Ανοίγει ο δρόμος για την επένδυση της Lamda Marinas Investments στη μαρίνα μεγάλων σκαφών (τύπου mega yacht) στην Κέρκυρα.
Επτά μήνες μετά την ανακήρυξη της Lamda από το ΤΑΙΠΕΔ ως προτιμητέο επενδυτή για τη συγκεκριμένη υποδομή, ένα εμπόδιο για την υπογραφή της σύμβασης φαίνεται ότι ξεπερνιέται.
ΤΑΙΠΕΔ: Στη Lamda Marinas Investments τα δικαιώματα εκμετάλλευσης για τη Μαρίνα Κέρκυρας
Το Ελεγκτικό Συνέδριο
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Ελεγκτικό Συνέδριο ολοκλήρωσε τον προσυμβατικό έλεγχο της σύμβασης για την υπο-παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής, λειτουργίας, διαχείρισης, συντήρησης και εκμετάλλευσης της Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών (τύπου mega yacht) στην Κέρκυρα.
Η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Κι αυτό επειδή είναι η πρώτη μετά τις πρόσφατες αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, με τις οποίες τίθενται συγκεκριμένα κριτήρια και παράμετροι για τα έργα αξιοποίησης των μαρινών. Όπως για παράδειγμα η ολοκλήρωση της χωροθέτησης.
Η αξιοποίηση της μαρίνας στην Κέρκυρα
Πέραν αυτού, όπως προαναφέρθηκε με την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ανοίγει ο δρόμος για την υλοποίηση της επένδυσης στη Μαρίνα Μεγάλων Σκαφών στο νησί των Φαιάκων.
Το έργο αναμένεται να φέρει σημαντικά οφέλη για την τοπική οικονομία αλλά και συνολικά για τον ελληνικό τουρισμό. Μετά από μεγάλες καθυστερήσεις δημιουργείται μία μαρίνα ικανή να εξυπηρετήσει τα μεγάλα σκάφη αναψυχής. Αξίζει να σημειωθεί πως η χωροθέτηση της είχε γίνει με απόφαση του υπουργού Τουρισμού το 2007.
Οι επενδύσεις
Οι επενδύσεις για την εκ του μηδενός κατασκευή και ανάπτυξη της Μαρίνας αναμένεται να υπερβούν τα 50 εκατ. ευρώ. Εκτός από τις επενδύσεις, η συνολική αξία του τιμήματος που θα καταβάλλει ο Προτιμητέος Επενδυτής (LAMDA MARINAS INVESTMENTS SMSA) με βάση τη σύμβαση που θα υπογραφεί θα ξεπεράσει τα 89 εκατ. ευρώ σε βάθος 40 ετών.
Μέρος του τιμήματος θα καταβληθεί εφάπαξ με την έναρξη της υπο-παραχώρησης ενώ το υπόλοιπο θα αποτελεί ποσοστό επί του κύκλου εργασιών του υπο-παραχωρησιούχου και θα καταβάλλεται ετησίως.
Latest News
Έπεσαν οι υπογραφές για την υδροδότηση του Ρεθύμνου από το φράγμα Αμαρίου
Το έργο έχει ζωτική σημασία για το Ρέθυμνο και τον Μυλοπόταλο καθώς προβλέπεται να καλύψει τις ανάγκες της 20ετίας σε πόσιμο νερό
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο