To ποσό ύψους περίπου 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων σχεδιάζει να δαπανήσει η General Motors την επόμενη δεκαετία, καθώς προχώρησε στη σύναψη συμφωνίας με την LG Chem για την προμήθεια κρίσιμων υλικών για την κατασκευή μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων.
Η μακροπρόθεσμη σύμβαση προμήθειας θα δώσει τη δυνατότητα στην LG Chem να προμηθεύει την GM με περισσότερους από 500.000 τόνους υλικών καθόδου όπως νικέλιο, κοβάλτιο, μαγγάνιο, αλουμίνιο, από το 2026 έως το 2035, σύμφωνα με ανακοίνωση της νοτιοκορεάτικης εταιρείας.
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου: Το πρώτο εκπτωτικό e-pass για ηλεκτρικά οχήματα στην Ελλάδα
Με τη συμφωνία αυτή, η GM θα μπορεί να έχει τα απαραίτητα υλικά για να τροφοδοτήσει 5 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα, εξασφαλίζοντας τους αυτονομία περίπου 500 χιλιομέτρων.
Τα υλικά καθόδου από ένα εργοστάσιο της LG που βρίσκεται υπό κατασκευή στο Τενεσί θα προμηθεύουν τα εργοστάσια παραγωγής κυψελών μπαταριών της GM στη Βόρεια Αμερική, συμπεριλαμβανομένων τριών εργοστασίων της spinoff εταιρείας της LG που ονομάζεται Ultium Cells.
Η συνεργασία μεταξύ GM και LG Chem ανακοινώθηκε αρχικά τον Ιούλιο του 2022, αλλά χωρίς λεπτομέρειες σχετικά με την τιμή ή την τοποθεσία παραγωγής. Η αρχική συμφωνία επρόκειτο να λήξει μετά το 2030, αλλά αποφασίστηκε η επέκταση της συμφωνίας για άλλα πέντε χρόνια.
Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πιο αργή από το αναμενόμενο και οι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η GM αναγκάστηκαν να μειώσουν το κόστος ή να καθυστερήσουν την υλοποίηση των σχεδίων τους.
Η LG Chem από τη μεριά της ανακοίνωσε ότι στοχεύει να «ενισχύει τη συνεργασία με την GM στην αγορά της Βόρειας Αμερικής» μέσω της συμφωνίας.
«Βιώσιμη αλυσίδα εφοδιασμού»
Ο Jeff Morrison, αντιπρόεδρος της GM για την παγκόσμια αλυσίδα αγορών και εφοδιασμού, δήλωσε ότι «το συμβόλαιο βασίζεται στη δέσμευση της GM να δημιουργήσει μια ισχυρή, βιώσιμη αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων για να υποστηρίξει τις ταχέως αναπτυσσόμενες ανάγκες παραγωγής των σχετικών οχημάτων της».
Η σύμβαση είναι πιθανώς μία από τις μεγαλύτερες, αν όχι η μεγαλύτερη, στον τομέα των προμηθειών, που έχει υπογράψει η GM.
Η συμφωνία υποδηλώνει ότι η GM παραμένει προσηλωμένη στα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά το μεγαλύτερο σε χρονικό εύρος συμβόλαιο συνεπάγεται ότι η αυτοκινητοβιομηχανία προσαρμόζει τα σχέδιά της για να ληφθεί υπόψη η πιο αργή υιοθέτηση από ό,τι αναμενόταν προηγουμένως.
Latest News
Η Ιταλία μπορεί να τα καταφέρει χωρίς ρωσικό αέριο - Τι υποστηρίζει ο ιταλός υπουργός Ενέργειας
Η Ρώμη δεν έχει κανένα λόγο να αντιταχθεί στις κυρώσεις της ΕΕ που στοχεύουν το ρωσικό LNG, δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας
Πρωτοφανές κύμα ζέστης πλήττει τη νότια Ασία – 30 νεκροί στη Ταϊλάνδη
Στη Μιανμάρ το θερμόμετρο άγγιξε την Τετάρτη τους 45,9 βαθμούς Κελσίου
Οι παράπλευρες απώλειες της κρουαζιέρας
Επιβάρυνση της ατμόσφαιρας, ακόμα και σε «υπεράνω υποψίας» προορισμούς
Έγραψε ρεκόρ η Xiaomi με την παράδοση του SU7 - Πόσες παραγγελίες έχει «κλειδώσει»
Η Xiaomi στοχεύει σε περισσότερες από 100.000 παραδόσεις για το SU7 της εντός του 2024
Ποιες είναι οι παγκόσμιες φιλοδοξίες της κινεζικής BYD
Τα παγκόσμια σχέδια της εταιρείας κυμαίνονται από ηλιακές μονάδες και ηλεκτρικά λεωφορεία, φορτηγά και τρένα έως πολύπλοκα συστήματα μεταφορών. Αλλά μήπως προσπαθεί να κάνει πάρα πολλά;
Η Ιταλία πιέζει την G7 για ημερομηνία σταδιακής κατάργησης του άνθρακα
Η Ιταλία, η οποία ηγείται της εκ περιτροπής προεδρίας της G7 φέτος, σχεδιάζει επί του παρόντος να απενεργοποιήσει τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας από άνθρακα έως το 2025
Τα καλά και τα άσχημα νέα για τις τιμές αερίου - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Η Ελλάδα πέτυχε πέρυσι μείωση 42% στις τιμές φυσικού αερίου για νοικοκυριά, τη μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκή Ενωσης
Σκρέκας: Στο τέλος του 2025 οι πρώτες γεωτρήσεις νοτιοδυτικά της Κρήτης
«Η Ελλάδα δεσμεύτηκε για τη σταδιακή κατάργηση των ορυκτών καυσίμων ήδη από το 2019», τόνισε ο υπουργός
Η κλιματική αλλαγή απειλεί το αγαπημένο κηπευτικό των Ιρλανδών
Η κλιματική αλλαγή ευθύνεται για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι καταναλωτές του κόσμου
Πώς ο απρόβλεπτος Μασκ βυθίζει την Tesla στο χάος
Χιλιάδες απολύσεις, μια πτωτική πορεία πωλήσεων και αποτίμησης και η απόσυσρση προγράμματος φτηνού EV κλονίζουν εταιρεία και μετόχους