Σε «τρικυμία» είναι φέτος ο ελληνικός τουρισμός καθώς η αισχροκέρδεια καλά κρατεί.

Οι τάσεις αισχροκέρδειας και η αύξηση του πληθωρισμού που παρατηρείται σε πολλά προϊόντα έχουν επιπτώσεις και στον κλάδο του τουρισμού.

Τουρισμός: Η Αθήνα χάνει τα βαριά πορτοφόλια – Φόβοι για βατερλό στα έσοδα

Οι καταγγελίες για υπερβολικές αυξήσεις τιμών σε αγαθά και υπηρεσίες, όπως το εμφιαλωμένο νερό και η διασκέδαση, βρίσκονται στην ημερησία διάταξη.

Αναψυκτικά, καφέδες, ποτά, φαγητά και ένα σωρό άλλες υπηρεσίες πληρώνονται «χρυσάφι» με τους επιχειρηματίες να αδιαφορούν για τον τουρισμό.

Όπως γράφει η βρετανική The Sun έξαλλη έγινε μια Αμερικανίδα τουρίστρια η οποία επέλεξε τη Μύκονο για τις καλοκαιρινές της διακοπές και κλήθηκε να πληρώσει 520 ευρώ για δύο κοκέιλ και δύο «απαίσιες» -όπως η ίδια τις χαρακτήρισε- μερίδες ορεκτικών.

Όλα ξεκίνησαν όταν η 25χρονη βρέθηκε στην Ελλάδα τον Μάιο και επισκέφθηκε τη Σαντορίνη, την Κρήτη και τη Μύκονο μαζί με μία φίλη της. Οι δυο τους, κατά τη διαμονή τους στη Μύκονο, βρέθηκαν σε γνωστό εστιατόριο του νησιού των ανέμων, παρόλο που η επιχείρηση έχει κατηγορηθεί και στο παρελθόν για αισχροκέρδεια εις βάρος τουριστών.

Τα δύο κορίτσια παρήγγειλαν δύο κοκτέιλ και δύο μερίδες ορεκτικών -καλαμαράκια και καβουροπόδαρα- και όταν ζήτησαν να πληρώσουν δεν πίστευαν ότι ο λογαριασμός ανέγραφε το ποσό των 520 ευρώ.

Οι αυξήσεις που καταγράφονται στη Μύκονο αγγίζουν τα όρια της αισχροκέρδειας, με αρκετούς τουρίστες να μετανιώνουν για την επιλογή της ως τουριστικού προορισμού.

Αντίθετα στη Λήμνο και στην Κρήτη οι παραθεριστές είχαν να αφηγηθούν προσιτές τιμές στην εστίαση.

Μετά τις σοβαρές ζημιές από τη φωτιά που κατέκαψε σημαντικό κομμάτι του δασικού πλούτου της Ρόδου, το νησί κάνει αγώνα δρόμου για να σώσει ότι σώζεται από τη φετινή σεζόν.

Ήδη, μετά και την απόφαση αεροπορικών εταιρειών να διακόψουν προσωρινά τις πτήσεις charter παρατηρήθηκε ντόμινο ακυρώσεων για τον Αύγουστο όχι μόνο στις περιοχές που επλήγησαν από την πύρινη λαίλαπα αλλά και σε άλλες περιοχές. Και αυτό είναι που ανησυχεί περισσότερο τους ντόπιους επαγγελματίες, οι οποίοι εξαρτώνται απόλυτα από τον τουρισμό. Όπως και η συντριπτική πλειονότητα της τοπικής οικονομίας.

Επιχειρηματίες του νησιού μπροστά στο προσωπικό κέρδος δεν υπολογίζουν τίποτα και αμαυρώνουν το προφίλ του τουριστικού μας προορισμού.

Στην Παλιά Πόλη της Ρόδου, όπως αναφέρει η «Δημοκρατική», πελάτες κλήθηκαν να καταβάλουν για έναν ναργιλέ και δύο κοκτέιλ 115 ευρώ!

Σύμφωνα με την καταγγελία που έκανε ο Έλληνας θείος του ενός πελάτη στα social media, το ένα κοκτέιλ κόστισε 40 ευρώ!

Και ενώ η σεζόν ξεκίνησε με θετικούς οιωνούς – οι αφίξεις και τα έσοδα ήταν πάνω από το 2019-, εντούτοις η συνέχεια και ειδικά το δίμηνο Μαΐου – Ιουνίου ήρθε να μετριάσει τον ενθουσιασμό.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott