
Σε περαιτέρω χαλάρωση των περιορισμών covid, προχώρησε την Τετάρτη η κινεζική κυβέρνηση, καθώς οι κάτοικοι δεν θα χρειάζεται πλέον να επιδεικνύουν αρνητικές εξετάσεις για τον ιό προκειμένου να ταξιδεύουν μεταξύ διαφορετικών περιοχών της χώρας.
Διαβάστε επίσης: Κίνα: Στη Σαουδική Αραβία ο Σι Τζινπίνγκ – Η ατζέντα των επαφών με τον Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν
Στην ανακοίνωσή της, η κυβέρνηση ανέφερε ότι -εκτός εάν μια περιοχή έχει χαρακτηριστεί ως υψηλού κινδύνου- οι εργασίες και η τοπική παραγωγή δεν μπορούν να σταματήσουν.
Διαβάστε επίσης: ΔΝΤ: Η πολιτική μηδενικής Covid της Κίνας προκαλεί «εξαιρετική» οικονομική αβεβαιότητα
Δεν απαιτειται αρνητικό τεστ στους περισσότερους δημόσιους χώρους
Επιπλέον στον ιστότοπο της Εθνικής Επιτροπής Υγείας επισημοποιήθηκαν και άλλες πρόσφατες αλλαγές στους ελέγχους covid, όπως το να επιτρέπεται σε περισσότερους ανθρώπους να μπαίνουν σε καραντίνα στο σπίτι τους.
Σύμφωνα με τα νέα μέτρα, εκτός από εγκαταστάσεις όπως οίκοι ευγηρίας, δημοτικά και γυμνάσια και κλινικές υγείας, οι υπόλοιποι χώροι δεν θα απαιτούν αρνητικά τεστ για τον ιό ή ελέγχους υγειονομικού κώδικα.
Σε ένα παράδειγμα του πόσο αυστηροί είχαν γίνει οι έλεγχοι του Covid στην ηπειρωτική Κίνα, στο Πεκίνο οι κάτοικοι έπρεπε να σαρώνουν έναν κωδικό υγείας με μια εφαρμογή smartphone προκειμένου να εισέλθουν σε δημόσιους χώρους. Ο κωδικός υγείας έπρεπε στη συνέχεια να δείχνει ένα αρνητικό αποτέλεσμα τεστ ιού κατά τις τελευταίες δύο ή τρεις ημέρες.
Οι περιορισμοί διαφέρουν από περιοχή σε περιοχή
Τις τελευταίες ημέρες, οι τοπικές αρχές σε όλη τη χώρα έχουν καταργήσει πολλούς περιορισμούς. «Όταν πρόκειται για την εφαρμογή των μέτρων, υπάρχουν πολλές ασυνέπειες μεταξύ διαφορετικών υπηρεσιών και διαφορετικών περιοχών», δήλωσε ο Dan Wang, επικεφαλής οικονομολόγος της Hang Seng China με έδρα τη Σαγκάη, την Τετάρτη στο CNBC.
«Δεν ξέρουμε αν οι πραγματικοί περιορισμοί ή η επιστροφή στην κανονικότητα μπορεί να συμβεί στην πραγματικότητα μέσα στους επόμενους έξι μήνες, επειδή μπορούμε να δούμε ότι στις μικρότερες πόλεις, για παράδειγμα. όπως η Ταϊγιουάν και η Σιάν, οι αλλαγές στο πλαίσιο των περιορισμών Covid εξακολουθούν να είναι πολύ πίσω από αυτά που ισχύουν στο Πεκίνο και τη Σαγκάη», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Latest News

Για εμπορικό «bulling» κατηγορεί τις ΗΠΑ η Κίνα
Ο ΠΟΕ έχει εκδώσει μια σειρά από καταδικαστικές αποφάσεις κατά των ΗΠΑ τις τελευταίες εβδομάδες
![ΗΠΑ: Ο Αμερικανός που ζει σε ιστορικό Boeing της Ολυμπιακής [video]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/01/1-7-600x298.png)
Ο Αμερικανός που ζει σε ιστορικό Boeing της Ολυμπιακής [video]
«Δεν μετανιώνω που επιδίωξα αυτό το όραμα», ανέφερεο 73χρονος που έφερε στο Πόρτλαντ το ελληνικό αεροσκάφος

Το comeback των Big Oil: Έτοιμες για νέα κέρδη ρεκόρ
Έχουν γεμίσει τα ταμεία των εταιρειών του ενεργειακού κλάδου

Πενθήμερο στο γραφείο για μεγαλύτερες αυξήσεις, το νέο «εργασιακό trend»
Ποιες επιχειρήσεις προσπαθούν να δελεάσουν προσωπικό, την ώρα που η δεξαμενή εργαζομένων αδειάζει

Μασκ: Γιατί συναντήθηκε με κορυφαίους συμβούλους του Μπάιντεν;
Η τεταμένη σχέση του δισεκατομμυριούχου με τον πρόεδρο των ΗΠΑ και οι επικερδείς συμφωνίες με το αμερικανικό δημόσιο

Σχέδιο χιλιάδων προσλήψεων για το 2023 ανακοίνωσε η Boeing
Η εταιρεία προσπαθεί να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες των αερομεταφορέων για νέα αεροσκάφη

Γιατί ο Σόλομον της Goldman θα λάβει μόνο(!) 25 εκατ. δολ. για το 2022
Η τράπεζα ανακοίνωσε ότι μειώνει τις αποδοχές του CEO κατά 29%

Η Ρώμη ξεκινά επίσημες διαπραγματεύσεις με την Lufthansa για την πώληση της Ita
Η υπογραφή της προκαταρκτικής συμφωνίας αναμένεται τον Μάρτιο και της οριστικής τον Ιούνιο

Παραμένει «αυστηρή» η ΕΚΤ με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις των τραπεζών
Αδιάλλακτη παραμένει η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αναφορικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις των τραπεζών. Τα κεφάλαια δηλαδή που πρέπει να διακρατούν ούτως ώστε σε περίπτωση ενός οικονομικού σοκ να παραμείνουν βιώσιμες δίχως να στραφούν στις κρατικές ενισχύσεις. Μετά το 2008 και τη διάσωση των τραπεζών με τα χρήματα των φορολογουμένων, οι απαιτήσεις αυτές κατέστησαν πιο αυστηρές. […]

Σε ιστορικά χαμηλά από το 1956 η παραγωγή αυτοκινήτων στη Βρετανία
Οι κατασκευαστές ζητούν ξεκάθαρη στρατηγική από τη βρετανική κυβέρνηση, η οποία δηλώνει «αποφασισμένη» προς αυτή την κατεύθυνση, χωρίς όμως αποτελέσματα