Σε επιπλέον 1 εκατομμύριο πωλήσεις οχημάτων για τα επόμενα τρία χρόνια και μείωση 30% στο κόστος παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030 στοχεύει η Nissan.
Όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, παρουσιάζοντας το νέο μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό της σχέδιο, αναμένεται επίσης να κυκλοφορήσει 30 νέα μοντέλα μέχρι το οικονομικό έτος 2026, με 16 από αυτά να είναι ηλεκτροκίνητα. Μάλιστα, σκοπεύει το κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων και των κινητήρων εσωτερικής καύσης να φτάσει στο ίδιο επίπεδο μέχρι το 2030.
«Αυτό το σχέδιο θα μας επιτρέψει να προχωρήσουμε περισσότερο και πιο γρήγορα στην οδηγική αξία και την ανταγωνιστικότητα», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Makoto Uchida.
«Αντιμετωπίζοντας την ακραία αστάθεια της αγοράς, η Nissan λαμβάνει αποφασιστικές ενέργειες με γνώμονα το νέο σχέδιο για να εξασφαλίσει βιώσιμη ανάπτυξη και κερδοφορία».
Κερδοφόρα ανάπτυξη
Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε επίσης ότι στοχεύει σε περιθώριο λειτουργικού κέρδους άνω του 6% μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2026, καθώς και «μακροπρόθεσμη κερδοφόρα ανάπτυξη».
Σύμφωνα με το σχέδιο δύο μερών που ονομάζεται The Arc, η Nissan είπε ότι θα επιδιώξει να εξασφαλίσει την αύξηση του όγκου πωλήσεων μέσω μιας «προσαρμοσμένης περιφερειακής στρατηγικής» και να προετοιμαστεί για μια ταχεία μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα εξισορροπώντας το χαρτοφυλάκιό της μεταξύ EV και αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης, αυξάνοντας τους όγκους σε μεγάλες αγορές και οικονομική πειθαρχία.
Αυτό θα υποστηριχθεί από «έξυπνες συνεργασίες, ενισχυμένη ανταγωνιστικότητα EV, διαφοροποιημένες καινοτομίες και νέες ροές εσόδων».
Η Nissan είπε ότι αυτή η στρατηγική θα μπορούσε να αποφέρει πιθανά έσοδα 2,5 τρισεκατομμυρίων γιεν (16 δισεκατομμύρια δολάρια) από νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες μέχρι το οικονομικό 2030.
Latest News
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