Tesla: Οι ΗΠΑ ξεκινούν έρευνα για την τεχνολογία «έξυπνης κλήσης» χωρίς οδηγό

Οι αρχές θεωρούν ότι τα αυτοκίνητα της Tesla εξοπλισμένα με αυτό το λογισμικό έχουν προβλήματα αναγώρισης αντικειμένων και σταθμευμένων οχημάτων

Tesla: Οι ΗΠΑ ξεκινούν έρευνα για την τεχνολογία «έξυπνης κλήσης» χωρίς οδηγό

Ο Ίλον Μασκ υπήρξε στο παρελθόν ένας ένθερμος υπερασπιστής της ώθησης της αυτόνομης οδήγησης της Tesla, υποστηρίζοντας ότι είναι πιο ασφαλής από την κανονική οδήγηση και αντιπροσωπεύει το μέλλον των μεταφορών. Όμως, οι ρυθμιστικές αρχές ασφαλείας των ΗΠΑ άνοιξαν μια έρευνα για ένα χαρακτηριστικό της Tesla που επιτρέπει στους οδηγούς να καλούν σταθμευμένα αυτοκίνητα χωρίς να βρίσκονται στο όχημα, αφού αναφέρθηκαν πολλά ατυχήματα που συνδέονται με την τεχνολογία, σύμφωνα με το BBC.

Η Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας – NHTSA  δήλωσε ότι τα αυτοκίνητα Tesla που λειτουργούν στη λειτουργία “Actually Smart Summon” (Πραγματικά έξυπνη κλήση) ανέφερε ότι δεν μπορούν να ανιχνεύσουν στύλους ή σταθμευμένα αυτοκίνητα.

Το χαρακτηριστικό είναι σε ισχύ σε σχεδόν 2,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα που κατασκευάζει η εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων από το 2016, συμπεριλαμβανομένων του σπορ αυτοκινήτου Model S, του sedan Model 3 και των σπορ οχημάτων Model X και Y.

BYD – Tesla: Οι πωλήσεις της εταιρείας του Μασκ «κόλλησαν», όλο και πιο κοντά η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία

Η NHTSA είπε σε αυτήν την περίπτωση, τουλάχιστον τέσσερα ατυχήματα έχουν αναφερθεί που αφορούσαν την τεχνολογία Actually Smart Summon, την οποία η εταιρεία κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο και επιτρέπει στους οδηγούς να μετακινούν τα αυτοκίνητά τους χρησιμοποιώντας τα τηλέφωνά τους.

Η υπηρεσία είπε ότι γνώριζε επίσης περίπου δώδεκα άλλα περιστατικά που αφορούσαν τον προκάτοχό του “Smart Summon”.

Κανένα από τα ατυχήματα που πυροδότησε αυτή την έρευνα δεν οδήγησε σε τραυματισμούς, είπε η NHTSA.

Ωστόσο, η έρευνα είναι πιθανό να εγείρει νέα ερωτήματα σχετικά με την αυτοματοποιημένη τεχνολογία οδήγησης που έχει καταστήσει διαθέσιμη η Tesla στους οδηγούς σε όλο τον στόλο της.

Η εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων αντιμετωπίζει επίσης έρευνες NHTSA για τα ευρύτερα χαρακτηριστικά του αυτόματου πιλότου της που προκλήθηκαν από ατυχήματα, μερικά από τα οποία θανατηφόρα.

Αυτή η έρευνα είναι το πρώτο βήμα σε μια διαδικασία που μπορεί να οδηγήσει σε ανάκληση.

Η NHTSA είπε ότι θα εξετάσει πόσο γρήγορα μπορούν να κινηθούν τα αυτοκίνητα ενώ χρησιμοποιείται η δυνατότητα Actually Smart Summon και ποιοι περιορισμοί ισχύουν για να εμποδίσουν τους οδηγούς να τη χρησιμοποιούν σε δημόσιους δρόμους, μεταξύ άλλων ζητημάτων.

Το εγχειρίδιο της Tesla συμβουλεύει τους οδηγούς ότι το Actually Smart Summon προορίζεται για χρήση σε ιδιωτικούς, οικείους χώρους, όπως ιδιωτικούς δρόμους και συνιστά μια καθαρή οπτική επαφή μεταξύ του οδηγού και του αυτοκινήτου.

Λέει επίσης ότι το Actually Smart Summon θα απενεργοποιηθεί σε δημόσιους δρόμους.

Η ειδοποίηση για την έρευνα έρχεται λίγες εβδομάδες πριν ο Ντόναλντ Τραμπ, στενός σύμμαχος του Μασκ, είναι έτοιμος να εισέλθει στον Λευκό Οίκο. Εξελέγη με προεκλογική πλατφόρμα που περιλάμβανε υποσχέσεις για δραματική περικοπή των κανονιστικών ρυθμίσεων και των κρατικών δαπανών.

Περισσότερα από Τεχνολογία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο