
Εντυπωσιακή είναι η ανάπτυξη της MSC, της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας του κόσμου, η οποία από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι σήμερα αγόραζε περίπου 10 πλόια μηνιαίως.
Συγκεκριμένα, η MSC της οικογένειας Απόντε -που πήρε την πρώτη θέση από την Δανική Maersk τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους- αγόρασε συνολικά 253 second hand πλοία από τον Αύγουστο του 2020.
Διαβάστε επίσης: Σε δύο νέους «γίγαντες» της MSC τα σκήπτρα των μεγαλύτερων containerships

Eπιπλέον, η εταιρεία παρήγγειλε πλοία χωρητικότητας 1,7 εκατ. TEU, σηματοδοτώντας μια πρωτοφανή επέκταση του στόλου.
Χαρακτηριστικό της ανάπτυξης της MSC αποτελεί το γεγονός πως το βιβλίο παραγγελιών της σήμερα είναι περίπου το ίδιο με ολόκληρο τον υφιστάμενο στόλο της Hapag-Lloyd, του πέμπτου μεγαλύτερου στόλου containerships στον κόσμο.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ο αριθμός των αγορών MSC από τον Αύγουστο του 2020 είναι μεγαλύτερος από τους επόμενους επτά μεγαλύτερους αγοραστές συνολικά.
Mε βάση αυτές τις επιδόσεις, όπως εκτιμά η Alphaliner, η MSC θα παραμείνει για το άμεσο μέλλον ο ηγέτης της αγοράς ενώ θα μεγαλώσει τη διαφορά από τη δεύτερη Maersk και τις υπόλοιπες μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες liners. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2020 του πρώτου εξαμήνου η MSC αύξησε τον στόλο της κατά 69%%.
Tα 100 δισ. των Απόντε
Με καταγωγή από τη Νάπολη, ο «μυστικοπαθής» Τζιανλουίτζι Απόντε έχει συγκεντρώσει μια προσωπική περιουσία ύψους 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανέφεραν τα ελβετικά μέσα ενημέρωσης τον περασμένο μήνα, χαρακτηρίζοντας την οικογένεια ως την πλουσιότερη στη χώρα. Εάν ισχύει ο πλούτος των 100 δισ., αυτό θα έβαζε τους Απόντε στην έκτη θέση της λίστας των πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου, ανάμεσα στον Μπιλ Γκέιτς και τον Γουόρεν Μπάφετ.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες