Η Capital Ship Management Corp. παρέλαβε επιτυχώς το νεότευκτο πλοίο M/T «Akrisios», ένα δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών και προϊόντων αργού (Chemical/Product) τύπου MR μεταφορικής ικανότητας 50.000 dwt, οικολογικού τύπου, που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Hyundai Vietnam Shipyard Co Ltd.
Είναι ένα δεξαμενόπλοιο με πιστοποιήσεις Wind-Assisted Ready και HVSC-Ready από τον νηογνώμονα ABS και το τελευταίο από τα έξι πλοία χαρακτηρισμένα ως LNG Fuel Ready με οικολογικό σχεδιασμό, που παραδίδονται μέσα στο 2023.
Τα νεότευκτα πλοία M/T «Atrotos» & M/T «Anikitos» παρέλαβε η Capital Ship Management
Η πιστοποίηση HVSC-Ready αφορά σε πλοία εξοπλισμένα με συστήματα σύνδεσης υψηλής τάσης με την ξηρά που πρόκειται να εγκατασταθούν στο μέλλον και η πιστοποίηση Wind-Assist Ready αφορά σε πλοία που μπορούν να εξοπλιστούν με συστήματα πρόωσης που αξιοποιούν τον άνεμο για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Ο σχεδιασμός του M/T «Akrisios» είναι συμβατός με μελλοντικές προδιαγραφές όπως το ΙΜΟ EEDI Phase 3 και έχει πιστοποιηθεί με το ABS SUSTAIN-1 (2020) που αναδεικνύει την τήρηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDG) των Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ).
Η συμβατότητα του πλοίου με τον κανονισμό ΙΜΟ Tier III για μειωμένες εκπομπές NOx και οι πιστοποιήσεις ENVIRO, Wind-Assisted Ready, HVSC-Ready, LNG Fuel Ready και IHM για ασφαλή ανακύκλωση, το καθιστούν ένα από τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον, τεχνολογικά προηγμένα και αποτελεσματικά πλοία στον παγκόσμιο στόλο των δεξαμενόπλοιων τύπου MR.
H Capital Ship Management Corp.
Η Capital Ship Management Corp. είναι μια διακεκριμένη ποντοπόρος εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες σε κάθε τομέα της διαχείρισης πλοίων και διαχειρίζεται σήμερα ένα στόλο αποτελούμενο από 33 δεξαμενόπλοια (12 VLCCs, 9 Aframaxes, 7 MR/Handy chemical/product και 1 μικρό δεξαμενόπλοιο) με συνολική χωρητικότητα περίπου 5.11 εκατομμύρια τόνους (dwt). Η Capital έχει εκτενή εμπειρία στη διαχείριση διαφόρων τύπων και μεγεθών πλοίων, συμπεριλαμβανομένων όλων των δεξαμενόπλοιων (VLCC, Suezmax, Aframax/LR2, Panamax/LR1, MR/Handy and small tankers), πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (Cape, Panamax, Handymax και Handy), καθώς και OBO και container.
Latest News
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες