Το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου Ocado εντείνει τη χρήση ρομποτικών βραχιόνων για την επιλογή και τη συσκευασία ειδών παντοπωλείου με πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Ocado Retail, Hannah Gibson, δήλωσε ότι η νέα αποθήκη της εταιρείας στο Λούτον, στο Bedfordshire, θα διπλασιάσει τον αριθμό των ρομπότ από 22 επί του παρόντος σε 44 «στο πολύ εγγύς μέλλον».
Η νέα γενιά μηχανημάτων του πολυτελούς παντοπωλείου, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2022, μπορεί να επιλέγει μεμονωμένα προϊόντα απευθείας από κουτιά αποθήκευσης. Σύμφωνα με τους Financial Times.
Φιλόδοξοι στόχοι
Η Gibson πρόσθεσε ότι στόχος είναι τα ρομπότ να διαχειρίζονται περίπου το ήμισυ της γκάμας στο Λούτον, που διαθέτει 50.000 προϊόντα, με μακροπρόθεσμο στόχο περίπου 80%. Αυτή τη στιγμή έχει περισσότερους από 500 ανθρώπους στη διαδικασία συσκευασίας. Η αποθήκη κατασκευάστηκε για να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα μαζί με τους υπάρχοντες εργαζομένους, χωρίς να θέτει σε κίνδυνο τις θέσεις εργασίας.
Ο Όμιλος Ocado, ο οποίος διαθέτει επίσης τμήμα logistics παράλληλα με τις επιχειρήσεις ρομποτικής και παντοπωλείου, ιδρύθηκε το 2000 από πρώην τραπεζίτες της Goldman Sachs. Παρόλο που είναι γνωστό ότι πουλάει είδη παντοπωλείου στο Διαδίκτυο στη μεσαία τάξη της Βρετανίας, έχει στοιχηματίσει το μέλλον της τα τελευταία χρόνια με την πώληση των ρομποτικών αποθηκών της σε άλλα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ σε όλο τον κόσμο για να τα βοηθήσει να ανταγωνιστούν κολοσσούς όπως η Amazon. Η Marks and Spencer κατέχει το μισό της Ocado Retail και πουλάει τα τρόφιμά της στον ιστότοπο της Ocado.
«Αυτή η τεχνολογία μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε μεγαλύτερες επιλογές. . . χαμηλότερες αντικαταστάσεις και το μοντέλο λειτουργίας είναι πιο αποτελεσματικό από ένα μοντέλο που βασίζεται στο κατάστημα», πρόσθεσε ο Gibson.
Μια παραγγελία 50 τεμαχίων μπορεί να παραληφθεί σε μόλις 10 λεπτά στην αποθήκη του Luton, σύμφωνα με την Gibson, ενώ χρειάζεται πολύ περισσότερος χρόνος για να παραληφθεί η ίδια παραγγελία από το προσωπικό σε φυσικά σούπερ μάρκετ. Διαθέτει 11 κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριλαμβανομένων τοποθεσιών Ocado Zoom και μικρότερων αποθηκών, στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Latest News
Η ΑΙ θα εξαφανίσει τα τηλεφωνικά κέντρα της Ινδίας
Τα chatbots θα αναλάβουν σύντομα μεγάλο μέρος της anur;vpinhw εργασίας, προβλέπει ο επικεφαλής ινδικού ομίλου IT
Τέσσερις εταιρείες που αναδιαμορφώνουν το τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης
Σύμφωνα με την Global X, 4 εταιρείες βοηθούν στην απεικόνιση του ευρύτερου φάσματος επενδυτικών ευκαιριών που είναι διαθέσιμες σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της τεχνητής νοημοσύνης
Το… «βαρετό» τηλέφωνο είναι η συσκευή που επιλέγει η «αγχωμένη» Gen Z
Η κίνηση προς το offlining, ή τον ψηφιακό μινιμαλισμό, φαίνεται στη φθίνουσα χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τη Gen Z
Πώς το TikTok εξελίχθηκε από εφαρμογή για εφήβους σε απειλή για την εθνική ασφάλεια
Το πρώτο βήμα για να γίνει το TikTok αυτό που είναι σήμερα ήταν η εξαγορά από την ByteDance της εφαρμογής Musical.ly για 1 δισ. δολάρια
Η Apple σε συνομιλίες με την OpenAI για προσθήκη AI στο iPhone
Η Apple δεν έχει λάβει οριστική απόφαση σχετικά με τους συνεργάτες που θα χρησιμοποιήσει - Στο παιχνίδι OpenAI και Alphabet
Το πρώην αφεντικό της Barclays στήνει τον ανταγωνιστή του TikTok
Η αμφιλεγόμενη εταιρεία και το προβληματικό παρελθόν - Το εγχείρημα αποτελεί μια παρέκκλιση για τον Diamond
Τρόποι να βελτιώσεις το προφίλ σου στο LinkedIn και να βρεις δουλειά
Το προφίλ σου στο LinkedIn ενισχύει την εμπιστοσύνη και αξιοπιστία σου.
Δημητριάδης: Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει όλα τα επαγγέλματα
«Δεν θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα δούμε τον Terminator», είπε ο Futurist Δημήτρης Δημητριάδης
Ψάλτη: Τα επόμενα βήματα της Microsoft στην AI - Η θέση των ανθρώπων
«Ο άνθρωπος θα είναι πάντα στο κέντρο αυτής της εμπειρίας» είπε στον ΟΤ η senior director της Microsoft Εύη Ψάλτη
Smartphones με ΑΙ θα ενισχύουν την ψυχική υγεία
Έρχονται στα κινητά τηλέφωνα καινοτόμες εφαρμογές – Θα ανιχνεύουν σε πραγματικό χρόνο το επίπεδο ψυχοσωματικής ευεξίας του χρήστη