Η Google μπαίνει τώρα δυνατά στις ζωντανές μεταδόσεις αθλημάτων μέσω του YouTube, δείχνοντας το πόσο μεγάλες φιλοδοξίες έχουν οι εταιρείες τεχνολογίας για να ανταγωνιστούν παραδοσιακούς κολοσσούς του χώρου όπως είναι η Disney, η Paramount, η Comcast, η AT&T και τηλεοπτικά δίκτυα τα οποία είχαν μέχρι τώρα αποκλειστικά τέτοιες μεταδόσεις.
Πρόκειται για μεταδόσεις μέσω συνεχούς ροής δεδομένων –ή streaming όπως έχει επικρατήσει να λέγεται. Στα πλαίσια της κινητικότητας αυτής, που αλλάζει το «χάρτη» της προβολής αθλητικών αγώνων σε πραγματικό χρόνο («Live»), η Google έκλεισε ντιλ-ορόσημο με την ομοσπονδία αμερικανικού ποδοσφαίρου (ράγκμπι), την National Football League –NFL.
Η συμφωνία της Google υπολογίζεται ότι αξίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 14 δις δολάρια και αφορά τη μετάδοση ορισμένων αγώνων του National Football League των ΗΠΑ από την επόμενη σεζόν. Το «πακέτο» των αγώνων αφορά μεταδόσεις για επτά χρόνια ξεκινώντας από το 2023, παρέχοντας στην Google τα αποκλειστικά δικαιώματα για τη συνδρομητική υπηρεσία «Sunday Ticket» της NFL από την επόμενη σεζόν.
Στην κορυφή του Forbes η Οσάκα – Οι 10 πιο ακριβοπληρωμένες αθλήτριες
Ποιες εταιρείες Big Tech «παίζουν μπάλα»
Η Apple, η Amazon και η Meta (Facebook) τα τελευταία χρόνια έχουν ήδη πληρώσει δισεκατομμύρια δολάρια για δικαιώματα προβολής γεγονότων από το NFL έως τους αγώνες ποδοσφαίρου της αγγλικής Premier League.
Το ντιλ της Google αποτελεί ουσιαστικά την επιτομή μιας αυξανόμενης μετατόπισης από τα ακριβά πακέτα καλωδιακής συνδρομητικής τηλεόρασης προς το streaming καθώς τώρα το πακέτο Sunday Ticket του NFL εγκαταλείπει τη δορυφορική πλατφόρμα DirecTV της AT&T.
Τι περιλαμβάνει το ντιλ
Η National Football League ανακοίνωσε επίσημα την πολυετή αυτή συμφωνία με την Google, η οποία παραχωρεί στα κανάλια YouTube TV και YouTube Primetime το δικαίωμα να διανέμουν αποκλειστικά το πρόγραμμα «NFL Sunday Ticket» από το νέο έτος. Η συμφωνία με το YouTube TV δεν περιλαμβάνει εμπορικά δικαιώματα, τα οποία θα μπορούσαν να ενισχύσουν την αξία του πακέτου και το NFL εξακολουθεί να εξετάζει το θέμα, σύμφωνα με πηγή του CNBC.
Το NFL Sunday Ticket αποτελείται από παιχνίδια NFL της κανονικής περιόδου και επιτρέπει στους οπαδούς του αμερικανικού ποδοσφαίρου στις Ηνωμένες Πολιτείες τη δυνατότητα να παρακολουθούν όλες τις αγαπημένες τους ομάδες. Το πακέτο NFL Sunday Ticket πρωτοπαρουσιάστηκε το 1994 και μέχρι τώρα διανεμόταν από δορυφορική υπηρεσία του DirecTV που ανήκει στην AT&T.
