Ο Αύγουστος ήρθε και μαζί του έφερε την κορύφωση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα. Εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες από όλο τον κόσμο, καθώς και Έλληνες (εσωτερικοί) τουρίστες συρρέουν καθημερινά στα ελληνικά νησιά, τα οποία «βουλιάζουν» από κόσμο.
Η μεγάλη ανατροπή – Ρίχνουν τις τιμές στη Μύκονο για να προσελκύσουν τουρίστες
Είναι γνωστό πως ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας είναι η Μύκονος, με το νησί των Ανέμων να διατηρεί ακόμα μια πρωτιά: αυτή του πιο ακριβού προορισμού της χώρας.
Η Μύκονος, έχει γίνει κατανοητό πως τα τελευταία -κυρίως- χρόνια, αποτελεί προορισμό για πολύ υψηλά βαλάντια, με την χλιδή που πρεσβεύει το νησί των Κυκλάδων αντικατοπτρίζεται σε όλους τους τομείς: Από την διαμονή, την τιμή της ξαπλώστρας, το φαγητό, ακόμα και το ποτό.
Δυστυχώς όμως, κάποιοι επιχειρηματίες στο όνομα αυτής της «χλιδής» και της πολυτέλειας, ξεφεύγουν και χάνουν το όριο.
Αποτέλεσμα; Οι δεκάδες καταγγελίες που… πέφτουν βροχή κάθε χρόνο από τουρίστες, οι οποίοι δηλώνουν εξαπατημένοι, σε βαθμό μάλιστα που απευθύνονται σε τοπικά ΜΜΕ δυσφημώντας έτσι την ναυαρχίδα του ελληνικού τουρισμού.
Το είδαμε και πέρσι με τις καταγγελίες για τα «χρυσά καβουροπόδαρα», τα οποία είχαν γίνει θέμα στα διεθνή ΜΜΕ, όμως συνεχίζεται και φέτος με λογαριασμούς 1.300 λιρών για δύο πιάτα και μια σαλάτα.
«Πάθαμε σοκ με τον λογαριασμό»
Οι καταγγελίες όμως δεν σταματούν εκεί. Η τελευταία χρονικά έρχεται από την 25χρονη Βρετανίδα Amber Pace, η οποία έφτασε να ορκιστεί να μην ξαναπατήσει ποτέ το πόδι της στη Μύκονο μετά από μια φρικτή εμπειρία που είχε εκεί πριν λίγο καιρό.
Η 25 μάνατζερ που ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη ήρθε με τη φίλη της στην Ελλάδα τον Μάιο και επισκέφτηκε διάφορα νησιά (Σαντορίνη, Κρήτη, Ανάφη, καθώς και τη Μύκονο).
Οι δύο κοπέλες αποφάσισαν να περάσουν το μεσημέρι τους σε γνωστό εστιατόριο της Μυκόνου, αγνοώντας -σύμφωνα με δημοσίευμα- πως το συγκεκριμένο εστιατόριο έχει κατηγορηθεί πολλές φορές στα βρετανικά forum για αισχροκέρδεια.
Όπως αναφέρουν, στην αρχή ήθελαν να κάνουν ένα μπάνιο, αφού ενημερώθηκαν ότι οι ξαπλώστρες είναι δωρεάν με την αγορά ενός ποτού. «Η φίλη μου παρήγγειλε μια Pina Colada και εγώ ένα Strawberry Daiquiri. Δεν μας δόθηκε μενού ποτών, ο σερβιτόρος απλώς έλεγε απέξω τα ποτά χωρίς να μας πει τις τιμές» αναφέρουν στην Sun.
Στη συνέχεια ανέβηκαν στο εστιατόριο για να γευματίσουν και εκεί τα πράγματα έγιναν χειρότερα.
Η Amber μίλησε στη «The Sun» και είπε συγκεκριμένα: «Η τιμή για το τηγανητό καλαμάρι ήταν 20 ευρώ και για αυτό το επέλεξα, ενώ η φίλη μου πήρε πόδια καβουριού που έκαναν 32 ευρώ. Μάλιστα ρώτησε τρεις φορές τον σερβιτόρο αν ισχύουν οι τιμές και εκείνος απάντησε καταφατικά».
«Πήραμε το φαγητό μας και ήταν αηδιαστικό. Ακόμη και πριν μάθουμε τις τιμές. Το τηγανητό καλαμάρι μου ήταν σα λάστιχο και δεν είχε γεύση, και τα καβούρια της φίλης μου ήταν πάρα πολύ αλμυρά» συμπληρώνει .
«Στη συνέχεια ήρθε το μεγάλο σοκ. Ο σερβιτόρος ήρθε και μας έδωσε την χάρτινη απόδειξη που έγραφε 98 ευρώ για τηγανητά καλαμάρια και 185 ευρώ για πόδια από βασιλιά καβουριών. Παραλίγο να τα χάσουμε».
Πλήρωσαν συνολικά 520 ευρώ
Οι δύο φίλοι έλαβαν τελικά έναν υπέρογκο λογαριασμό 520 ευρώ για τα δύο κοκτέιλ, τα δύο ορεκτικά και ένα «τέλος εξυπηρέτησης» 10 τοις εκατό.
Έξαλλες αποφάσισαν να επιστρέψουν στο χώρο την επόμενη μέρα και να μιλήσουν με τον διευθυντή. Ωστόσο αυτή η συνάντηση δεν εξελίχθηκε πολύ καλά, καθώς ο Έλληνας διευθυντής απέρριψε το παράπονό τους και τις κατηγόρησε μάλιστα ότι δεν έδωσαν προσοχή στο μενού.
«Βασικά μας είπε ότι φταίμε που δεν διαβάσαμε σωστά το μενού. Γέλασε στα μούτρα μας και δεν έκανε τίποτα γι’ αυτό. Ήταν μια φρικτή εμπειρία και αυτό το μέρος δίνει στη Μύκονο κακό όνομα» κατέληξε.
Σε κάθε περίπτωση, συστήνεται πάντα στους πολίτες είτε βρίσκονται στη Μύκονο, είτε σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της Ελλάδας (αλλά και ολόκληρου του πλανήτη) να κοιτούν πρώτα τον κατάλογο πριν αποφασίσουν να μπουν σε ένα μαγαζί για φαγητό ή ποτό.
Πηγή: in.gr
Latest News
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Airbnb: Επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ φέρνουν τα νέα μέτρα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για το νομοσχέδιο βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb)
EasyJet: Αυξάνει τα δρομολόγια της στην Αθήνα - Ο νέος στόχος για επιβάτες το 2025
Η EasyJet επανατοποθετείται στην ελληνική τουριστική αγορά ανεβάζοντας το καλοκαίρι σε 15 τον αριθμό των δρομολογίων από Αθήνα - Σενάριο και για βάση στο «Ελ. Βενιζέλος»
Χειμερινή εξοχική κατοικία: Οι Ελληνες γυρνούν την πλάτη παρά την πτώση των τιμών [γραφήματα]
Ούτε η πώληση κάτω από το κόστος δείχνει να «συγκινεί» τους αγοραστές
Χρονιά ανάκαμψης το 2024 για τη Goldair
Μέσα στο 2024 η Goldair πρόσθεσε δυο ακόμα εμπορικές συμφωνίες με αεροπορικές εταιρείες για εξαγωγή εμπορευμάτων στις αγορές της Κίνας και του Ισραήλ
Κλιματική κρίση και πράσινη μετάβαση στην ατζέντα συνάντησης στις Βρυξέλλες για τον ευρωπαϊκό τουρισμό
Η εκδήλωση που έγινε στο ευρωκοινοβούλιο για τον ευρωπαϊκό τουρισμό αποτελεί συνέχεια του «Φόρουμ της Ρόδου»
Πληρώνεται το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις
Το μεταφορικό ισοδύναμο ανέρχεται στα 25,9 εκατ. ευρώ και αφορά στις μετακινήσεις επιβατών από τον Ιούνιο του 2023 έως και τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους
Νέα all-inclusive θέρετρα στην Ισπανία από την Wynham και την Palladium Hotel Group
Πέντε θέρετρα της Palladium Hotel Group εντάσσονται στις επωνυμίες Registry Collection Hotels και Trademark Collection της Wyndham