Όταν οι εργαζόμενοι της Goldman Sachs επέστρεψαν στην εργασία τους την περασμένη εβδομάδα μετά το Σαββατοκύριακο, βρέθηκαν προ μίας δυσάρεστης έκπληξης: το καρότσι με τον δωρεάν καφέ για τους τραπεζίτες, που δέσποζε στο λόμπι των γραφείων στη Νέα Υόρκη δεν ήταν πλέον εκεί.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της New York Post οι μέρες της του δωρεάν καφέ «grab and go», ένα μέτρο που εφαρμόστηκε πέρυσι ως κίνητρο για να επιστρέψουν οι άνθρωποι στο γραφείο, έχουν πλέον τελειώσει, καθώς ο τραπεζικός κολοσσός αφαιρεί τα προνόμια της εποχής της πανδημίας.
Πηγές της Goldman Sachs είπαν στην Post ότι η διοίκηση έχει ένα πολύ ισχυρότερο εργαλείο από τον καφέ για να επαναφέρει τους ανθρώπους στο γραφείο ούτως ή άλλως: την απειλή της απόλυσης.
Τέλος τα προνόμια
«RIP για ένα άλλο προνόμιο πανδημίας για τους κατώτερους τραπεζίτες», ανέφερε χαρακτηριστικά στέλεχος της Goldman στην Post , τονίζοντας πως είναι σίγουρος ότι τα υψηλόβαθμα στελέχη «δεν χρειάζεται να πληρώσουν για τον καφέ τους — ή οτιδήποτε στην κομψή τραπεζαρία τους».
Όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα, η Goldman Sachs είναι διαβόητη για την επιθετική της πολιτική ώστε να επαναφέρει τους εργαζόμενους στο γραφείο, μετά από μήνες τηλεργασίας.
Στις 6 Σεπτεμβρίου, η Goldman Sachs ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει όλους τους περιορισμούς για την COVID-19 και είπε ότι επιτρέπεται σε οποιονδήποτε να εισέλθει στο γραφείο χωρίς μάσκα, ανεξαρτήτως κατάστασης εμβολιασμού ή εξέτασης.
Ωστόσο, η πολιτική αυτή ως προς τον τρόπο που είχαν τα πράγματα αντιμετωπίστηκε με δυσαρέσκεια, ειδικά μεταξύ των κατώτερων τραπεζιτών. Σύμφωνα με τη New York Post, έξι καταπονημένοι τραπεζίτες παραιτήθηκαν και αποχώρησαν μαζικά στα τέλη Αυγούστου, με πηγές να λένε στην εφημερίδα ότι η ατμόσφαιρα στον χρηματοπιστωτικό κολοσσό βρίσκεται σε «τοξικό υψηλό όλων των εποχών αυτή τη στιγμή».
Καταργώντας τα προνόμια
Πέρα από τα μέτρα για τον COVID και τον δωρεάν καφέ, η Goldman τερματίζει επίσης τις δωρεάν καθημερινές μετακινήσεις με αυτοκίνητο από και προς το γραφείο, οι οποίες εισήχθησαν στην αρχή της επιδημίας COVID για να βοηθήσουν όσους εξακολουθούσαν να επιθυμούν να πάνε στο γραφείο.
Και επίσης δεν είναι η μόνη εταιρεία που καταργεί τα προνόμια. Η Morgan Stanley κατήργησε τα δωρεάν εισιτήρια για το πρωτάθλημα τένις US Open.
Η μητρική εταιρεία του Facebook, η Meta, είπε στους υπαλλήλους της τον Μάρτιο ότι απαλλάσσονταν από δωρεάν υπηρεσίες όπως το πλύσιμο ρούχων και το στεγνό καθάρισμα στο γραφείο και σχεδίαζε να αναβάλει τη δωρεάν προσφορά δείπνου από τις 6 μ.μ. έως τις 6:30 μ.μ.
Latest News
Γιατί υποχωρεί η βιωσιμότητα μεταξύ των προτεραιοτήτων των επιχειρήσεων - Οι κίνδυνοι
Η Bain & Company κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων - Τι έδειξε έρευνα
Εργασία και κοινωνική ζωή - Πόσο μπλέκονται μεταξύ τους;
Μήπως η δουλειά έχει μπει για τα καλά στην κοινωνική ζωή σας; Τι θα πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις για το δικαίωμα στην αποσύνδεση
Ο «σαμάνος» Κρούγκμαν, το «πνεύμα» Πάουελ και ο δαίμονας του πληθωρισμού
Το ερώτημα τώρα είναι εάν τα επιτόκια, που παραμένουν υψηλά, θα προκαλέσουν ύφεση αργότερα φέτος ή του χρόνου
Πόσα χρήματα μπορούν να εξοικονομήσουν οι εργαζόμενοι με υβριδική εργασία
Η έρευνα για την υβριδική εργασία έδειξε ότι ένας εργαζόμενος, όταν δουλεύει στο γραφείο, ξοδεύει κατά μέσο όρο 48,40 δολάρια την ημέρα
Τι πιστεύουν οι ηγέτες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό - Τι δείχνει έρευνα
Στην έρευνα αναδεικνύονται τα πέντε κυριότερα εμπόδια για τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Αυξάνονται οι επενδύσεις των εταιρειών σε θέματα βιωσιμότητας
Τι αποκαλύπτει έρευνα της Deloitte σε στελέχη για τις επιδόσεις των εταιρειών σε θέματα βιωσιμότητας
Neuroscience Lab δημιουργεί η EY Ελλάδος με επικεφαλής τον Δρ. Νικόλαο Δημητριάδη
Το εργαστήριο θα παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες Neuromarketing, Neuroleadership, NeuroHR και Neurosafety
Tι είναι το doom spending και γιατί η Gen Z και οι millennials ξοδεύουν όλο και πιο αλόγιστα
Οι νέοι άνθρωποι με το doom spending μεταφράζουν τα άσχημα συναισθήματα σε κακές συνήθειες σπατάλης των χρημάτων τους
Το μεγάλο μειονέκτημα της νέας γενιάς εργαζομένων - Πώς αντιδρούν οι εργοδότες
Τι αποτυπώνεται στην Έρευνα Προοπτικών Προσλήψεων του ομίλου ManpowerGroup για την αγορά εργασίας
ΕΥ Ελλάδος: 1,1 εκατ. ζωές επηρέασαν θετικά οι εθελοντικές δράσεις της
Tο πρόγραμμα εταιρικής ευθύνης “EY Ripples” έχει στόχο να επηρεάσει θετικά ένα δισεκατομμύριο ζωές παγκοσμίως, μέχρι το 2030