Συνεχίζει να μειώνεται η παγκόσμια ζήτηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και αν υπολογισθεί η ανάπτυξη σε teu ανά μίλι, είναι σαφές ότι το ισοζύγιο προσφοράς/ζήτησης βρίσκεται υπό μεγάλη πίεση.

Οπως επισημαίνει το Sea-Intelligence για να διατηρηθεί το εξαιρετικά υψηλό επίπεδο ναύλων πρέπει ο βαθμός αξιοποίησης του στόλου Containerships να παραμένει πάνω από το 92%-93% στις γραμμές του Ειρηνικού και στη γραμμή Ασία – Ευρώπη στο 85%.

Διαβάστε επίσης: Σε υψηλά δύο ετών ο στόλος των ανε­νερ­γών containerships

Ωστόσο στις γραμμές του Ειρηνικού ο βαθμός χρήσης του στόλου μειώθηκε κάτω από το 90% για μεγάλο μέρος του 2022.

Επίσης στις γραμμές Ασίας – Ευρώπης, ο βαθμός χρήσης του στόλου έχει μειωθεί ακόμη περισσότερο και ήταν σταθερά κάτω από το όριο του 85% και έφτασε μέχρι το 72%.

Συνεχίζει να υποχωρεί ο παγκόσμιος Δείκτης Εμπορευματοκιβωτίων

Την ίδια ώρα, όπως καταγράφεται από τον οίκο αναλύσεων Drewry, ο σύνθετος Παγκόσμιος Δείκτης Εμπορευματοκιβωτίων (World Container Index – WCI) μειώθηκε κατά 3% και οι ναύλοι διαμορφώθηκαν στα 3.383,46 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών (Feu) την περασμένη εβδομάδα.

Πρόκειται για την 34η συνεχόμενη εβδομαδιαία μείωση και η συνολική υποχώρηση είναι 66% σε σύγκριση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2021.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Σύμπλευση για απανθρακοποίηση της ναυτιλίας – Συνάντηση Βαγγέλη Μαρινάκη με τον αντιπρόεδρο του ομίλου CSSC
Green |

Σύμπλευση για απανθρακοποίηση της ναυτιλίας – Συνάντηση Βαγγέλη Μαρινάκη με τον αντιπρόεδρο του ομίλου CSSC

Η παραγγελία ύψους 800 εκατ. δολ των έξι δεξαμενοπλοίων είναι ένα σημαντικό βήμα για την Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη όσο και για τον ναυπηγικό όμιλο CSSC, καθώς συμπλέουν στις προσπάθειές τους για απανθρακοποίηση της ναυτιλίας