O υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, έδωσε σήμερα τις βασικές κατευθύνσεις του σχεδιασμού του υπουργείου σημειώνοντας ότι «η λογική μας είναι να αντιμετωπίσουμε το κυκλοφοριακό με την επέκταση του δικτύου σταθερής τροχιάς και των οδικών αξόνων».
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στον συνολικό σχεδιασμό για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στην Αττική καθώς και τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη είτε θα «τρέξουν» το επόμενο διάστημα.
Διαβάστε επίσης: Στα 158,4 εκατ. ευρώ η επένδυση για το Logistics Park στο Θριάσιο
Επέκταση του Μετρό
Όπως είπε ο κ. Καραγιάννης «κινηθήκαμε γρήγορα για να αντιμετωπίσουμε τις εκκρεμότητες που υπήρχαν και παραδώσαμε στην κυκλοφορία τους τρεις σταθμούς της επέκτασης του Μετρό στον Πειραιά». Υπενθύμισε επίσης ότι «κανείς δεν πίστευε πως το έργο θα ολοκληρωθεί αλλά το δώσαμε στην κυκλοφορία και σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε από τις 11 έως τις 31 Οκτωβρίου πάνω από 50.000 πολίτες χρησιμοποιούν καθημερινά τους τρεις νέους σταθμούς».
«Χρειαζόμαστε περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου μετρό» υπογράμμισε ο υφυπουργός Υποδομών και έκανε γνωστό ότι «έως το τέλος του 2022 θα προκηρυχθεί η επέκταση της Γραμμή 2 προς Ίλιον, με τρεις νέους σταθμούς, Παλατιανή, Ίλιον και Άγ. Νικόλαος».
Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννης «τις επόμενες ημέρες θα προκηρυχθεί και ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής, που μαζί με τους διαγωνισμούς επέκτασης του Προαστιακού προς Ραφήνα και Λαύριο που ήδη “τρέχουν” θα ενισχύσουν σημαντικά το δίκτυο».
«Ουσιαστικά, θα έχουμε σε εξέλιξη τρεις διαγωνισμούς για την ενίσχυση του δικτύου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου» πρόσθεσε ο Υφυπουργός Υποδομών.
Διαβάστε επίσης: Προ των πυλών έργα άνω των 3,2 δισ. ευρώ
Η Γραμμή 4 του Μετρό
Ο κ. Καραγιάννης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη Γραμμή 4 του Μετρό, η κατασκευή της οποίας έχει ξεκινήσει και όπως είπε «με τη νέα Γραμμή Μετρό θα καταφέρουμε να πυκνώσουμε τους σταθμούς στο κέντρο της Αθήνας». Όπως εξήγησε «η Γραμμή 4 του Μετρό θα απορροφήσει σημαντική κίνηση, καθώς καθημερινά θα εξυπηρετεί 340.000 επιβάτες».
Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στην ανάγκη ενίσχυσης του τροχαίου υλικού, τονίζοντας ότι «στις αρχές του 2023 θα προχωρήσουμε σε διαγωνισμό για την προμήθεια 15 νέων συρμών, ενώ έχουμε και την ανακαίνιση των συρμών της Γραμμής 1».
Σε ό,τι αφορά τα λεωφορεία, σημείωσε ότι «ο στόχος είναι αρχές του 2023 να φτάσουν τα πρώτα λεωφορεία και να αυξήσουμε τον στόλο».
Διαβάστε επίσης: Πληρωμή διοδίων ανάλογα με τα χιλιόμετρα
Προχωρούν τα οδικά έργα της Αττικής
Σχετικά με την επέκταση του δικτύου των οδικών αξόνων στην Αττική, ο κ. Καραγιάννης προανήγγειλε ότι «έως το τέλος του 2022 θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για τη Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω που με τους τρεις αναβαθμισμένους κόμβους σε Ναυπηγεία, Σκαραμαγκά και Σχιστό θα αποφορτίσει τη δυτική πλευρά της πόλης».
Σημαντική ανακούφιση, σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών αναμένεται και από την επέκταση της Λ. Κύμης. «Το έργο της κατασκευής της επέκτασης της Λ. Κύμης ξεκινά στις αρχές του 2023, θα έχει μήκος 3,5 χλμ. και τη μεγαλύτερη αστική σήραγγα» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «προχωράμε και στις μεγάλες επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα, Λαύριο και την υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως».
