Ήταν η στιγμή που οι Άγγλοι περίμεναν εδώ και δεκαετίες και η Nike εδώ και δέκα χρόνια: η στιγμή που οι «λιονταρίνες» της εθνικής γυναικών κέρδισαν την Γερμανία και στέφθηκαν πρωταθλήτριες Ευρώπης στο ποδόσφαιρο.
Το βρετανικό κοινό αγαλλίασε στο θέαμα της πολυπόθητης «κούπας», ακόμη και αν ήρθε από το γυναικείο ποδόσφαιρο. Ανάλογα ήταν τα αισθήματα και στους κόλπους της Nike, που είχε επιλέξει εδώ και χρόνια, πολύ πριν τις μεγάλες επιτυχίες, να ποντάρει στο γυναικείο ποδόσφαιρο και μέσα από αυτό να αναζητήσει… παράθυρο και προς το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.
Διαβάστε επίσης: Η επανάσταση για το γυναικείο ποδόσφαιρο άρχισε από το Γουέμπλεϊ
Στα βρετανικά και διεθνή media, έκανε το γύρο του κόσμου η φωτογραφία της Κλόι Κέλυ, η οποία πανηγυρίζοντας έξαλλα το νικητήριο γκολ, έβγαλε την μπλούζα της με αποτέλεσμα να φανεί ο αθλητικός στηθόδεσμος με ευδιάκριτο το σήμα της Nike. Ήταν μια φωτογραφία που λειτούργησε ως η ιδανική διαφήμιση για την αμερικανική φίρμα, τα πραγματικά κέρδη της οποίας θα φανούν σε βάθος χρόνου.
Πλώρη για νέα κέρδη
Πραγματικά, ειδικού του κλάδου σχολιάζουν πως η Nike προσβλέπει πλέον δικαιολογημένα σε σημαντικά κέρδη από την επίδραση της νίκης των «λιονταρίνων» στο Women’s Euro. Ήταν, άλλωστε, μια ιστορική στιγμή για την ομάδα και τη χώρα, που ήδη φαίνεται πως έχει δώσει νέα ώθηση στο άθλημα. Και μαζί με την ώθηση στο άθλημα, θα έρθει και η ώθηση στα κέρδη των επιχειρήσεων που το στηρίζουν.
Για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαΐου, τα έσοδα της φίρμας από τις πωλήσεις γυναικείων αθλητικών προϊόντων διαμορφώθηκαν στα 8,3 δισ. δολάρια, ήτοι λιγότερο από τα μισά από τον αντίστοιχο τζίρο των ανδρικών προϊόντων, που ήταν στα 18,8 δισ. δολάρια. Όμως, η ψαλίδα μειώνεται και αναμένεται να μειωθεί περαιτέρω, με την εταιρεία να σχεδιάζει να διπλασιάσει τις επενδύσεις της για νέα γυναικεία προϊόντα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Βέβαια, το γυναικείο ποδόσφαιρο δεν πρόκειται ποτέ να φτάσει στα επίπεδα απήχησης του ανδρικού. Όμως, με τον τρόπο αυτό η αμερικάνικη εταιρεία, που παραδοσιακά συνδυάζει το όνομα της με άλλα αθλήματα, από τον στίβο έως το μπάσκετ, θα έχει τον τρόπο να κλονίσει τα κραταιά ονόματα του διεθνούς ποδοσφαίρου και δη, της Γηραιάς Ηπείρου, όπως η Adidas. H γερμανική φίρμα έχει υπάρξει σπόνσορας του Παγκοσμίου Κυπέλου σταθερά από το 1970 και είναι ο επίσημος προμηθευτής του ανδρικού ποδοσφαίρου στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και το Champions League. Παρόλ’ αυτά είδε τώρα την Nike να έρχεται από τα μετόπισθεν και να φιγουράρει στις αθλητικές εφημερίδες μέσα από την επιτυχία της αγγλικής γυναικείας ομάδας.
Σταδιακή διείσδυση στη Γηραιά Αλβιώνα
Τα τελευταία χρόνια, εξάλλου, έχει «χτίσει» αργά την περαιτέρω διείσδυση της ευρύτερα στο αγγλικό ποδόσφαιρο. Είναι ο βασικός σπόνσορας της Football Association και μάλιστα διεύρυνε τη συμφωνία της μέχρι και το 2030.
Επίσης σε προσωπικό επίπεδο στηρίζει τις 12 από τις 23 παίκτριες της εθνικής ομάδας γυναικών, ενώ είναι σπόνσορας σε τρεις ακόμη ποδοσφαιρικές οργανώσεις της χώρας, την Girls United, την UK Active και την Bloomsbury Football, δημιουργώντας έτσι μια πολύ γερή βάση στην βρετανική αγορά, που ήταν και θα παραμείνει μία από τις μεγαλύτερες στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.
Latest News
Πόσα έχασε ο Μάικλ Τζόρνταν πουλώντας την τεράστια έπαυλή του στο Σικάγο
Ακόμη και για είδωλα όπως ο Μάικλ Τζόρνταν δεν είναι κάθε τελευταία βολή πετυχημένη
Βαγγέλης Μαρινάκης: Να έχεις το πνεύμα του νικητή κάθε στιγμή, να μην ξεχνάς τις ρίζες σου, να μην παραιτείσαι ποτέ
Οι Αγγλοι υποκλίνονται στον «Βασιλιά του Πειραιά», στον ηγέτη της Νότιγχαμ Φόρεστ με το διεθνώς αναγνωρισμένο Sky Sports, να αφιερώνει ντοκιμαντέρ και αμέτρητους επαίνους. «Meeting Marinakis»: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη γεμάτη πάθος, όραμα, αλήθεια και ανθρωπιά.
Πώς η Ελλάδα θα μπει στην τουριστική βιομηχανία του γκολφ
Ο τουρισμός του γκολφ και τα οφέλη στην οικονομία - Τι λέει ο ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Παράσχης
Χρωστάει και ο... Ρονάλντο; - Η μήνυση που κατέθεσε γιατρός εναντίον του
Γιατρός από την Αγγλία κατέθεσε μήνυση στον Κριστιάνο Ρονάλντο για οφειλές από θεραπείες που του είχε προσφέρει τη σεζόν 2021-2022
Τα πολλαπλασιαστικά οφέλη του γκολφ - Γιατί υστερεί σε ανάπτυξη στην Ελλάδα
Η περαιτέρω ανάπτυξη του γκολφ στην Ελλάδα μπορεί να προσφέρει αξιοσημείωτα οφέλη, αλλά έρχεται αντιμέτωπη με σημαντικές προκλήσεις, διαπιστώνεται σε μελέτη του ΙΟΒΕ