Πυκνώνουν τα «σύννεφα» της αβεβαιότητας στις ΗΠΑ, γύρω από τη διάρκεια και το μέγεθος του αντικτύπου των κινητοποιήσεων εργαζομένων στα λιμάνια της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ, με το CNBC να τονίζει πως απειλείται η ευρύτερη εφοδιαστική αλυσίδα.
Συγκεκριμένα, οι ενέργειες της International Longshore and Warehouse Union, ουσιαστικά έχουν παραλύσει τις μεταφορές σε λιμάνια όπως το Λος Άντζελες, το Λονγκ Μπιτς και το Σιάτλ και πλέον οι εμπορικοί σιδηρόδρομοι αντιμετωπίζουν τις συνέπειες.
Από το μικροσκόπιο περνούν τα τάνκερ στο λιμάνι της Σαντόνγκ
Η ITS Logistics στην περιοχή του Ειρηνικού Ωκεανού του έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου, βάζοντας τον δείκτη εμπορευμάτων λιμένων/σιδηροδρόμων των ΗΠΑ στο «κόκκινο» ως αποτέλεσμα των ζητημάτων μεταξύ του ILWU και της διαχείρισης λιμένων, τα οποία έχουν εγκλωβιστεί σε μια μάχη για μια νέα σύμβαση.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με δεδομένα της MarineTraffic, η συμφόρηση στα λιμάνια της Δυτικής Ακτής είναι σε άνοδο και ο μέσος όρος εμπορευματοκιβωτίων που περιμένουν εκτός του Όουκλαντ ανήλθε σε 21.838 την εβδομάδα 22 έναντι 9.514 την εβδομάδα 21. Στο λιμάνι του Λος Άντζελες, κατά μέσο όρο, τα πλοία ανέμεναν 1,1 ημέρες προτού δέσουν έναντι 0,8 ημέρες την εβδομάδα 21.
Οι National Retail Federation και National Association of Manufacturers ζητούν την άμεση παρέμβαση της κρατικής διοίκησης Μπάιντεν, με στόχο την επίτευξη εργασιακής συμφωνίας με τους λιμενεργάτες, προκειμένου να ανοίξουν τα λιμάνια στη Δυτική Ακτή.
Ρευστή η κατάσταση
Από την πλευρά της, η Ένωση Αμερικανικών Σιδηροδρόμων δημοσίευσε τα τελευταία στοιχεία από τη σιδηροδρομική κίνηση στις ΗΠΑ για την εβδομάδα που έληξε το περασμένο Σάββατο. Τα προβλήματα ξεκίνησαν την περασμένη Παρασκευή στο λιμάνι του Όκλαντ, το οποίο έκλεισε πλήρως. Αυτό το λιμάνι επεξεργάζεται λιγότερα σιδηροδρομικά εμπορεύματα σε σύγκριση με τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς, τα οποία ήταν ανοιχτά με μόνο ορισμένους τερματικούς σταθμούς να προορίζονται για διακοπή λειτουργίας.
«Χωρίς μια συγκεκριμένη λύση εν όψει, έλλειψη αξιόπιστης επικοινωνίας από οποιοδήποτε μέρος, οι εμπλεκόμενοι θα πρέπει να παραμείνουν σε επαγρύπνηση, καθώς η κατάσταση παραμένει εξαιρετικά ρευστή», ανέφερε η Ομοσπονδία.
Εκπρόσωπος των σιδηροδρόμων ανέφερε πως οι πελάτες της ITS, εκτός της λύσης του Καναδά εξετάζουν και άλλες εσωτερικές επιλογές, όπως το Χιούστον και η Αρχή Λιμένων της Τζόρτζια, που έχουν ανακοινώσει βελτιώσεις στις σιδηροδρομικές υπηρεσίες και τις υποδομές για να μειώσουν τη συμφόρηση.
Latest News
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα