Ήρθε η ώρα των «κακών» της Disney, οι οποίοι αποκτούν το δικό τους θεματικό πάρκο στο Magic Kingdom στο Ορλάντο της Φλόριντα.
Τα θεματικά πάρκα της Disney, τα οποία αποτελούν μέρος του ευρύτερου τμήματος που είναι γνωστό ως εμπειρίες, είναι εδώ και πολύ καιρό ένα τμήμα με κορυφαίες επιδόσεις για την εταιρεία. Έχουν προσφέρει σταθερότητα τα τελευταία τρίμηνα, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να προσαρμόσει την ψυχαγωγία της ώστε να ταιριάζει με τις καταναλωτικές συνήθειες που άλλαξαν μετά την πανδημία.
Ωστόσο, το πιο πρόσφατο τρίμηνο, τα εγχώρια πάρκα της Disney στην Καλιφόρνια και τη Φλόριντα παρουσίασαν βραδύτερη καταναλωτική ζήτηση και αυξημένο πληθωρισμό. Η εταιρεία αναμένει ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί και τα επόμενα τρίμηνα.
Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να επενδύσει 60 δισεκατομμύρια δολάρια σε εμπειρίες τα επόμενα 10 χρόνια – βασικό μέρος της στρατηγικής της να διατηρήσει τα πάρκα φρέσκα και συναφή σε ένα ανταγωνιστικό τμήμα.
Περίπου το 70% αυτών των χρημάτων θα διατεθεί για νέες εμπειρίες σε εγχώρια και διεθνή πάρκα, μαζί με τις γραμμές κρουαζιέρας. Το υπόλοιπο 30% θα διατεθεί για την τεχνολογία και τις υποδομές, συμπεριλαμβανομένης της συντήρησης των υπαρχόντων αξιοθέατων.
@disneyparks 😈 BREAKING 😈 Villains Land is coming to Magic Kingdom with two major attractions, dining, and shopping at Walt Disney World! 👀🖤 #D23 #Horizons #D23 #Horizons #WaltDisneyWorld #DisneyWorld #DisneyNews ♬ original sound – Disney Parks
Το φιλόδοξο σχέδιο της Disney
Χθες Σάββατο, ο πρόεδρος της Disney Experiences, Josh D’Amaro, παρουσίασε ένα φιλόδοξο σχέδιο ανάπτυξης για τα θεματικά πάρκα της εταιρείας, στο συνέδριο θαυμαστών της D23, ανακοινώνοντας σχέδια για τέσσερα νέα κρουαζιερόπλοια και λεπτομέρειες για έξι νέα θεματικά εδάφη.
Τα προσεχή σχέδια περιλαμβάνουν την «προσγείωση των κακών» της Disney στο Walt Disney World’s Magic Kingdom στο Ορλάντο της Φλόριντα, διπλασιασμό του μεγέθους του campus των Avengers στο Disney California Adventure Park στο Anaheim της Καλιφόρνια και λεπτομέρειες σχετικά με τη συνεργασία της με τον δημιουργό του Fortnite Epic Games.
«Αυτή, για εμάς, είναι μια άνευ προηγουμένου εποχή ανάπτυξης», είπε ο D’Amaro.
Η California Adventure θα προσθέσει επίσης μια νέα εμπειρία ‘Avatar’ στο California Adventure, βασισμένη στη δεύτερη ταινία του franchise επιστημονικής φαντασίας, “Avatar: The Way of Water”, ανέφερε.
Η Disney αποκάλυψε επίσης δύο αξιοθέατα για τη νέα επέκταση της Tropical Americas που έρχεται στο πάρκο Animal Kingdom της Disney στο Ορλάντο της Φλόριντα. Η μία ακολουθεί τον Ιντιάνα Τζόουνς σε μια εξερεύνηση ενός ναού των Μάγια. Η άλλη εμπνέεται από την ταινία κινουμένων σχεδίων της Disney «Encanto» και ακολουθεί τον χαρακτήρα Antonio την ημέρα που έλαβε το μαγικό του δώρο. Το Tropical Americas πρόκειται να ανοίξει το 2027.
Ο ηθοποιός Billy Crystal ανέβηκε στη σκηνή για να ανακοινώσει μια περιοχή στα Hollywood Studios της Disney αφιερωμένη στην ταινία της Pixar, “Monsters, Inc”. Η περιοχή, γνωστή ως γη στη γλώσσα του θεματικού πάρκου της Disney, θα διαθέτει ένα κρεμαστό τρενάκι που έχει σχεδιαστεί για να προσομοιώνει το ζουμ μέσα από το θησαυροφυλάκιο της πόρτας στο Laugh Factory, όπως ακριβώς οι χαρακτήρες Mike και Sulley στην ταινία.