Το τρέχον πακέτο NFL Sunday Ticket του που λήγει φέτος από την εν λόγω εταιρεία έχει βασική επιλογή συνδρομής 79,99 δολ το μήνα ενώ προσφέρεται και πακέτο με επιπλέον δυνατότητες για 149,99 $ το μήνα. Ο πάροχος δορυφορικής τηλεόρασης έχει σήμερα περίπου 13,5 εκατομμύρια συνδρομητές, αριθμός που είναι σημαντικά μειωμένος σε σχέση με προηγούμενα χρόνια. Η DirecTV έχανε 500 εκατομμύρια δολάρια ετησίως από το πακέτο αυτό σύμφωνα με πηγές του CNBC και για το λόγο αυτό δεν υπέβαλε προσφορά για να ανανεώσει το συμβόλαιό της.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε το NFL Sunday Ticket στο YouTube TV και στα κανάλια YouTube Primetime και εγκαινιάζουμε μια νέα εποχή για το πώς οι θαυμαστές σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες παρακολουθούν και ακολουθούν το NFL», δήλωσε ο Επίτροπος του NFL Roger Goodell. «Για πολλά χρόνια έχουμε επικεντρωθεί στην αύξηση της ψηφιακής διανομής των παιχνιδιών μας και αυτή η συνεργασία είναι ένα ακόμη παράδειγμα του να κοιτάμε προς το μέλλον και να χτίζουμε την επόμενη γενιά οπαδών του NFL», ανέφερε.
Μέσω αυτής της διευρυμένης συνεργασίας με το NFL, οι θεατές θα μπορούν πλέον «να βιώσουν το παιχνίδι που αγαπούν με συναρπαστικούς και καινοτόμους τρόπους μέσω του YouTube TV ή των καναλιών YouTube Primetime. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε τη δουλειά μας με το NFL για να κάνουμε το YouTube εξαιρετικό μέρος για τους λάτρεις των σπορ παντού», δήλωσε η Susan Wojcicki, διευθύνουσα σύμβουλος του YouTube.
Latest News
Προ των πυλών deal 1 δισ. FIFA - Apple - Τι θα αφορά
Η συμφωνία με την Apple θα μπορούσε να ανακοινωθεί εντός του Απριλίου
Nike, Adidas και Puma στο σπριντ για τα 55,32 δισ. δολάρια [γράφημα]
Η παγκόσμια αγορά αθλητικών υποδημάτων προβλέπεται ότι θα παρουσιάσει ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 4,08% μέχρι και το 2028
Μεγάλη ανατροπή με Λάρκιν: Έτοιμος να πει «ναι» σε πρόταση 6 εκατομμυρίων
Ο Σέιν Λάρκιν έχει στα χέρια του πρόταση 6 εκατ. δολάρια για δύο χρόνια και είναι έτοιμος να απαντήσει θετικά
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες και η γκρίνια των Γάλλων
Τα ζητήματα σχεδιασμού και οι κίνδυνοι ασφάλειας σημαίνουν ότι με λιγότερο από 100 ημέρες να απομένουν, τα επίπεδα ενθουσιασμού στο Παρίσι είναι στο πάτωμα
Θα κολυμπήσουν στον Σηκουάνα οι αθλητές των Ολυμπιακών Αγώνων;
Η ποιότητα του νερού είναι σύμφωνη με τις προσδοκίες, δήλωσε αξιωματούχος της πόλης, μετά από αναφορά για υψηλά επίπεδα βακτηρίων στον ποταμό
Θρίαμβος του Ολυμπιακού στην Πόλη – Ήρωας ο Τζολάκης στα πέναλτι και επική πρόκριση στα ημιτελικά (1-0, 2-3 στα πεν.)
Ο Ολυμπιακός πήρε τεράστια πρόκριση στα ημιτελικά του Conference League – Ήρωας των «ερυθρόλευκων ο Τζολάκης στη διαδικασία των πέναλτι καθώς ο γκολκίπερ του Ολυμπιακού απέκρουσε τρία πέναλτι
Ποια ομάδα της Premier League ετοιμάζει πρόταση 20 εκατ. ευρώ για τον Ιωαννίδη…
Νέο δημοσίευμα από το εξωτερικό για τον Φώτη Ιωαννίδη
Τα «χρυσά» συμβόλαια των πιλότων της Formula 1
Σε εξέλιξη βρίσκεται η σεζόν στην Formula 1
Πρώτη σε πληρωμές μάνατζερ στην Premier League η Τσέλσι!
Μόνη της η Τσέλσι ξόδεψε περίπου το ένα πέμπτο από όσα δίνουν όλες οι ομάδες της Premier League μαζί για αμοιβές μάνατζερ τον περασμένο χρόνο.
Χρυσό μετάλλιο 50.000 δολ.
Η World Athletics έγινε η πρώτη διεθνής ομοσπονδία που επιβραβεύει τους νικητές των αγωνισμάτων της στο Παρίσι με χρηματικό έπαθλο