
Τον… απαράβατο κανόνα του εμπορίου τηρούν ευλαβικά μεγάλοι οίκοι μόδας και διάσημα brands. Και αυτός δεν είναι άλλος από την απόκτηση καταστημάτων σε κεντρικούς δρόμους και malls, όπου περνάνε καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές.
Η αναζήτηση είναι διαρκής και όλοι προσπαθούν να εντοπίσουν μια ευκαιρία. Στο μέτρο φυσικά των δυνατοτήτων που διαθέτει ο καθένας, αφού η λειτουργία ενός τέτοιου σημείου συνεπάγεται αυξημένα έξοδα λειτουργίας.
Η φυσική παρουσία, παρότι βρισκόμαστε στην εποχή του omnichannel όπου οι ηλεκτρονικές πωλήσεις κερδίζουν διαρκώς έδαφος θεωρείται αναγκαία στο σύγχρονο λιανεμπόριο.
Ακόμη και για μάρκες με ισχυρή διείσδυση στο αγοραστικό κοινό, οι οποίες θεωρητικά δεν χρειάζονται… κάποια έξτρα ώθηση.
Η αγοραστική εμπειρία που προσφέρουν άλλωστε είναι κάτι που αναζητά ένα μεγάλο κομμάτι του καταναλωτικού κοινού, προτού προχωρήσει στην αγορά προϊόντων.
«Χρυσάφι» τα ενοίκια σε Ερμού, Γλυφάδα και Κολωνάκι [πίνακας]
Η Ερμού και οι άλλοι κεντρικοί δρόμοι
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η οδός Ερμού στο Σύνταγμα. Την οποία διανύουν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες και ξένοι επισκέπτες του ιστορικού κέντρου της πρωτεύουσας.
Ενδεικτικά, «άγκυρα» στον πιο εμπορικό δρόμο της χώρας έριξε η Nike. Ο αντιπρόσωπος της διάσημης αμερικάνικης εταιρείας στην Ελλάδα, ο Ιταλός Percassi κέρδισε στον διαγωνισμό για την εκμίσθωση καταστήματος στην αρχή του δρόμου.
Παίρνοντας τη σκυτάλη από την Folli Follie που είχε μέχρι πρότινος τα δικαιώματα του brand στη χώρα μας αλλά και την ευθύνη λειτουργίας του συγκεκριμένου καταστήματος. Το οποίο θεωρείται χρυσωρυχείο και μια πραγματική μηχανή… μετρητών.
Παρουσία στον ίδιο δρόμο έχουν και η γερμανική Adidas, η οποία εκμίσθωσε το κατάστημα που παλαιότερα λειτουργούσε κατάστημα mothercare και η αλυσίδα καλλυντικών Sephora.
Ζήτηση υπάρχει και για τις περιοχές των Νοτίων Προαστίων, με την Ιωάννου Μεταξά στην Γλυφάδα να είναι ψηλά στην ατζέντα.

Τα malls και ο Πύργος Πειραιά
Ξεχωριστό κεφάλαιο αποτελούν τα malls, τα οποία μετά την πανδημία επανήλθαν δυναμικά στο προσκήνιο.
Παρά τις ανησυχίες που εκφράστηκαν σχετικά, αποδείχθηκαν πολύ σκληρά για να… πεθάνουν και πλέον θεωρούνται οι σύγχρονοι «ναοί της κατανάλωσης».
Πολλά brands δίνουν σκληρή μάχη για να πάρουν θέση, σε όσο το δυνατόν καλύτερο σημείο και είναι διατεθειμένα να πληρώσουν το κάτι παραπάνω.
Κάποια όπως το Golden Hall επεκτάθηκαν, άλλα προχώρησαν σε ριζικό λίφτινγκ, όπως το One Salonica Outlet ενώ άλλα όπως το River West Open λάνσαραν καινούργια concept, προσφέροντας μεγάλους εξωτερικούς χώρους αναψυχής.
Χαρακτηριστική είναι και η περίπτωση του Navarino Agora της Costa Navarino στη Μεσσηνία, το οποίο συνδυάζει περισσότερα από 20 εμπορικά καταστήματα με εστιατόρια και θερινό σινεμά.
Με θέα στο μεγάλο λιμάνι
«Ηχηρά ονόματα» του retail έκλεισαν θέση και στον Πύργο Πειραιά, η «αναγέννηση» του οποίου προχωρά με εντατικούς ρυθμούς.
Ανάμεσά τους η ισπανική Zara, η οποία σχεδιάζει να ανοίξει ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα της στον κόσμο, επιφάνειας περίπου 6.000 τ.μ.
Το παρόν στον πρώτο ψηφιακό και πράσινο πύργο θα δώσει και η κορυφαία βρετανική αλυσίδα sportware JD Sports και το premium γυμναστήριο Athlesis.
To Ελληνικό
Μια κατηγορία από μόνο του αποτελεί η ανάπλαση του Ελληνικού, και τα εμπορικά κέντρα που θα δημιουργηθούν στην έκταση του πρώην διεθνούς αεροδρομίου των Αθηνών.
Από το Riviera Galleria των 23.000 τ.μ μέχρι το Vouliagmenis Mall των 85.000 τμ. (εκμισθωμένη επιφάνεια) εκδηλώνεται όπως μαθαίνουμε ισχυρή ζήτηση, παρότι τα μισθώματα λέγεται πως είναι υψηλότερα σε σύγκριση με τις γύρω περιοχές.


Latest News

Προς κατάργηση (;) το τέλος επιτηδεύματος στα Airbnb - Το παρασκήνιο και οι αντιδράσεις
Πρώτη νίκη του Συνδέσμου Εταιρειών Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Ακινήτων (STAMA) στο ΣτΕ για τα Airbnb

Πώς να κερδίσετε φορο-μπόνους με ανακαίνιση κατοικίας – Έως 16.000 ευρώ η μείωση φόρου
Διατηρείται για ακόμη ένα έτος η έκπτωση φόρου – Προϋποθέσεις και «κόφτες»

Οι 10 + 3 κρίσιμες ερωταπαντήσεις για τα νέα συμβόλαια ακινήτων
Όλες οι πληροφορίες που χρειάζονται οι ιδιοκτήτες μέχρι την πλήρη έναρξη λειτουργίας των Κτηματολογικών Γραφείων

Οδηγός για τα καταπατημένα - Πώς θα αποκτήσετε τίτλους ιδιοκτησίας
10+3 ερωταπαντήσεις για την απόκτηση των τίτλων ιδιοκτησίας για καταπατημένα ακίνητα – Οι ημερομηνίες «κλειδιά» για την εξαγορά και η διαδικασία για την κατοχύρωση της περιουσίας

Σκέρτσος: Οι 10 πολιτικές της κυβέρνησης για προσιτή στέγη
Ανάρτηση του υπουργού Επικρατείας Ακη Σκέρτσου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
![Ενοίκια: Ποιοι δικαιούνται την επιστροφή ενός ενοικίου κάθε χρόνο [Παραδείγματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/ot_akinhta_metavivaseis-1024x600-1-1-600x352.png)
Ποιοι δικαιούνται την επιστροφή ενός ενοικίου κάθε χρόνο [Παραδείγματα]
Το μέγιστο ποσό επιστροφής για την κύρια κατοικία ανέρχεται σε 800 ευρώ επαυξανόμενο κατά 50 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο του ενοικιαστή

Νέο μπλόκο της Δικαιοσύνης στα μπόνους δόμησης - Φρένο και στις σοφίτες
Στον «πάγο» μπαίνουν οι σοφίτες στο πλαίσιο των μπόνους δόμησης - Κρίθηκε ως αντισυνταγματική η μη προσμέτρησή τους στον συντελεστή δόμησης μιας οικοδομής

Δεν έπιασαν ταβάνι ακόμη οι τιμές ακινήτων - Πόσο αυξήθηκαν το α' τρίμηνο
Οι υποψήφιοι αγοραστές και ενοικιαστές ακινήτων βρίσκονται σε απόγνωση λόγω της εκτόξευσης των τιμών ακινήτων – Πόσο αυξήθηκαν οι τιμές ανά περιοχή

Ο πολεοδομικός σχεδιασμός βουλιάζει σε «μαύρες τρύπες»-Ποιες ρυθμίσεις εξετάζονται
Σωρεία προβλημάτων κατά την εκπόνηση των δασικών χαρτών σε εκατοντάδες οικισμούς παραμένουν εμπόδιο στη χωρική ανάπτυξη της χώρας
![Ακίνητα: Ποιοι παράγοντες ανεβάζουν τις τιμές – Οι πιο ακριβές περιοχές στην Αττική [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/akinita-600x384.jpg)
Οι 10 εστίες που πυροδοτούν τις τιμές στα ακίνητα - Οι πιο ακριβές περιοχές [γραφήματα]
Τι αναφέρει μελέτη της Alpha Bank για τα ακίνητα και τις προοπτικές της αγοράς