Η Γιαπωνέζικη PowerX, Inc. αποκάλυψε το σχέδιο του πρώτου δεξαμενόπλοιου «Battery Tanker» στη Διεθνή Ναυτιλιακή Έκθεση «Bariship» που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Imabari, στην Ιαπωνία.
Το πρώτο δεξαμενόπλοιο μπαταρίας “X” έχει προγραμματιστεί για εγχώριες και διεθνείς δοκιμές πεδίου από το 2026. Αυτό το σκάφος ηλεκτρικής πρόωσης διαθέτει μήκος 140 μέτρων και θα είναι εξοπλισμένο με 96 μπαταρίες σε εμπορευματοκιβώτια, παρέχοντας συνολική χωρητικότητα 241MWh. Με τα ενσωματωμένα συστήματα μπαταριών, τα Battery Tankers μπορούν να αξιοποιηθούν για την αποθήκευση και μεταφορά πλεονάζουσας ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές. Οι παροπλισμένοι ή αδρανείς θερμοηλεκτρικοί σταθμοί που βρίσκονται κοντά σε λιμάνια μπορούν να μετατραπούν σε σημεία φόρτισης/εκφόρτισης για τα Battery Tankers, όπου η ενέργεια μεταδίδεται στους χρήστες μέσω συνδέσεων δικτύου στην ξηρά, επιτρέποντας την περαιτέρω αποτελεσματική χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, αναφέρει σε ανακοίνωση της η εταιρεία.
Θαλάσσια μεταφορά ενέργειας
Επιπλέον, οι περιοχές με υψηλό δυναμικό για παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές είναι συχνά απομακρυσμένες από αστικές περιοχές και άλλες περιοχές με υψηλή ζήτηση ενέργειας. Η ενίσχυση των υποδομών μεταφοράς καθίσταται απαραίτητη σε αυτές τις περιπτώσεις. Δεδομένης της τρέχουσας ενεργειακής πυκνότητας των κυψελών μπαταριών ιόντων λιθίου, το Battery Tanker αποτελεί βέλτιστη λύση για τη θαλάσσια μεταφορά ενέργειας σε μικρές αποστάσεις από ξηρά σε ξηρά, συμπληρώνοντας τις υπάρχουσες γραμμές μεταφοράς διαπεριφερειακού δικτύου. Για παράδειγμα, στην Ιαπωνία, ένα Battery Tanker μπορεί να μεταφέρει ενέργεια από περιοχές με υψηλό δυναμικό παροχής ανανεώσιμης ενέργειας, όπως το Kyushu και το Hokkaido, σε περιοχές υψηλής ζήτησης του Honshu ή για τη μεταφορά ενέργειας μεταξύ νησιών.
Τα δεξαμενόπλοια μπαταριών θα δημιουργήσουν τα νέα δίκτυα μεταφοράς ενέργειας μέσω της θάλασσας, προωθώντας την αποθήκευση, την παροχή και τη χρήση ανανεώσιμης ενέργειας, εκτιμά η εταιρεία.
Latest News
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Η Χριστίνα Μαργέλου στους κορυφαίους τραπεζίτες της ναυτιλίας το 2024
Η διάκριση αντανακλά την ισχυρή παρουσία της Eurobank και του συνόλου του ελληνικού τραπεζικού κλάδου, στην ναυτιλιακή χρηματοδότηση