Οι εταιρείες ψυχαγωγίας από τη Disney έως τη Warner Bros. Discovery έχουν ένα διαφαινόμενο πρόβλημα με την Gen-Z καθώς στοιχηματίζουν το μέλλον τους στο streaming.
Ξοδεύουν δισεκατομμύρια για να αντιγράψουν το μοντέλο της τηλεόρασης με streamers, αλλά οι μελλοντικοί πελάτες τους μπορεί να μην θέλουν αυτό που πουλάνε, σημειώνει το Business Insider.
Gen Z & Millennials: Θέλουν να κάνουν παιδιά αλλά… δεν τους το επιτρέπει η τσέπη τους
Νέα έρευνα από την Deloitte δείχνει ότι τα μέλη της Gen Z προτιμούν να παρακολουθούν κοινωνικά βίντεο και ζωντανές ροές (47%) περίπου δύο φορές περισσότερο από τις τηλεοπτικές εκπομπές (24%) και τέσσερις φορές περισσότερο από τις ταινίες (11%).
Η διαφορά είναι ακόμη πιο έντονη από ό,τι είναι για τους millennials, το 33% των οποίων προτιμά τις κοινωνικές και ζωντανές ροές, έναντι 27% για τηλεοπτικές εκπομπές και 18% για ταινίες.
Οι προτάσεις των δημιουργών μετράνε για την Gen Z
Και όταν ενεργοποιούν τις υπηρεσίες ροής, οι Gen Z είναι πιο πιθανό να παρακολουθήσουν κάτι που βασίζεται στις συστάσεις δημιουργών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και όχι στον αλγόριθμο του streamer, διαπίστωσε η Deloitte.
Τα απογοητευτικά ευρήματα προέρχονται από τη 18η ετήσια Έρευνα Τάσεων Ψηφιακών Μέσων της Deloitte, η οποία δημοσιεύθηκε στις 20 Μαρτίου. Η διαδικτυακή έρευνα με 3.517 διαδικτυακούς καταναλωτές πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά τον Οκτώβριο του 2023.
Τα ευρήματά τους υποδηλώνουν ένα λαμπρό μέλλον για το YouTube παρά για το Netflix και άλλους streamers (όπως έχουμε εξετάσει προηγουμένως).
Δεν αποτελεί έκπληξη που η Gen Z προτιμά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεδομένου ότι είναι η πρώτη γενιά που μεγάλωσε με αυτά. Αυτές οι προτιμήσεις θα μπορούσαν να αλλάξουν καθώς η Gen Z μεγαλώνει, αλλά αυτό θα σήμαινε ότι θα αλλάξει όχι μόνο αυτό που παρακολουθεί, αλλά και αυτό που το παρακολουθεί. Άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι η συσκευή στην οποία μεγάλωσαν οι άνθρωποι είναι αυτή που τελικά προτιμούν.
Μεγάλωσαν με περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες
«Μεγάλωσαν με οθόνες στα χέρια τους, μεγάλωσαν με περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από χρήστες», δήλωσεστο Business Insider η Τζάνα Αρμπανάς, επικεφαλής του κλάδου τηλεπικοινωνιών, μέσων και ψυχαγωγίας της Deloitte στις ΗΠΑ. “Οπότε αναμένω ότι αυτή η συμπεριφορά θα συνεχιστεί. Με τον καιρό, οι streamers θα αρχίσουν να χάνουν αυτόν τον πληθυσμό.”
Εκτός από τις προτιμήσεις προβολής, η έρευνα είχε περισσότερα άσχημα νέα για τους streamers.
Οι μεγάλοι streamers στρέφονται ολοένα και περισσότερο στη διαφήμιση για να καλύψουν το υψηλό κόστος εκπομπών και ταινιών, αλλά μπορεί να μην είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για τις επωνυμίες να προσεγγίσουν τη Gen Z. Η Deloitte διαπίστωσε ότι οι ανήκοντες στην Gen Z είχαν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να επηρεαστούν από διαφημίσεις στο μέσα κοινωνικής δικτύωσης (59%) σε σχέση με το streaming (18%).
Γενικότερη αμφισβήτηση των μέσων ροής
Πέρα από το Gen Z, οι streamers πρέπει επίσης να αντιμετωπίσουν το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι διαφορετικών ηλικιακών ομάδων αμφισβητούν την αξία των μέσων ροής, όπου οι τιμές συνδρομής έχουν αυξηθεί. και περίπου οι μισοί αισθάνονται ότι είναι δύσκολο να βρουν κάτι ενδιαφέρον να παρακολουθήσουν, σύμφωνα με την έρευνα.
Έτσι, οι streamers χρειάζονται μια ισχυρή στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να προσελκύσουν τους Gen Z. Ίσως ο youtuber MrBeast θα μπορούσε να βοηθήσει να τραβήξει την προσοχή του κοινού. Η Amazon σίγουρα φαίνεται να το σκέφτεται. Και ίσως θα πρέπει να σκεφτεί μια πιο εξατομικευμένη ή εστιασμένη στον δημιουργό προσέγγιση των διαφημίσεων; Αυτό που γίνεται ολοένα και πιο ξεκάθαρο είναι ότι το να βασίζεσαι στο παλιό μοντέλο τηλεόρασης δεν πρόκειται να τα καταφέρει.
Latest News
Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα σε ύφεση η βρετανική οικονομία
Το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν στη Βρετανία συρρικνώθηκε 0,1% σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο, όπως και τον Σεπτέμβριο,
Πώς θα κινηθεί η ΕΚΤ στις μειώσεις επιτοκίων - Οι καταλύτες για τα επόμενα βήματα
Η ΕΚΤ θα συνεχίσει να κινείται με βάση τις αξιολογήσεις και τις διαθέσιμες πληροφορίες που υπάρχουν σε κάθε συνεδρίαση και μετά τον Μάρτιο
Ριζοσπαστικό πείραμα στο Τόκιο για το δημογραφικό μέσω... 4ήμερης εργασίας
Το Τόκιο ξεκινά ριζοσπαστικά πειράματα καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει το τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα στην Ιαπωνία
Γιατί η Amazon δώρισε 1 εκατομμύριο δολάρια στο ταμείο Τραμπ
Η δωρεά για την τελετή ορκωμοσίας έρχεται καθώς ο ιδρυτής Τζεφ Μπέζος και άλλοι προσπαθούν να οικοδομήσουν δεσμούς με τον εκλεγμένο πρόεδρο
Οι Σύριοι στη Γερμανία δεν βιάζονται να φύγουν - Η ζήτηση για εργατικά χέρια είναι μεγάλη
Σε μια οικονομία, όπως αυτή της Γερμανίας, η οποία αντιμετωπίζει μεγάλες ελλείψεις σε εργατικό δυναμικό δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια απωλειών εργαζομένων
Κωλοτούμπα Τραμπ για ακρίβεια - Δύσκολο να ρίξουμε τις τιμές
Σε άτακτη υποχώρηση ο εκλεγείς πρόεδρος Τραμπ, λιγότερο από 40 ημέρες πριν αναλάβει την προεδρία της χώρας, ισχυριζόμενος πως δεν μπορεί να καταπολεμήσει την ακρίβεια
Επένδυση 1 δισ. από την Boeing στις ΗΠΑ - Στόχος τα δέκα «787» το μήνα έως το 2026
Η Boeing προσπαθεί να επαναφέρει την παραγωγή των αεροσκαφών τύπου 787 σε πέντε το μήνα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους
Ο κούκος... αηδόνι στοίχισε στον Ταϊλανδό συνιδιοκτήτη το Selfridges
Ο επικεφαλής του οικογενειακού ομίλου Central Group λέει ότι τα υψηλότερα παγκόσμια επιτόκια κάνουν την αρχική τιμή των 4 δισ. λιρών για το Selfridges λιγότερο ελκυστική
Ο «πυρετός του χρυσού» στην Κίνα γίνεται εύφορο πεδίο για απατεώνες και ξέπλυμα χρήματος
Ο χρυσός γίνεται όλο και πιο προσφιλής στην Κίνα ως επένδυση, όμως συγκεντρώνει και
Οι άλλες μπίζνες της οικογένειας Hermès - Επενδύσεις στη γαλλική ασφαλιστική εταιρεία Albingia
Η συμφωνία Hermès - Albingia υπόκειται στην έγκριση διαφόρων αρμόδιων αρχών και αναμένεται να ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2025