Kraft Heinz: Γιατί θέλει να… χωρίσει την κέτσαπ από τα χοτ ντογκ

Η Kraft Heinz ήδη από τον περασμένο Μάιο εξετάζει «πιθανές στρατηγικές συναλλαγές»

Kraft Heinz: Γιατί θέλει να… χωρίσει την κέτσαπ από τα χοτ ντογκ

Η κέτσαπ Heinz και τα χοτ ντογκ Oscar Mayer που θα… πρωταγωνιστούν σε πολλά μπάρμπεκιου αυτό το καλοκαίρι ανήκουν στην ίδια εταιρεία. Το επόμενο καλοκαίρι, αυτό μπορεί να μην συμβεί, όπως επισημαίνει το Bloomberg προαναγγέλλοντας την απόφαση της Kraft Heinz Co. να προχωρήσει σε απόσχιση ενός μεγάλου μέρους της επιχείρησής της σε μια νέα οντότητα, όπως δήλωσαν την Παρασκευή άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Οι εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων στρέφονται όλο και περισσότερο σε εκποιήσεις εμπορικών σημάτων και εταιρικές αναδιοργανώσεις, όπως αποσχίσεις

Η εταιρεία συσκευασμένων τροφίμων είχε ανακοινώσει ήδη από τον περασμένο Μάιο ότι εξετάζει «πιθανές στρατηγικές συναλλαγές», αλλά δεν έχει δηλώσει ποια brands θα μπορούσε να αποσχίσει.

Η εταιρεία έχει διαιρέσει τα προϊόντα της σε μια ιεραρχία τριών επιπέδων και είναι πιθανό να παραμείνει σε εκείνες που καταγράφουν ισχυρή ανάπτυξη. Τα στελέχη της εταιρείας έχουν δηλώσει ότι έχουν δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα brands στην κορυφαία βαθμίδα της, σε σύγκριση με τα brands που υστερούν.

Η κέτσαπ και άλλα καρυκεύματα Heinz, τα μακαρόνια με τυρί Kraft και το τυρί κρέμα Philadelphia είναι από τα ισχυρότερα, ενώ τα συσκευασμένα κρέατα Oscar Mayer και το τυρί Velveeta βρίσκονται στην κατώτερη βαθμίδα. Στη μέση βρίσκονται brands με μέτρια ανάπτυξη, σύμφωνα με την Kraft Heinz, συμπεριλαμβανομένων επιδορπίων όπως το Jelly-O και ποτών όπως το Capri-Sun και το Crystal Light.

«Εάν ανακοινωθεί η διάσπαση, πιστεύουμε ότι η Kraft Heinz θα μπορούσε να συνδυάσει τα brands που αφορούν σε σάλτσες, καρυκεύματα, γεύματα και σνακ», δήλωσε σε ερευνητικό σημείωμα η Erin Lash, αναλύτρια της Morningstar, «ενώ παράλληλα θα διαχωρίζει τα εμπορεύματά της».

Η τελευταία κατηγορία περιλαμβάνει τον καφέ, τα κρέατα και το τυρί. Η Kraft Heinz κατέχει τον καφέ Maxwell House.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kraft Heinz, Carlos Abrams-Rivera, διευκρίνισε ότι η επενδυτική στρατηγική της εταιρείας ήταν να αναπτύξει τους «πόρους της σε πλατφόρμες υψηλότερης ανάπτυξης και υψηλότερου περιθωρίου κέρδους για να γίνει μια ισχυρή δύναμη στις σάλτσες και τα γεύματα», όπως είπε μιλώντας στο συνέδριο Consumer Analyst Group της Νέας Υόρκης τον Φεβρουάριο.

