Την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 17:00 θα πραγματοποιηθεί η υπογραφή της Συμφωνίας Συνεργασίας μεταξύ του Ταμείου Ανάκαμψης, του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Υπουργείου Εξωτερικών και του Ελληνογερμανικού Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου.
ot.gr / Ταμείο Ανάκαμψης / Ταμείο Ανάκαμψης: Υπογραφή συμφωνίας με το Ελληνογερμανικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο
Ταμείο Ανάκαμψης: Υπογραφή συμφωνίας με το Ελληνογερμανικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο
Θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη
Ταμείο Ανάκαμψης 24.11.2022, 07:52
Newsroom
OT Editors
Σχετικά άρθρα:
Ακολουθήστε τον στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Εγγραφείτε στο OT Newsletter για την καθημερινή σας ενημέρωση με ειδήσεις από την οικονομία, τις επιχειρήσεις, τις αγορές και τα διεθνή.
Stream

Business
Παπακωνσταντίνου (Ideal): Ξεκινά ένας νέος κύκλος για τα Attica

AGRO
Σχοινάς: Επιτακτική ανάγκη συνολικής απάντησης στα προβλήματα της ελληνικής αλιείας

Economy
Παπαστεργίου: Πάνω από 250.000 χρήστες στο «Posokanei»

Markets
Βρετανία: Πτωτικά η στερλίνα – Σταθεροποιητικές τάσεις στα ομόλογα

AGRO
Καββαδάς: Αποκαταστάθηκαν 9 χώροι υγειονομικής ταφής στη Λέσβο

Economy



































