
Νέες δυνατότητες για την ψηφιακή επεξεργασία πολλαπλών πληροφοριών της ναυλαγοράς προσφέρει ένα cloud-based ‘Data Warehouse’, που παρουσίασε η Signal Ocean, η πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων.
Το νέο cloud-based ‘Data Warehouse’, αποτελεί κεντρική πηγή δεδομένων σχετικά με εμπορεύματα στη ναυτιλιακή αγορά και τα οποία θα μπορούν να μεταδοθούν σε πραγματικό χρόνο, μέσα σε in-house περιβάλλοντα. Ο νέος τρόπος πρόσβασης στα δεδομένα της ναυτιλιακής αγοράς, επιτρέπει στους market analysts και στους traders να χτίζουν το δικό τους εξατομικευμένο reporting, εξοικονομώντας άφθονο χρόνο, που απαιτείται για την αυτοματοποιημένη ανάλυση τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων (data-crunching).
Capital Link: Οι προκλήσεις για την ελληνική και την παγκόσμια ναυτιλία
Η πλατφόρμα της Signal Ocean χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη, προηγμένα γεωχωρικά μοντέλα και τεχνολογία πρόγνωσης, προκειμένου νnayα παρέχει σε πραγματικό χρόνο, στους πλοιοκτήτες, brokers, traders, ναυλωτές και market analysts, δεδομένα της αγοράς, συνδυάζοντας τις γνώσεις της βιομηχανίας με ένα εύρος πληροφοριών για τα πλοία που σχετίζονται με τη λήψη αποφάσεων για τη ναύλωση και τις εμπορικές συναλλαγές. Αυτό είναι ενσωματωμένο για κάθε χρήστη, σύμφωνα με τα δικά του δεδομένα, τα οποία εξάγονται αυτόματα μέσω emails και συστήματα μηνυμάτων, με σκοπό να δημιουργηθούν μοναδικοί και ασφαλείς ιδιωτικοί ψηφιακοί πίνακες ελέγχου (market dashboards), που παρέχουν συνοπτικά την κατάσταση της αγοράς.
Το Signal Ocean Data Warehouse παρέχει μια εναλλακτική λύση για πρόσβαση στο σύνολο των δεδομένων της Signal Ocean, για εταιρείες οι οποίες προτιμούν το SQLs (Structured Query Language) ώστε να ενισχύσουν τις δικές τους business intelligence πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των Microsoft Excel, Power BI ή Tableau. Με τη χρήση του Data Warehouse και μια σειράς από υπερσύγχρονα APIs (Application Programming Interfaces), οι χρήστες μπορούν να κάνουν live-stream τα δεδομένα της Signal Ocean, απευθείας στις δικές τους εφαρμογές, συνδυάζοντας αυτόματα, ακριβή και σε ζωντανό χρόνο δεδομένα, με τις δικές τους ιδιωτικές πληροφορίες.
Τα δεδομένα
Ο Δημήτρης Τσαπούλης, COO του Signal Group, μας εξηγεί: «Η τεράστια κλίμακα δεδομένων που είναι πλέον διαθέσιμη σε brokers and αναλυτές στο υπάρχον εμπορικό περιβάλλον είναι συντριπτική για όποιον προσπαθεί ακόμη να τρέξει χειροκίνητα ολόκληρη τη διαδικασία του data crunching. Το Data Warehouse μας, θα τους βοηθήσει με την απρόσκοπτη μετάδοση και ροή δεδομένων που επιμελείται η Signal Ocean, στα δικά τους συστήματα και dashboards, ενσωματώνοντας αυτόματα αυτά τα δεδομένα μαζί με τις δικές τους πληροφορίες. Αυτή η διαδικασία θα εξοικονομήσει σημαντικό χρόνο στους χρήστες και -κυρίως- θα διασφαλίσει ότι οι χρήστες θα συμβαδίζουν με τον άκρως αναπτυσσόμενο και ρευστό κόσμο του εμπορίου.»
«Έχουμε επίσης κατορθώσει το Data Warehouse να είναι όσο πιο εύχρηστο γίνεται, καθώς δεν απαιτούνται κοστοβόρες λύσεις σχετικά με το IT, ούτε επενδύσεις σε πρόσθετες αποθηκευτικές υποδομές, καθώς τα δεδομένα μας φιλοξενούνται στο cloud και τα APIs μας αναβαθμίζονται διαρκώς. Με λίγα λόγια, με το Data Warehouse μας, εταιρείες κάθε μεγέθους μπορούν να αξιοποιήσουν όλα τα διαθέσιμα δεδομένα της αγοράς, χωρίς το τεράστιο κόστος σε χρόνο και χρήμα, στην προσπάθεια τους να ξεσκαρτάρουν έναν τεράστιο όγκο δεδομένων και πληροφοριών, ενώ οι ανταγωνιστές, τους κατατροπώνουν. Το Data Warehousing δεν αποτελεί καινοτομία στον τομέα του IT, αλλά η συγκεκριμένη προσέγγιση δεν έχει εφαρμοστεί ουδέποτε στο χώρο του shipping data analytics σε αυτή την κλίμακα. Πρόκειται να ανατρέψει τους όρους και θα συνεισφέρει στην εξισορρόπηση του ανταγωνισμού, αναφορικά με τη προσβασιμότητα και τον έλεγχο δεδομένων, το οποίο σημαίνει ότι οι brokers θα μπορούν να επικεντρωθούν στην παροχή πραγματικής αξίας, εστιάζοντας παράλληλα στη διενέργεια επαφών και στην επίτευξη συμφωνιών.», προσέθεσε ο Ρούσσος Πασχόπουλος, Chief Strategy Officer της Signal.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών