Το ντεμπούτο της στην αμερικανική αγορά έκανε την Παρασκευή η επωνυμία ρούχων του θρύλου του ποδοσφαίρου Λιονέλ Μέσι, The Messi Store με τη μετοχή να σημειώνει άλμα άνω του 200%.
Η MGO Global Inc., ο operator του The Messi Store, πούλησε μόλις 1,5 εκατομμύριο μετοχές στο κοινό, αν και οι συναλλαγές σταμάτησαν πολλές φορές κατά τη διάρκεια της πρωινής συνεδρίασης καθώς υπήρξε πολύ έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον.
Η εταιρεία άνοιξε τις συναλλαγές την Παρασκευή με αρχική δημόσια προσφορά 7,5 εκατομμυρίων δολαρίων με τιμή 5,00 δολάρια. Με έδρα τη Φλόριντα, η MGO ιδρύθηκε το 2018 και ξεκίνησε το brand The Messi έναν χρόνο αργότερα.
«Τρελή» πρόταση πάνω από 300 εκατ. ευρώ στον Μέσι
Επενδύοντας στα brands
Η Ginny Hilfiger, το μικρότερο αδερφάκι του σχεδιαστή μόδας Tommy Hilfiger, συνίδρυσε την MGO Global.
«Είμαστε μια εταιρεία χαρτοφυλακίου brands με γνώμονα την απόδοση και επικεντρωνόμαστε στη στρατηγική αξιοποίηση της φήμης, της δύναμης των διασημοτήτων και της παγκόσμιας επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αθλητών παγκόσμιας κλάσης, διασκεδαστών και άλλων πολιτιστικών ειδώλων για τη δημιουργία φρέσκων, σύγχρονων και συναρπαστικών εμπορικών σημάτων προϊόντων και ενδυμάτων εμπνευσμένη από τις αξίες, τα προσωπικά στυλ και τις φιλοδοξίες των αξιόλογων συνεργατών της επωνυμίας μας», έγραψε η εταιρεία στη σελίδα επενδυτικών της σχέσεων.
Το όνομα του Μέσι πιθανότατα είχε αντίκτυπο στη μετοχή. Ο 35χρονος οδήγησε την Αργεντινή στην πρώτη της νίκη στο Παγκόσμιο Κύπελλο μετά από 36 χρόνια πριν από λιγότερο από ένα μήνα και κέρδισε τη Χρυσή Μπάλα που απονεμήθηκε στον καλύτερο παίκτη της διοργάνωσης.
Η δημοτικότητα γύρω από τον Μέσι έχει κορυφωθεί από τότε. Η φανέλα της Adidas της Αργεντινής του Μέσι εξαντλήθηκε και η ανάρτησή του στο Instagram που συγκρατεί το τρόπαιο του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA είναι πλέον η δημοσίευση με τα περισσότερα likes στο Instagram με περισσότερα από 74,7 εκατομμύρια likes.
Ωστόσο, δεν είναι σαφές εάν η δημοτικότητα του Μέσι μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία να ανακάμψει οικονομικά. Η MGO ανέφερε μείωση των ετήσιων εσόδων για τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2022. Μετά την καταχώριση εσόδων ύψους 557.641 δολαρίων τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, τα έσοδα μειώθηκαν στα 336.103 δολάρια για τους πρώτους εννέα μήνες του 2022.
Latest News
Πόσα έχασε ο Μάικλ Τζόρνταν πουλώντας την τεράστια έπαυλή του στο Σικάγο
Ακόμη και για είδωλα όπως ο Μάικλ Τζόρνταν δεν είναι κάθε τελευταία βολή πετυχημένη
Βαγγέλης Μαρινάκης: Να έχεις το πνεύμα του νικητή κάθε στιγμή, να μην ξεχνάς τις ρίζες σου, να μην παραιτείσαι ποτέ
Οι Αγγλοι υποκλίνονται στον «Βασιλιά του Πειραιά», στον ηγέτη της Νότιγχαμ Φόρεστ με το διεθνώς αναγνωρισμένο Sky Sports, να αφιερώνει ντοκιμαντέρ και αμέτρητους επαίνους. «Meeting Marinakis»: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη γεμάτη πάθος, όραμα, αλήθεια και ανθρωπιά.
Πώς η Ελλάδα θα μπει στην τουριστική βιομηχανία του γκολφ
Ο τουρισμός του γκολφ και τα οφέλη στην οικονομία - Τι λέει ο ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Παράσχης
Χρωστάει και ο... Ρονάλντο; - Η μήνυση που κατέθεσε γιατρός εναντίον του
Γιατρός από την Αγγλία κατέθεσε μήνυση στον Κριστιάνο Ρονάλντο για οφειλές από θεραπείες που του είχε προσφέρει τη σεζόν 2021-2022
Τα πολλαπλασιαστικά οφέλη του γκολφ - Γιατί υστερεί σε ανάπτυξη στην Ελλάδα
Η περαιτέρω ανάπτυξη του γκολφ στην Ελλάδα μπορεί να προσφέρει αξιοσημείωτα οφέλη, αλλά έρχεται αντιμέτωπη με σημαντικές προκλήσεις, διαπιστώνεται σε μελέτη του ΙΟΒΕ