Οι Αμερικανοί πέρασαν τον περισσότερο από τον χρόνο που αφιέρωσαν για την παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων τον Ιούλιο σε υπηρεσίες ροής περιεχομένου (streaming), όπως οι πλατφόρμες Netflix, YouTube και HBO Max, αντί να παρακολουθούν την παραδοσιακή (στις ΗΠΑ) καλωδιακή τηλεόραση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Nielsen, ο Ιούλιος του 2022 ήταν ο πρώτος μήνας στην ιστορία της αμερικανικής τηλεόρασης που συνέβη κάτι τέτοιο.

Πιο συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες streaming «απορρόφησαν» το 34,8% των τηλεθεατών κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, ενώ η καλωδιακή τηλεόραση προσέλκυσε το 34,4% του τηλεοπτικού κοινού, σύμφωνα με την Nielsen. Η αύξηση στο μερίδιο των streaming υπηρεσιών είναι της τάξης του 22,6% σε σχέση με τον περυσινό Ιούλιο, ενώ η καλωδιακή τηλεόραση γνώρισε μείωση της τάξης του 8,9% σε σχέση με πέρυσι.

Διαβάστε ακόμα: Η Disney ξεπέρασε σε αριθμό συνδρομητών διεθνώς το Netflix

Η αφρόκρεμα των τηλεοπτικών παραγωγών

Οι υπηρεσίες ροής περιεχομένου έχουν γνωρίσει μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια και έχουν καταστεί πλέον μέρος των συνηθειών οικιακής ψυχαγωγίας των αμερικανικών νοικοκυριών, και όχι μόνο. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι συγκεκριμένες τηλεοπτικές πλατφόρμες τείνουν πλέον να αποκτούν την αφρόκρεμα των τηλεοπτικών παραγωγών ώστε να «κρατούν» προσηλωμένο το κοινό τους.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Netflix με το εμβληματικό πλέον «Stranger Things», σύμφωνα με τη Nielsen. Η πλατφόρμα ανέβασε το τελευταίο σετ τεσσάρων επεισοδίων του τελευταίου κύκλου στις αρχές Ιουλίου, καθιστώντας τη σειρά με το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό στις ΗΠΑ κατά τον Ιούλιο.

Διαβάστε ακόμα: Η επένδυση που «στοιχειώνει» το Netflix

Το καλοκαίρι… αλλάζει τις τηλεοπτικές συνήθειες

Βασικές αιτίες για τη μεταστροφή, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι καταρχήν ότι με τα σχολεία εκτός λειτουργίας, τα παιδιά αφιερώνουν συνήθως περισσότερο χρόνο στη ροή περιεχομένου. Επιπλέον, η έλλειψη σημαντικών αθλητικών γεγονότων κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, που στις ΗΠΑ προβάλλονται από τα καλωδιακά δίκτυα, έστρεψε το κοινό σε άλλου είδους περιεχόμενο.

Άλλωστε, αυτός είναι ο λόγος που αθλητικό περιεχόμενο πλέον «μετακομίζει» στις υπηρεσίες ροής όπως το TV+ της Apple, το Peacock της Comcast και το Prime Video της Amazon.

Διαβάστε ακόμα: Συνεργασία Netflix-Microsoft για νέα συνδρομή με διαφημίσεις

Τα κανάλια ελεύθερης μετάδοσης

Αν αναρωτιέστε για το μερίδιο των τηλεοπτικών καναλιών ελεύθερης μετάδοσης στις ΗΠΑ, αυτό συρρικνώθηκε περαιτέρω τον Ιούλιο στο 21,6%, σημειώνοντας πτώση σχεδόν 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Σύμφωνα με τη Nielsen η νέα βουτιά προέκυψε εν μέρει από την έλλειψη νέων τηλεοπτικών προγραμμάτων, οι οποίες τείνουν να ξεκινούν από τον Σεπτέμβριο, και επειδή πριν από ένα χρόνο, πολλά νοικοκυριά συντονίστηκαν με τις μεταδόσεις των Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Αυτοκινητοβιομηχανία: Σε αναμμένα κάρβουνα οι ευρωπαϊκές εταιρείες –  Θα πιάσουν τους στόχους για τις εκπομπές άνθρακα;
Green |

Σε αναμμένα κάρβουνα η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία - Δεν πιάνει τους στόχους για τις εκπομπές άνθρακα

Υπέρογκα τα πρόστιμα που που επισύρει η υπέρβαση των ορίων εκπομπών από το 2025 - «Δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις» για να προλάβουμε, λέει η αυτοκινητοβιομηχανία