Με επιτυχία παρέλαβε η Capital Gas Ship Management Corp., τα τρία νεότευκτα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, (LNG) “Assos”, “Apostolos” and “Aktoras”, από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας.
Τα πλοία ιδίου τύπου με χωρητικότητα φορτίου 174.000 m3 χαρακτηρίζονται από εξαιρετική αποδοτικότητα, κινούνται με κινητήρες MAN MEGA και είναι εξοπλισμένα με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες, όπως συστήματα λίπανσης με αέρα, γεννήτριες άξονα και αυξημένα όρια πλήρωσης (άνω του 99%).
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Θέτουν ένα σημείο αναφοράς με τον ιδιαίτερα χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπό τους. Αυτό το επιτυγχάνουν με τη χρήση τεχνολογιών αιχμής που έχουν σχεδιαστεί για την ελαχιστοποίηση της διαρροής μεθανίου και τη σημαντική μείωση των εκπομπών CO2, καθιστώντας τα ως τις πιο οικολογικά αποδοτικές προσθήκες στον παγκόσμιο στόλο.
Πρόκειται για τα τρία από τα δεκαοκτώ πλοία LNG που παραδίδονται στην Capital Gas στο διάστημα μεταξύ 2020 και 2027.
Στις εορταστικές τελετές παράδοσης παρευρέθηκαν υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι της Capital Gas, της HHI και άλλων οργανισμών και εταιρειών.
Η Capital Gas Ship Management Corp. είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων, η οποία διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 34 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 18 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, 8 πλοίων μεταφοράς υγραερίου, 4 πρωτοποριακών πλοίων μεταφοράς υγρού CO2 και 2 πλοίων μεταφοράς αμμωνίας διπλού καυσίμου VLAC (Very Large Ammonia Carriers) με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 4 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων.
Ο υπό διαχείριση στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq, Capital Product Partners L.P. Η Capital Gas στελεχώνεται από εξειδικευμένο προσωπικό με εκτεταμένη τεχνογνωσία και εμπειρία στο φυσικό αέριο, από τον αρχικό σχεδιασμό και την επίβλεψη της ναυπήγησης νέων πλοίων έως τη λειτουργία και την τεχνική διαχείριση.
Latest News
SOYNION: Συνεχίζεται η προσπάθεια για τη ρυμούλκηση
Προσπάθειες να αποφευχθεί η περιβαλλοντική καταστροφή
Η Θεοδώρα Ρήγα εξελέγη Πρόεδρος της MedCruise
Η νέα πρόεδρος της MedCruise είναι γενική εμπορική διευθύντρια και διευθύντρια στρατηγικής επικοινωνίας της ΟΛΘ Α.Ε
«Ναυμαχία» Στυλιανίδη-πλοιάρχων για την ασφάλεια στην ακτοπλοΐα
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του υπουργού Ναυτιλίας που επαναβεβαίωσε τη θέλησή του για ενίσχυση της εποικοδομητικής συνεργασίας με την ΠΕΠΕΝ
Νέα προσπάθεια διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου «Sounion» στην Ερυθρά Θάλασσα
Το «Sounion» παραμένει αγκυροβολημένο 72 ν.μ. δυτικά της Χοντάιντα της Υεμένης,
Τι απαντά η πλοιοκτήτρια εταιρεία του Jumpo Jet για το περιστατικό στη Μύκονο
Το Jumpo Jet ξεκίνησε ενώ ακόμη επιβίβαζε επιβάτες
Ρωσικός πύραυλος χτύπησε εμπορικό πλοίο στη Μαύρη Θάλασσα
Έπλεε σε ρουμανικά χωρικά ύδατα στην Μαύρη Θάλασσα όταν επλήγη από ρωσικό πύραυλο
Ατύχημα σε πλοίο στη Μύκονο - Ξεκίνησε ενώ ακόμη επιβίβαζε επιβάτες
Το ίδιο πλοίο παρουσίασε πρόσφατα και άλλο πρόβλημα καθώς παρουσίασε δυσλειτουργία στο άνοιγμα του καταπέλτη
Ζημιές παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών για την Attica Group - Ο ρόλος της ΑΝΕΚ
Τα αποτελέσματα έχουν την ενσωμάτωση των εργασιών της ΑΝΕΚ, για πρώτη φορά σε ολόκληρη την περίοδο από την ημερομηνία εξαγοράς της
Η νέα πορεία του ΝΑΤ στην πράξη- Τι αλλάζει με τα ψηφιακά έντυπα πλοίων (e-books)
Τις παρεμβάσεις για την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει στους Έλληνες ναυτικούς παρουσίασε ο φορέας
Τι ανησυχεί τους ηγέτες της παγκόσμιας ναυτιλίας
Για τους ανερχόμενους κινδύνους που αντιμετωπίζει η ναυτιλία αναφέρεται η έκθεση του ICS - Επίσης, αναλύει τις μεταβολές του κλίματος και πως επηρεάζουν τις ναυτιλιακές