Τον Νοέμβριο του 2024 θα κοπεί το πρώτο εισιτήριο του Μετρό Θεσσαλονίκης, δήλωσε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Intrakat, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου σε συνάντηση με δημοσιογράφους.
Σύμφωνα με τον κ. Εξάρχου, το κατασκευαστικό σκέλος έχει ολοκληρωθεί στο σύνολό του. Το έργο πλέον είναι στο στάδιο εγκατάστασης των ηλεκτρομηχανολογικών. «Κάναμε τις παραγγελίες των ηλεκτρομηχανολογικών, πληρώσαμε και τώρα περνάμε στο στάδιο της εγκατάστασης», είπε χαρακτηριστικά. Μόλις ολοκληρωθεί ο κύκλος των ηλεκτρομηχανολογικών θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια με όλα τα συστήματα σε λειτουργία, που θα σημάνει και την αντίστροφη μέτρηση για την εμπορική λειτουργία του.
Θεσσαλονίκη: Πότε μπαίνει σε λειτουργία το Μετρό; – Εντυπωσιακές εικόνες από τον σταθμό «Αγ. Σοφία»
Αξίζει να επισημανθεί πως λίγες ώρες μετά και την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Άκτωρ από την Intrakat, ο κ. Εξάρχου επισκέφθηκε αμέσως την συμπρωτεύουσα προκειμένου να ενημερωθεί για την κατάσταση του έργου και να επιταχυνθούν οι εργασίες αποπεράτωσης του Μετρό Θεσσαλονίκης, ώστε αυτό να τεθεί σε τροχιά ολοκλήρωσης και να παραδοθεί εγκαίρως στο Ελληνικό Δημόσιο.
Ο Όμιλος Intrakat, όπως αποκάλυψε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Intrakat, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου, παρείχε ρευστότητα ζωτικών κεφαλαίων ύψους 85 εκατ. ευρώ στην ‘Ακτωρ μετά την εξαγορά, προκειμένου να καλυφθούν ομαλά όλες οι τρέχουσες υποχρεώσεις της εταιρείας. Είναι ένα ποσό που είχε ήδη προ-εκτιμηθεί και πρόκειται να ανακτηθεί πλήρως από τον Όμιλο.
Παράλληλα, ο κ. Εξάρχου απέκλεισε το ενδεχόμενο νέας αύξησης κεφαλαίου στην Intrakat, τουλάχιστον για το επόμενο εξάμηνο, τονίζοντας ότι σύμφωνα με τα παρόντα δεδομένα δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη νέας κεφαλαιακής ενίσχυσης, ενώ έκανε λόγο για δύο νέες επιχειρηματικές κινήσεις του Ομίλου που θα λάβουν χώρα μέχρι το τέλος του έτους, αρνούμενος ωστόσο να αποκαλύψει τι αφορούν. Από εκεί και πέρα, επισήμανε, πως ο Όμιλος πλέον, έχοντας την απόλυτη τεχνογνωσία για κάθε είδους έργο, από υποδομές, αντιπλημμυρικά έως και γέφυρες και οδικά, στοχεύει να συμμετέχει σε κάθε διαγωνισμό που θα κρίνει ότι μπορεί να διεκπεραιώσει και να βγει με όφελος.
Οι Intrakat και ‘Ακτωρ έχουν αθροιστικά ανεκτέλεστο κοντά στα 5 δισ. ευρώ και στόχος είναι να «τρέξουν» τα έργα, με έμφαση την Ελλάδα και τη Ρουμανία που είναι οι δύο χώρες αιχμής. Ως προς τη Ρουμανία, ειδικότερα, τόνισε πως ο Όμιλος θα κινηθεί από εδώ και πέρα επιθετικά ως προς τη διεκδίκηση νέων έργων υποδομών, στοχεύοντας σε ανεκτέλεστο που θα φτάσει στο επίπεδο των 2,5 δισ. ευρώ. Επίσης, σημείωσε πως επί του παρόντος δεν θα προχωρήσουν νέες εξαγορές σε καμία από τις δύο αγορές (Ελλάδα και Ρουμανία) που ενδιαφέρουν τον Όμιλο Intrakat.
Τέλος, ερωτηθείς για το εάν πρόκειται η Intrakat να στραφεί και σε αγορές των Βαλκανίων, απέκλεισε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς
Χρήστος Σταϊκούρας: 15 παρεμβάσεις για τους σιδηροδρόμους
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής
Περιστέρης: Υπό μελέτη η αξιοποίηση του τομέα παραχωρήσων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Πρόταση στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για τη διεύρυνση του μετοχικού σχήματος της Αττικής Οδού
Άκτωρ, ΑΠΕ και Ρουμανία απογειώνουν την Intrakat- Το guidance Έξαρχου για 2024
Τι είπε ο αντιπρόεδρος και CEO του ομίλου Intrakat για το περιθώριο κερδοφορίας το 2024
Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών: 50 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση ζημιών από τον Daniel
H Μελίνα Τραυλού, πρόεδρος της ΕΕΕ, συμμετείχε στην εκδήλωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την παρουσίαση του σχεδίου αποκατάστασης ζημιών
Intrakat: Επιστροφή στην κερδοφορία τo 2023 – Ισχυρές επιδόσεις σε όλους τους τομείς
Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 83% και νέο ιστορικό υψηλό σε ανεκτέλεστο ύψους €4,9 δισ.
Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων Κορωπίου – Παιανίας
Το ΚΕΛΚΠ, προϋπολογισμού 106.836.936 Ευρώ (προ ΦΠΑ), κατασκευάστηκε υπό την εποπτεία της Περιφέρειας Αττικής
Εργα 1,4 δισ. για την αποκατάσταση της Θεσσαλίας από τις κακοκαιρίες Daniel - Elias
Τα 900 εκατ. ευρώ αφορούν οδικά έργα και τα 463 εκατ. ευρώ σιδηροδρομικά έργα
Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Ε65 - Αθήνα-Γρεβενά σε 4 ώρες
Από την Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας έως την Καλαμπάκα, παραδόθηκαν 136 συνεχή χιλιόμετρα σύγχρονου αυτοκινητόδρομου