Πλούσια σε επιχειρηματικές συμφωνίες είναι μέχρι τώρα η διεθνής ναυτιλιακή έκθεση Ποσειδώνια.

Ειδικότερα στο πλαίσιο των Ποσειδωνίων ανακοινώθηκαν μεταξύ άλλων οι συμφωνίες της Franman, μιας ελληνικής εταιρείας μηχανολογικού εξοπλισμού με την SMDERI (Κίνα), το μοναδικό κρατικό ερευνητικό ινστιτούτο της Κίνας για πετρελαιοκινητήρες πλοίων, και τις Cosco Kansai Paints (Κίνα) και  PK Valve) με στόχο να προσφέρει υπερσύγχρονες τεχνολογίες και υπηρεσίες σε πλοία τύπου LNG.

Ποσειδώνια 2024: 574 εταιρείες με έδρα την Αθήνα και τον Πειραιά διαχειρίζονται συνολικά 5.222 πλοία [πίνακας]

Ο Κωστής Φραγκούλης, ιδρυτής και διευθύνων δύμβουλος της Franman, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «στη διάρκεια των τελευταίων 33 ετών, η Franman έχει εξοπλίσει 5.000 νεότευκτα πλοία, συνδέοντας 700 ναυτιλιακές εταιρείες με 190 προμηθευτές εξοπλισμού και υπηρεσιών».

Η εξαγορά

Επίσης η εταιρεία τεχνολογίας Orbyt Global, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Σουηδικής εταιρίας Telenor Maritime. Πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση που ενδυναμώνει τη θέση της εταιρείας στη Βόρεια Ευρώπη και αναβαθμίζει το πελατολόγιό της. Παράλληλα, προσθέτει στην Orbyt Global τη μακρόχρονη εμπειρία του προσωπικού της Σουηδικής Telenor Maritime στους τομείς της επιβατηγούς ναυτιλίας και των πλοίων αναψυχής. Επίσης η εταιρεία σύναψε συμφωνία με τη Inmarsat Maritime Ventures (IMVL), θυγατρική του διεθνούς ομίλου που δραστηριοποιείται στις κινητές δορυφορικές επικοινωνίες, Inmarsat, σχετικά με τη μεταβίβαση της πελατειακής βάσης της Fleet Xpress. Η συμφωνία περιλαμβάνει τα συμβόλαια πελατών που απέκτησε η Inmarsat Maritime Ventures από τη Speedcast.

Προστασία από θαλάσσια ρύπανση

Συμφωνία συνεργασίας ανακοίνωσαν και οι εταιρείες Antipollution του Ομίλου V Group και Megatugs δημιουργώντας την «Κοινοπραξία Antipollution – Megatugs Υπηρεσίες Προστασίας Περιβάλλοντος» με στόχο την παροχή υπηρεσιών πρόληψης και αντιμετώπισης ρύπανσης πετρελαιοειδών ή και άλλων επιβλαβών ουσιών θαλάσσιων και χερσαίων χώρων, στις οποίες θα συμπεριλαμβάνεται και η συλλογή και μεταφορά των αποβλήτων, που προκύπτουν αποκλειστικά από την αντιμετώπιση των ανωτέρω εκτάκτων περιστατικών ρύπανσης,

Ο Πρόεδρος του Ομίλου V Group Βύρων Βασιλειάδης δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «από την πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε τις συζητήσεις με την Megatugs, κύριο αντικείμενο του διαλόγου αποτέλεσε η δημιουργία μιας ισχυρής ασπίδας πρόληψης και αντιμετώπισης της περιβαλλοντικής ρύπανσης, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία, ψηφιακή τεχνολογία και ESG πρότυπα».

Ο νόμιμος εκπρόσωπος της Megatugs Salvage & Towage κος. Παύλος Ξηραδάκης  πρόσθεσε ότι η εταιρεία που εκπροσωπεί θα συμβάλει το μέγιστο στην επιτυχία της Κοινοπραξίας, που γίνεται πράξη την πλέον κατάλληλη στιγμή αφού η προστασία του περιβάλλοντος είναι πιο επίκαιρη και επιτακτική από ποτέ».

Τα σχέδια ανάπτυξης

Τα Ποσειδώνια επέλεξε για να παρουσιάσει τα αναπτυξιακά του σχέδια και ο όμιλος εταιρειών ναυτιλιακών τεχνολογιών δορυφορικής επικοινωνίας, Tototheo που μετεξελίσσεται σε Tototheo Global, η οποία δηλώνει έτοιμη να προσφέρει ολοκληρωμένες, υπηρεσίες σε πολλαπλούς τομείς  στην ξηρά, τη θάλασσα και τον αέρα, με έμφαση στη δορυφορική συνδεσιμότητα, το IoT, και την τεχνητή νοημοσύνη.

«Ως Tototheo Global, αγκαλιάζουμε ένα όραμα που ξεπερνά τα παραδοσιακά όρια, ενσωματώνοντας την ναυτιλιακή μας εμπειρογνωμοσύνη με τεχνολογικές λύσεις στην ξηρά», επισημαίνει ο κ. Σωκράτης Θεοδοσίου, co-CEO της Tototheo Global.

Από την πλευρά της, η κα Δέσποινα Παναγιώτου Θεοδοσίου, co-CEO της εταιρείας, τόνισε τη στρατηγική σημασία της μετονομασίας., σημειώνοντας ότι «μας επιτρέπει να αξιοποιήσουμε την ευρεία τεχνογνωσία μας, για να βελτιώσουμε την επιχειρησιακή μας αποδοτικότητα».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης