Οι εταιρείες ψυχαγωγίας από τη Disney έως τη Warner Bros. Discovery έχουν ένα διαφαινόμενο πρόβλημα με την Gen-Z καθώς στοιχηματίζουν το μέλλον τους στο streaming.
Ξοδεύουν δισεκατομμύρια για να αντιγράψουν το μοντέλο της τηλεόρασης με streamers, αλλά οι μελλοντικοί πελάτες τους μπορεί να μην θέλουν αυτό που πουλάνε, σημειώνει το Business Insider.
Gen Z & Millennials: Θέλουν να κάνουν παιδιά αλλά… δεν τους το επιτρέπει η τσέπη τους
Νέα έρευνα από την Deloitte δείχνει ότι τα μέλη της Gen Z προτιμούν να παρακολουθούν κοινωνικά βίντεο και ζωντανές ροές (47%) περίπου δύο φορές περισσότερο από τις τηλεοπτικές εκπομπές (24%) και τέσσερις φορές περισσότερο από τις ταινίες (11%).
Η διαφορά είναι ακόμη πιο έντονη από ό,τι είναι για τους millennials, το 33% των οποίων προτιμά τις κοινωνικές και ζωντανές ροές, έναντι 27% για τηλεοπτικές εκπομπές και 18% για ταινίες.
Οι προτάσεις των δημιουργών μετράνε για την Gen Z
Και όταν ενεργοποιούν τις υπηρεσίες ροής, οι Gen Z είναι πιο πιθανό να παρακολουθήσουν κάτι που βασίζεται στις συστάσεις δημιουργών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και όχι στον αλγόριθμο του streamer, διαπίστωσε η Deloitte.
Τα απογοητευτικά ευρήματα προέρχονται από τη 18η ετήσια Έρευνα Τάσεων Ψηφιακών Μέσων της Deloitte, η οποία δημοσιεύθηκε στις 20 Μαρτίου. Η διαδικτυακή έρευνα με 3.517 διαδικτυακούς καταναλωτές πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά τον Οκτώβριο του 2023.
Τα ευρήματά τους υποδηλώνουν ένα λαμπρό μέλλον για το YouTube παρά για το Netflix και άλλους streamers (όπως έχουμε εξετάσει προηγουμένως).
Δεν αποτελεί έκπληξη που η Gen Z προτιμά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεδομένου ότι είναι η πρώτη γενιά που μεγάλωσε με αυτά. Αυτές οι προτιμήσεις θα μπορούσαν να αλλάξουν καθώς η Gen Z μεγαλώνει, αλλά αυτό θα σήμαινε ότι θα αλλάξει όχι μόνο αυτό που παρακολουθεί, αλλά και αυτό που το παρακολουθεί. Άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι η συσκευή στην οποία μεγάλωσαν οι άνθρωποι είναι αυτή που τελικά προτιμούν.
Μεγάλωσαν με περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες
«Μεγάλωσαν με οθόνες στα χέρια τους, μεγάλωσαν με περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από χρήστες», δήλωσεστο Business Insider η Τζάνα Αρμπανάς, επικεφαλής του κλάδου τηλεπικοινωνιών, μέσων και ψυχαγωγίας της Deloitte στις ΗΠΑ. “Οπότε αναμένω ότι αυτή η συμπεριφορά θα συνεχιστεί. Με τον καιρό, οι streamers θα αρχίσουν να χάνουν αυτόν τον πληθυσμό.”
Εκτός από τις προτιμήσεις προβολής, η έρευνα είχε περισσότερα άσχημα νέα για τους streamers.
Οι μεγάλοι streamers στρέφονται ολοένα και περισσότερο στη διαφήμιση για να καλύψουν το υψηλό κόστος εκπομπών και ταινιών, αλλά μπορεί να μην είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για τις επωνυμίες να προσεγγίσουν τη Gen Z. Η Deloitte διαπίστωσε ότι οι ανήκοντες στην Gen Z είχαν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να επηρεαστούν από διαφημίσεις στο μέσα κοινωνικής δικτύωσης (59%) σε σχέση με το streaming (18%).
Γενικότερη αμφισβήτηση των μέσων ροής
Πέρα από το Gen Z, οι streamers πρέπει επίσης να αντιμετωπίσουν το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι διαφορετικών ηλικιακών ομάδων αμφισβητούν την αξία των μέσων ροής, όπου οι τιμές συνδρομής έχουν αυξηθεί. και περίπου οι μισοί αισθάνονται ότι είναι δύσκολο να βρουν κάτι ενδιαφέρον να παρακολουθήσουν, σύμφωνα με την έρευνα.
Έτσι, οι streamers χρειάζονται μια ισχυρή στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να προσελκύσουν τους Gen Z. Ίσως ο youtuber MrBeast θα μπορούσε να βοηθήσει να τραβήξει την προσοχή του κοινού. Η Amazon σίγουρα φαίνεται να το σκέφτεται. Και ίσως θα πρέπει να σκεφτεί μια πιο εξατομικευμένη ή εστιασμένη στον δημιουργό προσέγγιση των διαφημίσεων; Αυτό που γίνεται ολοένα και πιο ξεκάθαρο είναι ότι το να βασίζεσαι στο παλιό μοντέλο τηλεόρασης δεν πρόκειται να τα καταφέρει.
Latest News
Με το βλέμμα στον Πάουελ οι αγορές για τις προοπτικές των επιτοκίων
Τα στοιχεία για τον πληθωρισμό και τους μισθούς περιορίζουν τις προσδοκίες για μείωση των επιτοκίων
Τα διαμάντια είναι παντοτινά. αλλά οι τεχνητοί λίθοι κυριαρχούν... παντού
Οι εξορύκτες δίνουν μάχη για να μειώσουν την υπερπροσφορά πολύτιμων λίθων
Ποια νέα μέτρα εξετάζουν οι ΗΠΑ για τις εξαγωγές τεχνολογίας στην Κίνα
Η Ουάσιγκτον προτρέπει την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την Ολλανδία να περικόψουν την προσφορά εργαλείων και τεχνολογίας
Πώς εκατομμύρια Αμερικανοί κινδυνεύουν να βρεθούν... offline
Πολιτικά παιχνίδια ενδέχεται να στερήσουν από εκατομμύρια αμερικανικά νοικοκυριά την οικονομική πρόσβαση στο ευρυζωνικό διαδίκτυο
Στα μαλακά έπεσε ο ιδρυτής της Binance - Τέσσερις μήνες φυλακή για ξέπλυμα χρήματος
Οι εισαγγελείς των ΗΠΑ είχαν προτείνει ποινή 36 μηνών για τον Ζάο
Αποεπενδύει και φεύγει από την υγειονομική περίθαλψη - Η απόφαση έκπληξη της Walmart
Γιατί ο κολοσσός της λιανικής αποφάσισε να κλείσει τις 51 κλινικές Walmart Health - Διατηρεί τα φαρμακεία και τα οπτικά της
Θα μπει πίσω από τα κάγκελα της φυλακής ο ιδρυτής της Binance;
Ο Τσανπένγκ Ζάο έχει ομολογήσει την ενοχή του για ξέπλυμα χρήματος
Βιλερουά (ΕΚΤ): Μείωση των επιτοκίων τον Ιούνιο
Τα στοιχεία για τον πληθωρισμό στην ευρωζώνη στηρίζουν την εκτίμηση
Οι Αμερικανοί κόβουν τα... Big Mac - Tι έδειξαν τα αποτελέσματα τριμήνου στη ΜcDonald's
H κίνηση στον κλάδο γρήγορης εστίασης ήταν από σταθερή έως πτωτική στις ΗΠΑ και σε άλλες μεγάλες αγορές
ΗΠΑ: Οι αμοιβές των εργαζομένων αυξήθηκαν περισσότερο από ό,τι αναμενόταν το α’ τρίμηνο
Σημάδι επιμονής των πληθωριστικών πιέσεων