Uber: Απαιτεί εργασία στο γραφείο 3 ημέρες την εβδομάδα, ανακαλεί εξ αποστάσεως τους εργαζόμενους

Από τον Ιούνιο, οι εργαζόμενοι της Uber θα υποχρεούνται να βρίσκονται στο γραφείο τρεις ημέρες την εβδομάδα, από δύο

Uber: Απαιτεί εργασία στο γραφείο 3 ημέρες την εβδομάδα, ανακαλεί εξ αποστάσεως τους εργαζόμενους

Η Uber ενημέρωσε τη Δευτέρα τους εργαζομένους, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων για τους οποίους είχε προηγουμένως εγκριθεί η εξ αποστάσεως εργασία, ότι θα τους υποχρεώσει να έρχονται στο γραφείο τρεις ημέρες την εβδομάδα, σύμφωνα με πληροφορίες του CNBC.

«Ακόμα και καθώς το εξωτερικό περιβάλλον παραμένει δυναμικό, βρισκόμαστε σε σταθερή βάση, με σαφή στρατηγική και μεγάλα σχέδια», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Ντάρα Κοσροβσάχι στους εργαζομένους στο υπόμνημα, το οποίο είδε το CNBC. «Καθώς οδεύουμε σε αυτό το επόμενο κεφάλαιο, θέλω να τονίσω ότι το «καλό» δεν θα είναι αρκετά καλό – πρέπει να είμαστε σπουδαίοι».

Ο Κοσροβσάχι συνεχίζει λέγοντας ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να πιέσουν τους εαυτούς τους, ώστε η εταιρεία «να μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα και να αναλάβει πιο έξυπνα ρίσκα» και περιέγραψε αρκετές αλλαγές στην πολιτική εργασίας της εταιρείας.

Το 2022, η Uber καθιέρωσε τις Τρίτες και τις Πέμπτες ως «ημέρες αναφοράς» όπου οι περισσότεροι εργαζόμενοι πρέπει να περνούν τουλάχιστον το μισό του χρόνου εργασίας τους στο γραφείο. Από τον Ιούνιο, οι εργαζόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται στο γραφείο από Τρίτη έως Πέμπτη, σύμφωνα με το υπόμνημα.

Uber

Επιστροφή και για όσους είχαν εγκριθεί για τηλεργασία

Αυτό περιλαμβάνει ορισμένους εργαζόμενους που είχαν προηγουμένως εγκριθεί για εξ αποστάσεως εργασία. Η εταιρεία δήλωσε ότι είχε ήδη ενημερώσει τους επηρεαζόμενους εξ αποστάσεως εργαζόμενους.

«Μετά από μια ενδελεχή αναθεώρηση των υπαρχουσών εγκρίσεων εξ αποστάσεως εγασίας, ζητάμε από πολλούς εξ αποστάσεως εργαζόμενους να έρχονται σε ένα γραφείο», έγραψε ο Κοσροβσάχι. «Επιπλέον, θα προσλαμβάνουμε νέους ρόλους εξ αποστάσεως μόνο με πολύ φειδώ».

Η εταιρεία άλλαξε επίσης το πρόγραμμα άδειας μετ’ αποδοχών ενός μηνός, σύμφωνα με το υπόμνημα. Προηγουμένως, οι εργαζόμενοι ήταν επιλέξιμοι για τη άδεια μετά από πέντε χρόνια στην εταιρεία. Αυτό έχει πλέον αυξηθεί σε οκτώ χρόνια, σύμφωνα με το υπόμνημα.

«Αυτό το πρόγραμμα δημιουργήθηκε όταν η Uber ήταν μια πολύ νεότερη εταιρεία και όταν η επίτευξη 5 ετών θητείας ήταν ένα σπάνιο κατόρθωμα», έγραψε ο Κοσροβσάχι. «Τότε, ήμασταν στο γραφείο πέντε (μερικές φορές περισσότερες!) ημέρες την εβδομάδα και δεν είχαμε θεσπίσει το επίδομα «Εργασία από οπουδήποτε».

Οι αλλαγές θα βοηθήσουν την Uber να κινηθεί πιο γρήγορα

«Η συλλογική μας άποψη ως ομάδα ηγεσίας είναι ότι ενώ η τηλεργασία έχει κάποια οφέλη, η εργασία στο γραφείο τροφοδοτεί τη συνεργασία, πυροδοτεί τη δημιουργικότητα και αυξάνει την ταχύτητα», έγραψε ο Κοσροβσάχι.

Οι αλλαγές έρχονται καθώς περισσότερες εταιρείες στον τεχνολογικό κλάδο μειώνουν το κόστος για να κατευνάσουν τους επενδυτές μετά τις υπερπροσλήψεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Η Google άρχισε πρόσφατα να απαιτεί από τους υπαλλήλους που είχαν προηγουμένως εγκριθεί για τηλεργασία να επιστρέψουν επίσης στο γραφείο εάν θέλουν να διατηρήσουν τις δουλειές τους, ανέφερε το CNBC την περασμένη εβδομάδα.

Πέρυσι, ο Κοσροβσάχι κατηγόρησε την τηλεργασία για την απώλεια των πιο πιστών πελατών της, οι οποίοι χρησιμοποιούσαν την κοινή χρήση οχημάτων ως μέσο μετακίνησης προς τη δουλειά.

«Προχωρώντας, ανεβάζουμε περαιτέρω αυτόν τον πήχη», ανέφερε το υπόμνημα του Κοσροβσάχι τη Δευτέρα. «Μετά από μια ενδελεχή αναθεώρηση των υπαρχουσών εγκρίσεων εξ αποστάσεως εργασίας, ζητάμε από πολλούς εξ αποστάσεως υπαλλήλους να προσέρχονται σε ένα γραφείο. Επιπλέον, θα προσλαμβάνουμε νέους εξ αποστάσεως ρόλους μόνο με πολύ περιορισμένη συχνότητα».

Η ηγετική ομάδα της Uber θα παρακολουθεί την παρουσία «τόσο σε ομαδικό όσο και σε ατομικό επίπεδο για να διασφαλίσει ότι οι προσδοκίες ικανοποιούνται», έγραψε ο CEO.

Μετά το υπόμνημα, οι υπάλληλοι της Uber κατέκλυσαν αμέσως το εσωτερικό φόρουμ ερωτήσεων και απαντήσεων της εταιρείας, σύμφωνα με αλληλογραφία που είδε το CNBC. Ο Κοσροβσάχι είπε ότι αυτός και η NΝικι Κρισναμούρτι, η επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, θα πραγματοποιήσουν μια συνάντηση με όλους την Τρίτη για να συζητήσουν τις αλλαγές.

Πολλοί υπάλληλοι ζήτησαν από την ηγεσία να επανεξετάσει την αλλαγή της άδειας, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία θα πρέπει να τηρήσει την αρχική πολιτική επιλεξιμότητας.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο