Οι Αμερικανοί θα αγοράσουν κάτι από τις κορυφαίες αλυσίδες λιανικής τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο, ωστόσο υπάρχουν και αυτοί που είναι πιο τακτικοί πελάτες.

Το Insider συνεργάστηκε με την εταιρεία έρευνας Numerator, η οποία έχει μοναδικά δεδομένα για περισσότερους από ένα εκατομμύριο καταναλωτές στις ΗΠΑ, για να μάθει ποιοι τύποι αγοραστών προτιμούσαν ποιες αλυσίδες και για να πληροφορηθουν περισσότερα για το τι τους αρέσει να αγοράζουν. Για παράδειγμα, περίπου το 95% των αγοραστών, ποσυ συμμετείχαν στην έρευνα, επισκέφτηκαν τη Walmart δύο ή περισσότερες φορές τον περασμένο χρόνο.

Ο τυπικός αγοραστής της Amazon κάνει τις περισσότερες συναλλαγές – με σχεδόν δύο παραγγελίες την εβδομάδα – αλλά αυτές τις ετήσιες δαπάνες είναι υποδέεστερες από εκείνες του τυπικού αγοραστή της Walmart, ο οποίος αγοράζει πράγματα αξίας 3.534  δολαρίων κάθε χρόνο. Ο τυπικός αγοραστής της Costco έχει το υψηλότερο εισόδημα μεταξύ των πελατών των μεγάλων αλυσίδων λιανικής, ενώ το Dollar General έχει το χαμηλότερο.

Η νέα μορφή κλοπής

Πέρα όμως το προφίλ και τις προτιμήσεις των αγοραστών τα καταστήματα της λιανικής που χρησιμοποιούν ταμεία αυτοεξυπηρέτησης βρίσκονται αντιμέτωπα με την κλοπή, που στη γλώσσα της βιομηχανίας λιανικής πώλησης ονομάζεται «συρρίκνωση». Στην περίπτωση αυτή η «συρρίκνωση» δημιουργείται από τον πελάτη που πληρώνει για τα περισσότερα από τα πράγματά του, αλλά παραλείπει μερικά αντικείμενα.

Μελέτη αποκάλυψε ότι περίπου το 6,7% των αγορών περιείχαν ορισμένα αγαθά που δεν σαρώθηκαν (κάποια κατά λάθος) — πολύ υψηλότερο από το τυπικό ποσοστό συρρίκνωσης 0,3% για ένα επανδρωμένο ταμείο.

Μπορεί να μην σας εκπλήσσει το γεγονός ότι σε μια έρευνα με 5.000 αγοραστές, η πλειοψηφία παραδέχτηκε ότι έβαλε κατά λάθος ένα αντικείμενο που δεν σαρώθηκε στο ταμείο αυτοεξυπηρέτησης. (Το έκανα κατά λάθος – ειδικά όταν βιάζομαι, είναι η απάντηση)

Ωστόσο το επόμενο εύρημα της έρευνας είναι πιο απρόσμενο. Οι πιο πλούσιοι άνθρωποι έχουν περισσότερες πιθανότητες να κλέψουν σκόπιμα, σύμφωνα με τις απαντήσεις τους στους δημοσκόπους.

Από τα άτομα που παραδέχτηκαν ότι έκλεψαν, η μεγαλύτερη ομάδα ήταν μεταξύ του 18% των ατόμων με οικογενειακά εισοδήματα άνω των 100.000, δολαρίων.

Οι κλεπτομανείς με το φουσκωμένο πορτοφόλι

Το Business Insider μίλησε στον Τέρενς Σούλμαν, συγγραφέα, θεραπευτή και δικηγόρο του Schulman Centre for Compulsive Theft, Shopping and Hoarding για να μάθει γιατί οι πλουσιότεροι άνθρωποι μπορεί να δελεάζονται τόσο πολύ και να χάνουν τον αυτοέλεγχο.

Ο Σούλμαν, αν και δεν έχει καταλήξει σε συμπέρασμα έχει αναλογιστεί κάποιες  θεωρίες.

Μια θεωρία του είναι ότι σε πολλούς ευκατάστατους ανθρώπους που έχουν υψηλότερο εισόδημα πιθανότατα δεν αρέσει και τόσο να κάνουν αυτές τις εργασίες μόνοι τους, όπως να αυτοεξυπηρετούνται στα ταμεία, ή να βάζουν μόνοι τους βενζίνη.

Ίσως δηλαδή για τους πλουσιότερους ανθρώπους, είναι απλώς μια ακόμη ταλαιπωρία, ή είναι κάπως μειωτικό για αυτούς και η κλοπή είναι μια σιωπηλή διαμαρτυρία.

Μια άλλη σκέψη είναι ότι η σάρωση ενός αντικειμένου 10 δολαρίων για έναν πλούσιο άνθρωπο, είναι σαν μια δεκάρα γι ‘αυτούς. Άρα υπάρχει ήδη μια διαφορετική στάση για τα χρήματα.

Μπορεί να υπάρχει ακόμη και ένα υποσυνείδητο είδος σκέψης: Γεια, αν με έπιαναν, αν είχα ποτέ πρόβλημα, έχω τους πόρους – θα μπορούσα να προσλάβω έναν δικηγόρο ή θα μπορούσα να καλέσω κάποιον. Ξέρω πώς να τα βγάλω πέρα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες
Διεθνή |

Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες

Μια πρόσφατη έκθεση διαπίστωσε ότι οι εταιρείες είναι δυσαρεστημένες με τις νέες προσλήψεις της Gen Z και ενδέχεται να αποφύγουν στο μέλλον την πρόσληψη πρόσφατων αποφοίτων.