«Το Ελληνικό θα αλλάξει όλο το νότιο κομμάτι της Αττικής και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι κάτοικοι και επισκέπτες θα μπορούν να μετακινούνται με άνεση» τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών.
Κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στον Κηφισό, ο κ. Καραγιάννης αφού επισήμανε ότι αποτελεί αρμοδιότητα της Περιφέρειας πρόσθεσε ότι «είμαστε σε επαφή με την Περιφέρεια, συζητούμε κάποιες σημειακές παρεμβάσεις που μπορούν να γίνουν».
Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχουμε επεξεργαστεί και υλοποιούμε ένα συνολικό σχέδιο για τις μετακινήσεις στην Αττική, όπου για 15-18 χρόνια δεν είχαν γίνει μεγάλα έργα υποδομής, και να αντιμετωπίσουμε ολιστικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα».
Latest News
Νέα έργα ανάπλασης μέσω Πράσινου Ταμείου - Ολοκληρώνεται η πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας στη Θεσσαλονίκη
Πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο έργο ανάπλασης από το πράσινο Ταμείο που φιλοδοξεί να αναβαθμίσει τη φυσιογνωμία του κέντρου της Θεσσαλονίκης
Συνάντηση Σταϊκούρα με Σαλβίνι στο Μιλάνο - Τι συζητήθηκε
Τι δήλωσε ο Χρήστος Σταϊκούρας μετά τη συνάντηση με τον ιταλό ομόλογό του και αντιπρόεδρο της ιταλικής κυβέρνησης
Έναρξη λειτουργίας πυλών εισόδου/εξόδου στους σταθμούς της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό
Τι περιλαμβάνει ο νέος αναβαθμισμένος εξοπλισμός στη Γραμμή 3 του μετρό
Τρίτη φάση εργασιών της Fraport - Ποια αεροδρόμια και πότε θα κλείσουν
Η διακοπή της λειτουργίας των διαδρόμων είναι απολύτως απαραίτητη, λόγω του μεγέθους και της πολυπλοκότητας των έργων της Fraport
ΑΧΙΑ: Θετική η είσοδος της Latsco στη Νέα Αττική Οδό – Στα 28 ευρώ η τιμή στόχος για ΓΕΚ Τέρνα
Η συμφωνία κατά την ΑΧΙΑ οδηγεί σε αυξημένες αποδόσεις, με βελτιωμένο εσωτερικό βαθμό απόδοσης (IRR) και μειωμένο χρόνο απόσβεσης
Το πρώτο διόδιο… για τη νέα Αττική Οδό από τη Μαριάννα Λάτση – Το τίμημα, το premium και οι υπεραξίες για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Γιατί η Αττική Οδός μετά την εξαγορά της από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προσελκύει επενδυτικά κεφάλαια
Συμφωνία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με Latsco Family Office για το 10% στην Αττική Οδό - Επιβεβαίωση ΟΤ
Με Premium 15% έκλεισε η συμφωνία μεταξύ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και της Latsco Family Office
Στο 10% της Αττικής Οδού η Μαριάννα Λάτση - Ψήφος εμπιστοσύνης στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Συμφωνία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Μαριάννας Λάτση για την είσοδο του family office της τελευταίας στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας «Νέα Αττική Οδός» - Πλήρης επιβεβαίωση ΟΤ
Σταϊκούρας: Η Νέα Αττική Οδός είναι πραγματικότητα
«Είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που έχουμε αλλαγή παραχωρησιούχου σε εν λειτουργία αυτοκινητόδρομο» τόνισε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας
ΑΚΤΩΡ: Και με το εισιτήριο στο χέρι… παραδίδει το Μετρό Θεσσαλονίκης
Η ΑΚΤΩΡ στις 30 Νοεμβρίου θα έχει έτοιμο και το εισιτήριο για τις μετακινήσεις με το Μετρό Θεσσαλονίκης - Οι προσωποποιημένες κάρτες και οι ανέπαφες συναλλαγές