Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ευρώπη θα μπορούσαν να μειώσουν την εξάρτησή τους από την Κίνα για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων μέσω νέων κεφαλαιουχικών δαπανών άνω των 160 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2030, γράφουν τη Δευτέρα οι Financial Times, επικαλούμενοι πρόβλεψη της Goldman Sachs.

Οι αναλυτές της επενδυτικής τράπεζας πιστεύουν ότι η ζήτηση για έτοιμες μπαταρίες θα μπορούσε να καλυφθεί χωρίς την Κίνα μέσα στα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια, ως αποτέλεσμα των επενδύσεων στις ΗΠΑ από τους νοτιοκορεατικούς ομίλους LG και SK Hynix.

Διαβάστε επίσης – Ένας Κινέζος στην Ευρώπη: Γιγαντιαίο εργοστάσιο μπαταριών για αυτοκίνητα

Αυτάρκεις αλυσίδες εφοδιασμού

Η έκθεση υπολόγισε ότι για να επιτύχουν μια αυτάρκη αλυσίδα εφοδιασμού, οι χώρες που ανταγωνίζονται την Κίνα θα πρέπει να δαπανήσουν 78,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε μπαταρίες, 60,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε εξαρτήματα και 13,5 δισεκατομμύρια δολάρια για εξόρυξη λιθίου, νικελίου και κοβαλτίου, καθώς και 12,1 δισεκατομμύρια δολάρια για τη διύλιση των υλικών.

Διαβάστε επίσης: Τι μέρος του κόστους του αυτοκινήτου αντιπροσωπεύουν οι μπαταρίες;

Η Goldman προέβλεψε επίσης, ότι το μερίδιο αγοράς των κορεατικών κατασκευαστών μπαταριών στις ΗΠΑ θα εκτιναχθεί σε περίπου 55% σε τρία χρόνια, από 11% το 2021.

Προς το παρόν, η Κίνα κυριαρχεί στην παραγωγή μπαταριών, συμπεριλαμβανομένης της εξόρυξης και της διύλισης πρώτων υλών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Στάσσης: «Η ΔΕΗ θα οδηγήσει την ενεργειακή μετάβαση στη ΝΑ Ευρώπη» – Το μήνυμα από Ουάσιγκτον
Green |

Στάσσης: «Η ΔΕΗ θα οδηγήσει την ενεργειακή μετάβαση στη ΝΑ Ευρώπη» – Το μήνυμα από Ουάσιγκτον

Γνωρίζουμε πώς να αναπτύξουμε γρήγορα ΑΠΕ και ευέλικτη χωρητικότητα, πώς να επεκτείνουμε και να εκσυγχρονίσουμε τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας και πώς να ανταποκριθούμε στη ζήτηση των πελατών για προσιτές τιμές, είπε ο κ. Στάσσης