Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει, στους 27 μήνες λειτουργίας του, το 1555, ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, αλλά και η εξυπηρέτησή τους αναβαθμίζεται ραγδαία, όπως αποδεικνύεται.
Χατζηδάκης: Πάνω από 2,6 εκατ. κλήσεις εξυπηρέτησε το 1555 σε έναν χρόνο λειτουργίας
Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με τον μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα, με βάση τον τελευταίο μήνα.
Από αυτές τις κλήσεις (7.010.544), το 99,65% έχει απαντηθεί είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,35% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
Κατανομή κλήσεων
Ο e-ΕΦΚΑ καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς, μέχρι τώρα, έχουν εξυπηρετηθεί 4.880.375 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,73%.
Για τα θέματα αρμοδιότητας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 1.054.493 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,88%.
Για θέματα αρμοδιότητας του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχουν απαντηθεί 785.046 κλήσεις, για θέματα εργασιακών σχέσεων 197.134 κλήσεις, για θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης 28.214 κλήσεις και για θέματα ισότητας φύλων/δημογραφικής πολιτικής 12.761 κλήσεις.
Χιλιάδες αιτήματα
Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 7.364 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900 για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες-θύματα βίας, καθώς και 12.338 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 9.707 κλήσεις οι οποίες αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
Παράλληλα, ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αύξηση που σημειώνεται στη χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και να υποβάλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.
Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2023, είχαν υποβληθεί 42.696 αιτήματα, μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr.
Αναφορικά με τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης πολιτών 1555, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «Είναι πλέον ολοφάνερο πως το 1555 έχει αναδειχθεί σε ένα εξαιρετικά πολύτιμο και επιτυχημένο “εργαλείο” εξυπηρέτησης των πολιτών. Τα τελευταία στοιχεία, που έχουμε στη διάθεσή μας, το αποδεικνύουν άλλωστε περίτρανα. Ήδη, ξεπεράσαμε τις 7 εκατομμύρια κλήσεις σε μόλις 27 μήνες λειτουργίας του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως το 99,65% των κλήσεων αυτών διεκπεραιώθηκε, κάτι που υπογραμμίζει και την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών που ακολουθούνται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το ανθρώπινο δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου του 1555 και βέβαια τους πολίτες που “αγκάλιασαν”, αλλά και εμπιστεύτηκαν τόσο την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Ξαφνικό εμπόδιο στις συντάξεις των οφειλετών του ΕΦΚΑ
Θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο μήνες για να ξεκλειδώσει η διαδικασία διασταύρωσης των τραπεζικών καταθέσεων των οφειλετών
Άλλα 400 εκατ. στη «μαύρη» τρύπα των συντάξεων – Η έκτακτη πρόβλεψη στο μεσοπρόθεσμο
Μεγάλο κύμα πρόωρων συνταξιοδοτήσεων οδηγεί σε αναθεώρηση της δαπάνης
Ποια κίνητρα εξετάζονται για την γυναικεία απασχόληση
Τι σχεδιάζει το υπουργείο Εργασίας
Πώς θα κατανεμηθεί το bonus παραγωγικότητας - Ποιοι υπάλληλοι θα το λάβουν
Οι δημόσιοι υπάλληλοι θα μοιραστούν 4 εκατ. ευρώ
Υποχρεωτικές οι ΣΣΕ σε ξενοδοχεία Χανίων και ασφαλιστικές εταιρείες
Οι προβλέψεις των ΣΣΕ αφορούν αποδοχές, επιδόματα, διευθέτηση χρόνου εργασίας, και ισχύουν υποχρεωτικά για όλους τις επιχειρήσεις
ΓΣΕΕ: Τι ισχύει για τις αργίες του Πάσχα
Τι δικαιούνται οι εργαζόμενοι που θα απασχοληθούν
Πότε καταβάλλεται το Δώρο Πάσχα - Πώς θα το υπολογίσετε Online
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι εργαζόμενοι
Συνάντηση ΒΕΑ-Καιρίδη: Στο επίκεντρο η ένταξη των μεταναστών στο εργατικό δυναμικό
Η αντιμετώπιση του προβλήματος της έλλειψης εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού
Δώρο Πάσχα: Έως τη Μεγάλη Τετάρτη η καταβολή του – Πώς το υπολογίζετε
Η καταληκτική ημερομηνία για την καταβολή του δώρου Πάσχα είναι η Μεγάλη Τετάρτη (1η Μαΐου), αλλά οι εργοδότες μπορούν να το καταβάλλουν και νωρίτερα, αν το επιθυμούν.
Η ακρίβεια θεριεύει και η αγοραστική δύναμη μειώνεται – Πώς απαντά η κυβέρνηση
Η ακρίβεια συνεχίζει να αυξάνεται και οι μισθοί συνεχίζουν να μην φτάνουν μέχρι το τέλος του μήνα – Παρά ταύτα η κυβέρνηση πανηγυρίζει για την μείωση της ανεργίας