Βουτιά έως και 87% κατέγραψαν οι μετοχές του πιο υπερχρεωμένου κατασκευαστή ακινήτων στον κόσμο, της China Evergrande Group, οι οποίες επέστρεψαν στο χρηματιστηριακό ταμπλό τη Δευτέρα μετά την αναστολή της διαπραγματεύοντας στις 21 Μαρτίου 2022.
Οι μετοχές υποχώρησαν στα 22 σεντς του Χονγκ Κονγκ τη Δευτέρα, σε σύγκριση με το τελευταίο κλείσιμο στα 1,65 δολάρια Χονγκ Κονγκ ανά μετοχή στις 18 Μαρτίου 2022, εξαλείφοντας σχεδόν 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια από τη χρηματιστηριακή της αξίας.
Η επανέναρξη της διαπραγμάτευσης έρχεται, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της εταιρείας για ζημία 39,25 δισεκατομμυρίων γιουάν (5,38 δισεκατομμύρια δολάρια) για το εξάμηνο που έληξε τον Ιούνιο, μια απώλεια μικρότερη σε σύγκριση με την απώλεια 86,17 δισεκατομμυρίων γιουάν την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.
Τα έσοδα ανήλθαν σε 128,81 δισεκατομμύρια γιουάν, αυξημένα από 89,28 δισεκατομμύρια γιουάν τον Ιούνιο του 2022.
Τον Ιούλιο, η καταχρεωμένη εταιρεία κατέθεσε αίτηση πτώχευσης σε δικαστήριο των ΗΠΑ, ενώ παράλληλα προωθεί συμφωνίες αναδιάρθρωσης χρέους σε άλλες περιοχές.
Κίνα: Αναζητά αναδιάρθωση χρέους 32 δισεκατομμυρίων η Evergrande
Αναδιάρθρωση χρέους
Σε ανακοίνωσή της στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ , η Evergrande αποκάλυψε ότι είχε συνολικές υποχρεώσεις 2,39 τρισεκατομμυρίων γιουάν από τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, ελαφρώς χαμηλότερα από τα 2,44 τρισεκατομμύρια γιουάν το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2022.
Από τον Ιούνιο, η Evergrande είχε συνολικά περιουσιακά στοιχεία 1,74 τρισεκατομμυρίων γιουάν.
Η Evergrande χρεοκόπησε το 2021 και ανακοίνωσε πρόγραμμα αναδιάρθρωσης υπεράκτιου χρέους τον Μάρτιο, έχοντας δυσκολευτεί να ολοκληρώσει τα έργα και να αποπληρώσει προμηθευτές και δανειστές.
Νωρίτερα αυτό το έτος, η εταιρεία σημείωσε συνδυασμένη ζημιά 81 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Οι καθαρές ζημίες για το 2021 και το 2022 ήταν 476 δισεκατομμύρια γιουάν και 105,9 δισεκατομμύρια γιουάν, αντίστοιχα, ως αποτέλεσμα διαγραφών ακινήτων, επιστροφής γης, ζημιών σε χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία και κόστους χρηματοδότησης, ανέφερε η εταιρεία.
Το 2020, προτού η εταιρεία προχωρήσει σε χρεοκοπία, η Evergrande σημείωσε καθαρά κέρδη 8,1 δισεκατομμυρίων γιουάν.
Latest News
Ο Σιλβέστερ Σταλόνε βγάζει στο σφυρί ρολόι Patek Phillipe - Το φορούσε στους «Αναλώσιμους 2»
Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ένα Grandmaster Chime τίθεται σε εμπορική δημοπρασία
Τα θαλάσσια drones «ταράζουν τα νερά» στις ΗΠΑ - Τι αλλάζει στον ναυτικό πόλεμο
Η φονική αποτελεσματικότητα των θαλάσσιων drones έχει αποδειχθεί στη Μαύρη Θάλασσα
Αύξηση επιχειρηματικής δραστηριότητας στην ευρωζώνη με τον ταχύτερο ρυθμό εδώ και ένα έτος
Οι πάροχοι υπηρεσιών καταγράφουν ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους για τρίτο συνεχόμενο μήνα
«Ανακαινίστε για να αυξήσετε τις πωλήσεις» - Καμπανάκι από τον πρώην CEO των Starbucks
Ο Χάουαρντ Σουλτς υποστήριξε ότι η εταιρεία πρέπει να βελτιώσει τον τρόπο παραγγελίας και την εμπειρία πληρωμής μέσω κινητών
Η Ευρώπη έχει τα εμπορικά εργαλεία για να αμυνθεί στην Κίνα - Η προειδοποίηση Φον ντερ Λάιεν
«Ο κόσμος δεν μπορεί να απορροφήσει την πλεονάζουσα παραγωγή της Κίνας»
Ο Μπάφετ φεύγει, ο Άμπελ έρχεται - Η επόμενη μέρα στην Berkshire
Ο Γκρεγκ Άμπελ προβλέπεται πως θα αντικαταστήσει τον Μπάφετ στη λήψη όλων των σημαντικών αποφάσεων για τις επενδύσεις και την κατανομή του κεφαλαίου
Άμμος, χιόνι και ανακλήσεις - Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck της Tesla
Για τον Ίλον Μασκ, ο μοναδικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου δημιουργούσε τεράστια προβλήματα με την κλιμάκωση της παραγωγής - Δεν είναι τυχαίο πως σχολίασε: «Σκάψαμε τον δικό μας τάφο με το Cybertruck»
Πώς η στεγαστική κρίση της ΕΕ ενδυναμώνει την ακροδεξιά
Τα δυσβάσταχτα ενοίκια και οι τιμές των ακινήτων κινδυνεύουν να γίνουν βασικό πολιτικό ζήτημα σε όλη την ήπειρο
Λέιν (ΕΚΤ): Πιο σίγουρος ότι ο πληθωρισμός επιστρέφει στο στόχο
Ενισχύονται οι εκτιμήσεις για μείωση των ευρωεπιτοκίων τον Ιούνιο
Από τη βενζίνη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Τι κάνουν ΗΠΑ και Κίνα
Οι ραγδαίες πωλήσεις αυτοκινήτων, μαζί με την υψηλή οικονομική ανάπτυξη και τη χαμηλή διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων, οδηγούν τη ζήτηση βενζίνης στην Ινδία και την Ινδονησία