Το franchise ταινιών «Cars» της Pixar έρχεται επίσης στο Magic Kingdom στο Ορλάντο, σε μια επανασχεδιασμένη περιοχή της Frontierland, με προγραμματισμένα δύο νέα αξιοθέατα. Κάποιος θα οδηγήσει τους καλεσμένους σε μια συναρπαστική βόλτα εκτός δρόμου στην έρημο πέρα από το φανταστικό σκηνικό της ταινίας στο Radiator Springs. Η κατασκευή έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου έτους.
Επεκτείνεται η κρουαζιέρα
Η Disney είπε επίσης ότι θα προσθέσει τέσσερα κρουαζιερόπλοια στον στόλο της, αξιοποιώντας μια βιομηχανία που απολαμβάνει σημαντική ανάκαμψη μετά την πανδημία.
Η εταιρεία διαθέτει επί του παρόντος πέντε κρουαζιερόπλοια σε λειτουργία. Τα νέα πλοία περιλαμβάνουν ένα με έδρα το Τόκιο και ένα άλλο που θα αποπλεύσει από τη Σιγκαπούρη το 2025.
Εν συνεχεία ο D’Amaro μοιράστηκε τη σκηνή με έναν από τους δημιουργικούς ηγέτες της εταιρείας για να συζητήσουν τη συνεργασία της Disney με τον κατασκευαστή βιντεοπαιχνιδιών Epic Games. Η εταιρεία επένδυσε 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια στην Epic νωρίτερα φέτος, δίνοντας στην Disney μετοχικό μερίδιο στον δημιουργό του Fortnite και του Unreal Engine.
Η Disney ανακοίνωσε ότι έρχονται νέοι χαρακτήρες και ιστορίες στο διαδικτυακό παιχνίδι, συμπεριλαμβανομένων κακών της Disney καθώς και χαρακτήρες από την ταινία υπερήρωων της Pixar, “The Incredibles” και τη σειρά Disney+ “The Mandalorian” για έναν μοναχικό κυνηγό επικηρυγμένων από το σύμπαν του Star Wars.
Latest News
ΕΥ Ελλάδος: 1,1 εκατ. ζωές επηρέασαν θετικά οι εθελοντικές δράσεις της
Tο πρόγραμμα εταιρικής ευθύνης “EY Ripples” έχει στόχο να επηρεάσει θετικά ένα δισεκατομμύριο ζωές παγκοσμίως, μέχρι το 2030
Ποιο είναι το κρυφό όπλο του Xόλιγουντ
Πώς ένα στούντιο αλλάζει τα δεδομένα στο Χόλιγουντ
Οι Pink Floyd σε συζητήσεις με τη Sony για την πώληση των δικαιωμάτων μουσικής
Οι διαφορές μεταξύ των μελών των Pink Floyd έχουν κάνει την επίτευξη συμφωνίας πιο δύσκολη
Σταματόπουλος (ESG): Έτσι θα στηρίξουμε την ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων εξαγωγέων
Ο ελληνικός οργανισμός Εξαγωγικών Πιστώσεων δίνει τη δυνατότητα στις παραγωγικές δυνάμεις της Ελλάδας, να αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τις διεθνείς ευκαιρίες
Η κρίση του νερού - Το επόμενο μεγάλο στοίχημα
Εάν δεν αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα κατά μέτωπο, οι πυρκαγιές, οι πλημμύρες και άλλα ακραία φαινόμενα που προκαλούνται από το νερό θα γίνουν πιο έντονα και θανατηφόρα
Ozempic: Το φάρμακο για τον διαβήτη που έγινε μόδα
Τυχαίνει οι διαβητικοί να μην μπορούν να βρουν το Ozempic διότι αγοράζεται μετά μανίας από πολλούς που απλά θέλουν να χάσουν βάρος. Μια τάση που αποτυπώνεται στη μόδα
H Μetlen ανάβει τα φώτα στο ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο
Τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024, στις 19:30, τα εγκαίνια του έργου του νέου φωτισμού του ιερού του Ποσειδώνα, στο ακρωτήρι του Σουνίου, θα τελέσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
Το αστείο ποσό που πληρώθηκε ο Τζέιμς Ερλ Τζόουνς για το Star Wars και η αθανασία μέσω ΑΙ
Ο βαρύτονος υπήρξε η φωνή του εμβληματικού κακού της οθόνης Νταρθ βέιντερ
Πώς ψωνίζουν σήμερα οι καταναλωτές - Τι αλλαγές έφερε η πανδημία [έρευνα]
Το 57% των καταναλωτών θέλουν να «δουν», να «αγγίξουν» και να «αισθανθούν» τα προϊόντα πριν τα αγοράσουν - Πώς αντιδρά το λιανεμπόριο
Έξι στις δέκα επιχειρήσεις αναζητούν εργαζόμενους - Τι κίνητρα προσφέρουν [πίνακες]
Πώς διαμορφώνεται η απασχόληση στις ελληνικές επιχειρήσεις - Τι δείχνει έρευνα για τις ανάγκες