Το YouTube φέρεται να σχεδιάζει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του οποίου ο χρήστης θα μπορεί να αγοράζει συνδρομές για διαφορετικές υπηρεσίες ροής περιεχομένου.
Όπως αποκαλύπτει η Wall Street Journal, η πλατφόρμα ροής περιεχομένου (streaming) που ανήκει στην Google (Alphabet), σχεδιάζει την εν λόγω λειτουργία τουλάχιστον τους τελευταίους 18 μήνες και επί του παρόντος βρίσκεται σε συζητήσεις με πιθανές συνεργαζόμενες εταιρείες.
Σημειώνεται ότι το YouTube δίνει ήδη στους συνδρομητές ροής τηλεόρασης με 65 δολάρια το μήνα την επιλογή να προσθέσουν πρόσβαση σε επιπλέον υπηρεσίες, όπως το HBO Max. Το επερχόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα, ωστόσο, προφανώς θα δώσει στους χρήστες έναν τρόπο να αγοράσουν υπηρεσίες ροής «a la carte» από την κύρια εφαρμογή YouTube.
Διαβάστε ακόμα: Το TikTok θα ξεπεράσει φέτος στις ΗΠΑ το YouTube σε χρόνο χρήσης
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της WSJ, το YouTube εμφανίζει την πλατφόρμα του ως έναν εξαιρετικό τρόπο για τις εταιρείες να εμπορεύονται τις υπηρεσίες ροής τους, καθώς οι θεατές μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν τρέιλερ στον ιστότοπο ή την εφαρμογή του και στη συνέχεια να πληρώσουν εύκολα για μια συνδρομή.
Διαμοιρασμός κερδών
Οι συνεργαζόμενες εταιρείες πιθανότατα θα πρέπει να μοιράζονται τα κέρδη τους με το YouTube για αγορές που πραγματοποιούνται εντός της πλατφόρμας. Το YouTube, λέει η δημοσίευση, ήδη συζητά πώς θα μοιράζει τα έσοδα από συνδρομές μαζί τους, αν και οι όροι διαφέρουν για κάθε συνεργάτη.
Ακόμη και με την προοπτική να χρειαστεί να μοιραστούν τα έσοδα με τους συνεργάτες τους, οι περισσότερες υπηρεσίες ροής φαίνονται ανοικτές στην ιδέα συνεργασιών ή ομαδοποίησης των υπηρεσιών τους.
Διαβάστε ακόμα: Γιατί ο πόλεμος στην Ουκρανία έπληξε τις πωλήσεις διαφημίσεων στο YouTube
Ο διευθύνων σύμβουλος του δικτύου Starz, Τζέφρι Χιρς, δήλωσε στη Wall Street Journal ότι η ομαδοποίηση των υπηρεσιών ροής με άλλους παίκτες δημιουργεί μια καλύτερη εμπειρία για τους χρήστες. Επίσης, θέτει τις προσφορές των παρόχων μπροστά σε περισσότερους ανθρώπους και κάνει τους συνδρομητές λιγότερο πιθανό να ακυρώσουν.
Ενιαία πλατφόρμα για διαχείριση πολλών συνδρομών
Στην περίπτωση του YouTube, η εφαρμογή χρησιμοποιείται ήδη ευρέως και θα μπορούσε να παρέχει στους χρήστες που πληρώνουν μια ενιαία πλατφόρμα για τη διαχείριση πολλών συνδρομών. Για τους παρόχους ροής, το να κάνουν τις υπηρεσίες τους πιο εύκολα και εύκολα διαθέσιμες θα μπορούσε να τους βοηθήσει να επιβιώσουν από αυτό που οι αναλυτές πιστεύουν ότι θα είναι μια δύσκολη χρονιά με απώλεια σημαντικού αριθμού χρηστών.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, οι New York Times ανέφεραν ότι η Walmart Inc είχε συνομιλίες με εταιρείες μέσων ενημέρωσης, προκειμένου να συμπεριλάβει στην υπηρεσία των μελών της ανάλογες εφαρμογές ροής.
Latest News
Ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street η Microsoft για έσοδα και κέρδη
Η άνοδος της μετοχής της Microsoft μετά την έναρξη της σημερινής συνεδρίασης αύξησε την χρηματιστηριακή της αξία κατά 128 δισεκατομμύρια δολάρια
«Βλέπει» τα 2 τρισ. δολ. η κεφαλαιοποίηση της Google - «Μοιράζει» κέρδη ο Pichai
Ράλι στην τιμή της μετοχής του τεχνολογικού κολοσσού μετά τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου
Απατεώνες κλέβουν Toncoins από χρήστες του Telegram - Η μέθοδος που χρησιμοποιούν
Θύματα από κάθε γωνιά του κόσμου έχουν στοχοποιηθεί από τους απατεώνες
Η Tesla.... αντιγράφει τις Ford και GM - «Συνταγή» από το παρελθόν για φθηνότερα EV
Το σχέδιο της Tesla για οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα
Η ByteDance διαψεύδει φήμες περί πώλησης του TikTok
Παρά την ψήφιση στις ΗΠΑ της νέας νομοθεσίας η μητρική εταιρεία του TikTok δεν σκοπεύει να πουλήσει την εφαρμογή
Κλείνουμε το TikTok στις ΗΠΑ αν αποτύχουν οι νομικές ενέργειες, λέει η ByteDance
Αιτία οι αλγόριθμοι στους οποίους στηρίζεται το TikTok οι θεωρούνται βασικοί για το σύνολο των δραστηριοτήτων της ByteDance
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Πάνω από 24.000 Ακαδημαϊκές Ταυτότητες «κατέβηκαν» στο Gov.gr Wallet
Συνολικά μέχρι σήμερα στο Gov.gr Wallet έχουν εκδοθεί και αποθηκευτεί 2.508.670 δελτία αστυνομικής ταυτότητας,
Η Αpple έχασε το στέμμα της στην Κίνα - Ποιες εταιρείες την ξεπέρασαν σε πωλήσεις
Οι προωθητικές ενέργειας της Apple με καλύτερες τιμές, κατά το πρώτο τρίμηνο, δεν μπόρεσαν να μετριάσουν τον αντίκτυπο του έντονου ανταγωνισμού
Το μεγάλο κόλπο των χάκερς – Ποιες χώρες κάνουν πειραματόζωα για τις επιθέσεις τους
Τι αποκαλύπτει έρευνα σχετικά με τη δράση συμμοριών σε «πεδία δοκιμών»