Πόσες θερμίδες έχει ένα ποτήρι κρασί, ή μια μπύρα; Αν κάποιος δεν έχει μαζί έναν θερμιδομετρητή δεν υπάρχει περίπτωση να βρει τις σχετικές πληροφορίες πάνω σε ένα μπουκάλι οινοπνευματώδους ποτού.
Ωστόσο αυτό αναμένεται να αλλάξει, τουλάχιστον τις Ηνωμένες Πολιτείες. Όπως γράφει η Wall Street Journal, το Υπουργείο Οικονομικών της χώρας, εξετάζει το ενδεχόμενο να απαιτήσει από τους εμπόρους κρασιού, μπύρας και οινοπνευματωδών ποτών να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι πίνουν οι καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένων ετικετών που δείχνουν συστατικά και θερμίδες.
Το Γραφείο Φορολογίας και Εμπορίου Αλκοόλ και Καπνού του τμήματος ανέφερε ήδη από τον περασμένο Ιούνιο ότι εξέταζε πιθανές αλλαγές στην επισήμανση του αλκοόλ. Πλέον αξιωματούχοι του κλάδου τονίζουν ότι αναμένουν τις νέες προτάσεις σχετικά με την αποκάλυψη αλλεργιογόνων και λοιπών συστατικών είτε αργότερα φέτος είτε στις αρχές του 2023.
Πιέσεις
Οι ομάδες καταναλωτών πιέζουν εδώ και χρόνια για μεγαλύτερη διαφάνεια.
Αυτή την εβδομάδα, ένας συνασπισμός οργανώσεων καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένης της Ομοσπονδίας Καταναλωτών της Αμερικής, μήνυσε το Υπουργείο Οικονομικών στο Περιφερειακό Δικαστήριο των ΗΠΑ στην Ουάσιγκτον, ζητώντας από την υπηρεσία να απαντήσει σε μια αναφορά του 2003 αναφορικά με τις νέες ετικέτες αλκοόλ.
Το υπουργείο Οικονομικών αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα.
Περισσότερες πληροφορίες
Σύμφωνα με ειδικούς στη δημόσια υγεία, η απαίτηση για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος της μερίδας, τις θερμίδες και την περιεκτικότητα σε αλκοόλ θα μπορούσε να βοηθήσει τους ανθρώπους να προσέχουν την υγεία τους και να διατηρούν τα ποτά τους εντός των συνιστώμενων ορίων.
Εμπορικές ομάδες που εκπροσωπούν παραγωγούς μπύρας, κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών δήλωσαν ότι έχουν ήδη αποκαλύψει οικειοθελώς περισσότερες πληροφορίες στις ετικέτες τους και εξέφρασαν ορισμένες ανησυχίες σχετικά με μια νέα κυβερνητική εντολή.
Η βιομηχανία μπύρας ξεκίνησε ένα εθελοντικό πρόγραμμα που αποκαλύπτει πληροφορίες θερμίδων, διατροφής, συστατικών και σερβιρίσματος το 2016. Το Ινστιτούτο Μπύρας δήλωσε ότι το 95% των μπύρας που πωλούνται από τις συμμετέχουσες εταιρείες, μεταξύ των οποίων η Anheuser-Busch InBev, Molson Coors Beverage Co. και η Heineken USA, αποκαλύπτουν τις πληροφορίες.
«Είναι κάτι πάνω στο οποίο εργαζόμαστε εδώ και χρόνια και είμαστε χαρούμενοι που έχουμε ηγετικό ρόλο σε αυτό», δήλωσε ο Alex Davidson, διευθυντής δημοσίων σχέσεων στο Beer Institute.
Οι οινοποιοί, εν τω μεταξύ, είναι ανοιχτοί στο να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες στους καταναλωτές, αλλά ανησυχούν για τον αισθητικό αντίκτυπο στις ετικέτες κρασιών και το κόστος για τους μικρούς οινοποιούς, δήλωσε ο Michael Kaiser, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του εμπορικού ομίλου WineAmerica.
Οι Αμερικανοί παραγωγοί bourbon, βότκας και άλλων αποσταγμένων οινοπνευματωδών ποτών θα αποκαλύψουν περισσότερες πληροφορίες.
Το Συμβούλιο Distilled Spirits των ΗΠΑ δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι μια ομάδα μεγάλων παραγωγών αλκοολούχων ποτών θα απαριθμήσει εθελοντικά ένα μέγεθος μερίδας, θερμίδες ανά μερίδα και ορισμένες διατροφικές πληροφορίες, είτε απευθείας στην ετικέτα είτε μέσω κωδικού σάρωσης.
Latest News
Η δυσκολία διαδοχής CEO
Τα διοικητικά συμβούλια αναγκάζονται να σκεφτούν να βρουν μελλοντικούς ηγέτες νωρίτερα, καθώς οι μέτοχοι απαιτούν περισσότερες πληροφορίες και επικοινωνία
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Τα Αηδόνια της Σιωπής μέσα από μία… «οικονομική» ματιά
Μια βιβλιοκριτική σε ένα οικονομικό site
Προσλήψεις σχεδιάζουν 1 στις 2 επιχειρήσεις - Οι περιζήτητες ειδικότητες και οι πιο υψηλοί μισθοί
Τι αποκαλύπτει η έρευνα HR Trends της Randstad για το 2024
Προ των πυλών deal 1 δισ. FIFA - Apple - Τι θα αφορά
Η συμφωνία με την Apple θα μπορούσε να ανακοινωθεί εντός του Απριλίου
Στην ολομέλεια της βουλής το νομοσχέδιο ενίσχυσης του οπτικοακουστικού τομέα
Δεκτό και στο σύνολό του έγινε από την πλειοψηφία της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
Η τέχνη του Κιθ Χάρινγκ ξεκίνησε από τον δρόμο (όχι από τα μουσεία)
Τρεις δεκαετίες μετά το θάνατό του, τα έργα του εξακολουθούν να βρίσκονται στα πωλητήρια των μουσείων. Αλλά η αντίληψή του για τη δημόσια τέχνη διατηρείται πιο έντονα στο δρόμο.
Στα ύψη η ζήτηση για «πράσινα» ταλέντα - Τι δείχνει έρευνα της ManpowerGroup
Σε ποιους κλάδους υπάρχει η υψηλότερη ζήτηση
Αυτές είναι οι χώρες που οι πορτοφολάδες κάνουν... πάρτι
Πιο πιθανό είναι να γίνετε στόχος πορτοφολάδων αν κυκλοφορείτε σε μεγάλα πλήθη
Πολιτική, ουσιαστική, όμορφη - Η 60η Biennale στη Βενετία
Από τις 20.04 μέχρι τις 24.11 διαρκεί η 60η Biennale Σύγχρονης Τέχνης στη Βενετία και τα έχει όλα: αυτόχθονες, βία, μετανάστευση, queer κοινότητα...