου, καταβάλλοντας κάθε προσπάθεια προκειμένου να επιτύχει την πλήρη αποκατάσταση των άγονων γραμμών που θα εξυπηρετούντο από το Ε/Γ – Ο/Γ OLYMPUS.Θα ήθελα να επαναλάβω ότι η ασφάλεια των πολιτών και η εξυπηρέτηση των νησιών είναι δύο παραδοχές που δεν δέχονται διαπραγμάτευση. Όπως οφείλαμε, πήραμε όλα τα κατάλληλα μέτρα για να μην πληγεί ο τουρισμός και η καθημερινότητα των ακριτικών μας νησιών στην Κάρπαθο και την Κάσο, ενώ συνεργασθήκαμε με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για να καταφέρουμε επιβάτες και φορτηγά οχήματα να μετακινηθούν στα νησιά με τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση.
Σήμερα προχωράμε στην οριστική επίλυση του προβλήματος μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου. Όμως αυτό δεν είναι το μόνο που πραγματοποιούμε για τα δυο αυτά νησιά της ελληνικής εσχατιάς.
Παράλληλα με την δρομολόγηση επί τρίτο συνεχόμενο καλοκαίρι ταχύπλοου πλοίου από τη Ρόδο προς τη Σητεία μέσω Χάλκης, Καρπάθου, και Κάσου, έχουμε ήδη αποφασίσει την ουσιαστική αναβάθμιση της σύνδεσης της Καρπάθου και της Κάσου κατά τη νέα δρομολογιακή περίοδο και από την 1η Νοεμβρίου τα νέα συχνότερα και ποιοτικότερα δρομολόγια θα βρίσκονται στη διάθεση των κατοίκων των νησιών μας, δίνοντας οριστικό τέλος σε ένα αίτημα δεκαετιών κατά τρόπο που δικαιούνται και τους αξίζει».
Τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά του προσφερόμενου πλοίου είναι να έχει μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 350 χειμώνα και 800 το καλοκαίρι. Να διαθέτει 50 κλίνες και επιφάνεια φόρτωσης οχημάτων μεγαλύτερη η ίση από 400 τετραγωνικά μέτρα για φορτηγά και 600 για οχήματα. Το κάθε δρομολόγιο επιδοτείται με 52.990 ευρώ.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες