Το ντεμπούτο της στην αμερικανική αγορά έκανε την Παρασκευή η επωνυμία ρούχων του θρύλου του ποδοσφαίρου Λιονέλ Μέσι, The Messi Store με τη μετοχή να σημειώνει άλμα άνω του 200%.
Η MGO Global Inc., ο operator του The Messi Store, πούλησε μόλις 1,5 εκατομμύριο μετοχές στο κοινό, αν και οι συναλλαγές σταμάτησαν πολλές φορές κατά τη διάρκεια της πρωινής συνεδρίασης καθώς υπήρξε πολύ έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον.
Η εταιρεία άνοιξε τις συναλλαγές την Παρασκευή με αρχική δημόσια προσφορά 7,5 εκατομμυρίων δολαρίων με τιμή 5,00 δολάρια. Με έδρα τη Φλόριντα, η MGO ιδρύθηκε το 2018 και ξεκίνησε το brand The Messi έναν χρόνο αργότερα.
«Τρελή» πρόταση πάνω από 300 εκατ. ευρώ στον Μέσι
Επενδύοντας στα brands
Η Ginny Hilfiger, το μικρότερο αδερφάκι του σχεδιαστή μόδας Tommy Hilfiger, συνίδρυσε την MGO Global.
«Είμαστε μια εταιρεία χαρτοφυλακίου brands με γνώμονα την απόδοση και επικεντρωνόμαστε στη στρατηγική αξιοποίηση της φήμης, της δύναμης των διασημοτήτων και της παγκόσμιας επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αθλητών παγκόσμιας κλάσης, διασκεδαστών και άλλων πολιτιστικών ειδώλων για τη δημιουργία φρέσκων, σύγχρονων και συναρπαστικών εμπορικών σημάτων προϊόντων και ενδυμάτων εμπνευσμένη από τις αξίες, τα προσωπικά στυλ και τις φιλοδοξίες των αξιόλογων συνεργατών της επωνυμίας μας», έγραψε η εταιρεία στη σελίδα επενδυτικών της σχέσεων.
Το όνομα του Μέσι πιθανότατα είχε αντίκτυπο στη μετοχή. Ο 35χρονος οδήγησε την Αργεντινή στην πρώτη της νίκη στο Παγκόσμιο Κύπελλο μετά από 36 χρόνια πριν από λιγότερο από ένα μήνα και κέρδισε τη Χρυσή Μπάλα που απονεμήθηκε στον καλύτερο παίκτη της διοργάνωσης.
Η δημοτικότητα γύρω από τον Μέσι έχει κορυφωθεί από τότε. Η φανέλα της Adidas της Αργεντινής του Μέσι εξαντλήθηκε και η ανάρτησή του στο Instagram που συγκρατεί το τρόπαιο του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA είναι πλέον η δημοσίευση με τα περισσότερα likes στο Instagram με περισσότερα από 74,7 εκατομμύρια likes.
Ωστόσο, δεν είναι σαφές εάν η δημοτικότητα του Μέσι μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία να ανακάμψει οικονομικά. Η MGO ανέφερε μείωση των ετήσιων εσόδων για τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2022. Μετά την καταχώριση εσόδων ύψους 557.641 δολαρίων τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, τα έσοδα μειώθηκαν στα 336.103 δολάρια για τους πρώτους εννέα μήνες του 2022.
Latest News
Προ των πυλών deal 1 δισ. FIFA - Apple - Τι θα αφορά
Η συμφωνία με την Apple θα μπορούσε να ανακοινωθεί εντός του Απριλίου
Nike, Adidas και Puma στο σπριντ για τα 55,32 δισ. δολάρια [γράφημα]
Η παγκόσμια αγορά αθλητικών υποδημάτων προβλέπεται ότι θα παρουσιάσει ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 4,08% μέχρι και το 2028
Μεγάλη ανατροπή με Λάρκιν: Έτοιμος να πει «ναι» σε πρόταση 6 εκατομμυρίων
Ο Σέιν Λάρκιν έχει στα χέρια του πρόταση 6 εκατ. δολάρια για δύο χρόνια και είναι έτοιμος να απαντήσει θετικά
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες και η γκρίνια των Γάλλων
Τα ζητήματα σχεδιασμού και οι κίνδυνοι ασφάλειας σημαίνουν ότι με λιγότερο από 100 ημέρες να απομένουν, τα επίπεδα ενθουσιασμού στο Παρίσι είναι στο πάτωμα
Θα κολυμπήσουν στον Σηκουάνα οι αθλητές των Ολυμπιακών Αγώνων;
Η ποιότητα του νερού είναι σύμφωνη με τις προσδοκίες, δήλωσε αξιωματούχος της πόλης, μετά από αναφορά για υψηλά επίπεδα βακτηρίων στον ποταμό
Θρίαμβος του Ολυμπιακού στην Πόλη – Ήρωας ο Τζολάκης στα πέναλτι και επική πρόκριση στα ημιτελικά (1-0, 2-3 στα πεν.)
Ο Ολυμπιακός πήρε τεράστια πρόκριση στα ημιτελικά του Conference League – Ήρωας των «ερυθρόλευκων ο Τζολάκης στη διαδικασία των πέναλτι καθώς ο γκολκίπερ του Ολυμπιακού απέκρουσε τρία πέναλτι
Ποια ομάδα της Premier League ετοιμάζει πρόταση 20 εκατ. ευρώ για τον Ιωαννίδη…
Νέο δημοσίευμα από το εξωτερικό για τον Φώτη Ιωαννίδη
Τα «χρυσά» συμβόλαια των πιλότων της Formula 1
Σε εξέλιξη βρίσκεται η σεζόν στην Formula 1
Πρώτη σε πληρωμές μάνατζερ στην Premier League η Τσέλσι!
Μόνη της η Τσέλσι ξόδεψε περίπου το ένα πέμπτο από όσα δίνουν όλες οι ομάδες της Premier League μαζί για αμοιβές μάνατζερ τον περασμένο χρόνο.
Χρυσό μετάλλιο 50.000 δολ.
Η World Athletics έγινε η πρώτη διεθνής ομοσπονδία που επιβραβεύει τους νικητές των αγωνισμάτων της στο Παρίσι με χρηματικό έπαθλο