Από τα McDonald’s έως τα Starbucks, μερικές από τις πιο δημοφιλείς αλυσίδες εστιατορίων της Αμερικής έχουν δει τη δημοτικότητά τους να δέχεται σημαντικό πλήγμα το 2024, καθώς οι πελάτες μειώνουν τις επισκέψεις. Και σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευμένα στοιχεία, η KFC είναι μεταξύ των εμπορικών σημάτων που χάνουν την εύνοια των πελατών φέτος, σύμφωνα με το eatthis.com.
Μέση Ανατολή: 100 απολύσεις σε KFC – Pizza Hut μετά το μποϊκοτάζ καταναλωτών
Η αλυσίδα κοτόπουλων άνθισε στην Κίνα το περασμένο τρίμηνο, καθώς οι πωλήσεις του ίδιου καταστήματος αυξήθηκαν κατά 8%, σύμφωνα με τα νέα αποτελέσματα κερδών που δημοσιεύθηκαν την 1η Μαΐου. Ωστόσο, η απόδοση της KFC στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τη διάρκεια του τριμήνου ήταν μια πολύ διαφορετική ιστορία. Οι πωλήσεις του ίδιου καταστήματος στα αμερικανικά εστιατόρια της KFC μειώθηκαν κατά 7%, υποδεικνύοντας ότι η αλυσίδα αγωνίζεται να φέρει τόσες επιχειρήσεις όσο στο παρελθόν.
Φταίει ο καιρός;
“Η μάρκα KFC στις ΗΠΑ αγωνίζεται”, δήλωσε ο David Gibbs, διευθύνων σύμβουλος της μητρικής εταιρείας KFC Yum Brands,.
Οι πωλήσεις του ίδιου καταστήματος της KFC μειώθηκαν κατά 2% παγκοσμίως το τελευταίο τρίμηνο, παρόλο που άνοιξε περισσότερα από 500 νέα εστιατόρια σε 43 χώρες. Τα στελέχη απέδωσαν τις μειώσεις σε μερικούς παράγοντες.
Πρώτον, τα «δύσκολα καιρικά φαινόμενα» στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Ιανουάριο επηρέασαν αρνητικά τις πωλήσεις, καθώς περισσότεροι καταναλωτές έμειναν σπίτι, δήλωσε ο Gibbs. Αφού ανέφερε μια σπάνια πτώση στις πωλήσεις και την κίνηση των πελατών αυτή την εβδομάδα, η Starbucks απέδωσε μερικές από τις δυσκολίες της και στον καιρό του Ιανουαρίου.
Ο Gibbs δήλωσε ότι ο έντονος ανταγωνισμός και οι «προσφορές αξίας» από άλλες αλυσίδες κοτόπουλου γρήγορης εξυπηρέτησης έπαιξαν επίσης ρόλο στα απογοητευτικά τριμηνιαία κέρδη της KFC. Το KFC έχει χάσει την εύνοια εδώ και χρόνια, καθώς πολλοί πελάτες επέλεξαν να επισκεφθούν ανταγωνιστικά εστιατόρια κοτόπουλου.
Η Chick-fil-A, για παράδειγμα, ξεπέρασε την KFC πριν από περίπου μια δεκαετία ως η μεγαλύτερη αλυσίδα κοτόπουλου όσον αφορά το μερίδιο αγοράς (το ποσοστό των συνολικών πωλήσεων σε μια βιομηχανία που πηγαίνει σε μία εταιρεία), σύμφωνα με το CNBC. Ενισχυμένο από το σάντουιτς κοτόπουλου (700 θερμίδες) και άλλες δημοφιλείς νέες καινοτομίες μενού, το Popeyes ξεπέρασε επίσης το KFC όσον αφορά το μερίδιο αγοράς πέρυσι.
Τολμηρή επαναφορά
Ο Gibbs δήλωσε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες για την «τολμηρή επαναφορά» της μάρκας KFC στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Yum Brands θέλει να χρησιμοποιήσει όσα έχει μάθει από την επιτυχημένη επιχείρηση KFC εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών για να βελτιώσει την τύχη της στην εγχώρια αγορά.
“Γνωρίζουμε πώς να φέρουμε αυτό το εμπορικό σήμα στη ζωή για να συνδεθούμε με τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο και πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά σε αυτό στις ΗΠΑ”, δήλωσε ο Gibbs.
Οι άλλες μάρκες εστιατορίων της Yum – Pizza Hut, The Habit Burger Grill και Taco Bell – είδαν μικτά αποτελέσματα το περασμένο τρίμηνο. Η Pizza Hut και η Habit ανέφεραν μείωση πωλήσεων στα ίδια καταστήματα κατά 7% και 8%, αντίστοιχα. Η Taco Bell ήταν η μόνη αλυσίδα Yum που ανέφερε αύξηση στις πωλήσεις του ίδιου καταστήματος (1%).
Latest News
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ
Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες
Μια πρόσφατη έκθεση διαπίστωσε ότι οι εταιρείες είναι δυσαρεστημένες με τις νέες προσλήψεις της Gen Z και ενδέχεται να αποφύγουν στο μέλλον την πρόσληψη πρόσφατων αποφοίτων.
Κινδυνεύει η τεκίλα απο τους δασμούς του Τραμπ
Οι σχέδιασμοί του Τραμπ θέτουν σε κίνδυνο τις εισαγωγές τεκίλας στις ΗΠΑ , των Diageo, Becle ύψους 3 δισ. δολαρίων