Αντανακλώντας την λαϊκή ρήση «άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς», η Warner Bros. Discovery αλλάζει ξανά το όνομα της υπηρεσίας streaming επαναφέροντας το παλαιότερο «HBO Max».
Η εταιρεία ψυχαγωγίας δήλωσε την Τετάρτη ότι θα επιστρέψει στο αρχικό όνομα της υπηρεσίας από την κυκλοφορία του το 2020. Απέσυρε το HBO το 2023, αλλάζοντας το όνομα σε Max, προς απογοήτευση πολλών θαυμαστών της γνωστής επωνυμίας HBO.
Μετά από ένα αργό ξεκίνημα, η υπηρεσία streaming έχει κερδίσει δυναμική τον τελευταίο χρόνο, εστιάζοντας περισσότερο σε περιεχόμενο για ενηλίκους όπως το “The Last of Us” και το “Hacks”, αντί να προσπαθεί να παρέχει ατελείωτη ψυχαγωγία σε όλους τους τύπους καταναλωτών. Στο τέλος του 2024 είχε 117 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως και η εταιρεία προβλέπει ότι μέχρι το τέλος του 2026 θα ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια συνδρομητές.
«Επαναφέρουμε το HBO, το εμπορικό σήμα που αντιπροσωπεύει την υψηλότερη ποιότητα στα μέσα ενημέρωσης», δήλωσε στην Wall Street Journal ο Διευθύνων Σύμβουλος της Warner, Ντέβιντ Ζάσλαβ.

Η Warner επαναφέρει ισχυρό εμπορικό σήμα
Υπάρχει εδώ και καιρό μια συζήτηση εντός της εταιρείας και σε ολόκληρο τον κλάδο σχετικά με την απόφαση να αφαιρεθεί το HBO από το όνομα της υπηρεσίας streaming, δεδομένου του πόσο καλά εδραιωμένο ήταν αυτό το εμπορικό σήμα.
Ο Κέισι Μπλόις, επικεφαλής περιεχομένου του HBO και του Max, δήλωσε την Τετάρτη ότι το εμπορικό σήμα ήταν πολύ ισχυρό για να μην το εκμεταλλευτεί, για να προωθήσει περαιτέρω την ανάπτυξη της υπηρεσίας.
Οι λάτρεις του HBO ανησυχούσαν ότι η επωνυμία θα αμαυρωνόταν από τη σύνδεσή της με τα κιτς reality του Discovery, όπως το “Dr. Pimple Popper” και το “My 600-lb Life”, που εμφανίστηκαν στην υπηρεσία μετά τη συγχώνευση του 2022 μεταξύ της Warner Media της AT&T και της Discovery Communications.
Μέχρι τον Μάρτιο, ανώτερα στελέχη της Warner εξακολουθούσαν να υποστηρίζουν το όνομα Max.
Ο Τζ. Μπ. Περέτ, επικεφαλής του παγκόσμιου streaming της Warner Bros. Discovery, είχε δηλώσει τότε στην Wall Street Journal ότι η τοποθέτηση του ονόματος HBO δίπλα στο όνομα Max «θα υπονόμευε εντελώς αυτό που είχε χτίσει για 50 χρόνια».
Ο Περέτ δήλωσε την Τετάρτη ότι η υπηρεσία streaming ήθελε να είναι ξεχωριστή και μοναδική και ότι το όνομα HBO «καθορίζει όλα αυτά τα πράγματα καλύτερα από οποιαδήποτε μάρκα στον κλάδο».