Βουτιά της τάξης του 35% σημείωσαν τα καθαρά κέρδη του κινεζικού κολοσσού στην αυτοκινητοβιομηχανία Geely το πρώτο εξάμηνο του έτους, στη σκιά των αυστηρών περιοριστικών μέτρων για τον κορωνοϊό που εφαρμόστηκαν στην Κίνα τα οποία οδήγησαν σε μείωση πωλήσεων αλλά και διακοπές στη βιομηχανική παραγωγή.
Διαβάστε επίσης: Αυτοκινητοβιομηχανίες: Ελλείψεις ημιαγωγών, τεχνικά και ποιοτικά προβλήματα κλονίζουν τις εταιρείες
Η Geely, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας παγκοσμίως λόγω των επενδύσεων του ομίλου στη Volvo και τη Mercedes-Benz, σημείωσε κέρδη 1,55 δισεκατομμυρίων γιουάν ή 228,3 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο εξάμηνο, έναντι 2,38 δισεκατομμυρίων γιουάν το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Διαβάστε επίσης: Tencent: Μειωμένα έσοδα και κέρδη για πρώτη φορά από τη νούμερο ένα σε αξία εταιρεία της Κίνας
Από την άλλη, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 29%, στα 58,18 δισεκατομμυρίων γιουάν, λόγω αύξησης των τιμών και του μείγματος των οχημάτων που πωλήθηκαν, το οποίο αντιστάθμισε τη συνολικά μείωση των πωλήσεων.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, την οποία επικαλείται το Reuters, οι πωλήσεις οχημάτων μειώθηκαν κατά 9% το πρώτο εξάμηνο και διαμορφώθηκαν κάτω από τις προσδοκίες της διοίκησης, εξαιτίας των περιορισμών για την πανδημία και των ελλείψεων σε ημιαγωγούς, ενώ αναμένεται ότι η πίεση θα εξακολουθήσει να υφίσταται όλο το 2022.
Εκτίναξη των NEV
Οι πωλήσεις των νέων ενεργειακών οχημάτων της (NEV), συμπεριλαμβανομένων αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών, αυξήθηκαν σχεδόν τέσσερις φορές τους πρώτους έξι μήνες, ενώ ένα στα πέντε οχήματα που πουλούσε η Geely την περίοδο ήταν ηλεκτρικά, σύμφωνα με την εταιρεία.
Πλήγμα για τον κλάδο
Όπως επισημαίνει το Reuters, ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας έχει πληγεί σκληρά από τα μέτρα που εφαρμόζονται για τον έλεγχο της εξάπλωσης της COVID-19, με πολλές περιοχές, συμπεριλαμβανομένου του εμπορικού κόμβου της Σαγκάης, να έχουν τεθεί σε lockdown μικρότερης ή μεγαλύτερης διάρκειας.
Η κυβέρνηση επιχείρησε να δώσει κίνητρα προκειμένου να αναθερμάνει τη ζήτηση μειώνοντας τον φόρο αγοράς στο 5% για αυτοκίνητα με τιμή κάτω από 300.000 γιουάν (45.000 δολάρια) και με κινητήρες όχι μεγαλύτερους των 2 λίτρων.
Latest News
Πώς η Wall Street διόγκωσε τη στεγαστική κρίση - Να πάρουν σπίτια από τις εισηγμένες προσπαθούν οι νομοθέτες
Οι νομοθέτες λένε ότι οι επενδυτές που άρπαξαν εκατοντάδες χιλιάδες σπίτια αυξάνουν τις τιμές των κατοικιών
Τα επτά πρόσωπα που κρατούν στα χέρια τις παγκόσμιες προμήθειες χαλκού
Στα 310 δις δολάρια ο τζίρος του μετάλλου που αναμένεται να φτάσει τα 505 δις δολ το 2033
Υπέβαλε πρόταση 26 δισ.δολαρίων για την Paramount η Sony
Η προσφορά των Sony Pictures και Apollo ύψους 26 δισ. δολαρίων είναι ένας συνδυασμός μετρητών και ανάληψης χρέους.
Σφίγγει το ζωνάρι η Γερμανία - Έρχεται τσεκούρι σε επιδόματα
Δύσκολες διαβουλεύσεις απειλούν να βάλουν νέες φωτιές στον κυβερνητικό συνασπισμό
Τελειώνουν οι business της Ρωσίας με το φυσικό αέριο; - Ο πόλεμος με Ουκρανία και ο νέος πελάτης
Καθώς η σύγκρουση συνεχίζεται, το Κρεμλίνο χρειάζεται μετρητά για να κρατήσει την πολεμική του μηχανή σε λειτουργία
«Χαλαρώνει» η αγορά εργασίας στις ΗΠΑ - Φρενάρουν οι μισθολογικές αυξήσεις
Η αμερικανική οικονομία πρόσθεσε λιγότερες θέσεις εργασίας τον Απρίλιο
Στην τελική ευθεία η Boeing για το διάστημα - Ποιοι θα επανδρώσουν το Starliner
Η Boeing και η NASA έχουν προγραμματίσει της εκτόξευση του Starliner την Δευτέρα, από το Διαστημικό Κέντρο Κένεντι στη Φλόριντα
Γιατί πουλάει τα σούπερ γιοτ ο Μπιλ Γκέιτς
Πρόσφατα ο Γκέιτς έπεσε στη χαμηλότερη κατάταξή του στη λίστα δισεκατομμυριούχων εδώ και 34 χρόνια
Γιατί η Φλόριντα πονικοποίσε το κρέας εργαστηρίου
O ρεπουμπλικανός κυβερνήτης της πολιτείας Ρον ΝτεΣάντις ξαναχτύπησε
Ποιο είναι το νέο status symbol της Gen Z
Πώς περάσαμε από την αξία και την «επίδειξη» των αντικειμένων, στην ανάγκη για την προβολή του προσώπου που θυμίζει φίλτρο στο Instagram