Η αξία των συμφωνιών στον τομέα των βασικών καταναλωτικών αγαθών έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από το ένα τρίτο φέτος στα 138 δισεκατομμύρια δολάρια

«Οποιεσδήποτε πιθανές συναλλαγές θα είναι σύμφωνες με τη στρατηγική μας», δήλωσε ο Abrams-Rivera τον περασμένο μήνα σε συνέδριο της Deutsche Bank, όταν ρωτήθηκε για τις επερχόμενες αλλαγές στο χαρτοφυλάκιό της.

Η Kraft Heinz ιδρύθηκε σε μια συγχώνευση του 2015 που οργανώθηκε από την 3G Capital και την Berkshire Hathaway Inc. του Γουόρεν Μπάφετ. Η συμφωνία δημιούργησε έναν κολοσσό συσκευασμένων τροφίμων με μια σειρά από γνωστες μάρκες, αλλά η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει τον πληθωρισμό και την απομάκρυνση των καταναλωτών από τα επεξεργασμένα τρόφιμα, εν μέρει λόγω των νέων φαρμάκων για την απώλεια βάρους.

«Κάθονται πάνω σε αυτό το τεράστιο χαρτοφυλάκιο εμβληματικών εμπορικών σημάτων, αλλά σε γενικές γραμμές αγωνίζονται με χαμηλές πωλήσεις και μειωμένα κέρδη», δήλωσε ο Nate Rosen, ιδρυτής του Express Checkout, ενός ενημερωτικού δελτίου για συσκευασμένα καταναλωτικά προϊόντα και λιανικό εμπόριο.

Ανταγωνισμός με startup

Εν τω μεταξύ, οι startup τροφίμων απευθύνονται σε νεότερους καταναλωτές με έξυπνο μάρκετινγκ, πιασάρικες συσκευασίες και ισχυρισμούς που αφορούν θέματα υγεινής διατροφής , σύμφωνα με τον Rosen.

«Καμία από αυτές δεν θα αναλάβει το μερίδιο αγοράς της Kraft Heinz, αλλά όλες μαζί θα μπορούσαν να κάνουν ένα βήμα μπροστά», δήλωσε ο Rosen.

Εάν η Kraft Heinz διαχωρίσει τις μάρκες της, θα μπορούσε να ακολουθήσει τα βήματα της Kellogg Company, η οποία απόσχισε την επιχείρηση δημητριακών της ως WK Kellogg Co και τις μάρκες σνακ της, συμπεριλαμβανομένων των Pringles και Cheez-It, στην Kellanova το 2023. Και οι δύο βρίσκονται τώρα σε καλό δρόμο για να εξαγοραστούν από εταιρείες με περιορισμένη συμμετοχή. Η Mars Inc. ανακοίνωσε ότι θα αγόραζε την Kellanova τον περασμένο Αύγουστο, ενώ η ιταλική εταιρεία ζαχαρωδών Ferrero International SA συμφώνησε να αγοράσει την WK Kellogg την περασμένη εβδομάδα.

«Αναμένουμε ότι και άλλες εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων θα ακολουθήσουν αυτό το σενάριο, καθώς μπορεί να προσφέρει μια ταχύτερη πορεία για την απελευθέρωση της αξίας για τους μετόχους», δήλωσε ο Arun Sundaram, ανώτερος αντιπρόεδρος της CFRA. «Οι εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων στρέφονται όλο και περισσότερο σε εκποιήσεις εμπορικών σημάτων και εταιρικές αναδιοργανώσεις, όπως αποσχίσεις, εν μέσω επίμονης αδυναμίας πωλήσεων και απογοητευτικών αποτιμήσεων μετοχών σε ολόκληρο τον κλάδο». Η αξία των συμφωνιών στον τομέα των βασικών καταναλωτικών αγαθών έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από το ένα τρίτο φέτος στα 138 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg, ενισχυμένα από τις εταιρείες τροφίμων.

Το Bloomberg News ανέφερε την Παρασκευή ότι η Performance Food Group Co. έχει προσελκύσει ενδιαφέρον εξαγοράς από την US Foods Holding Corp., μια πιθανή συμφωνία που θα δημιουργούσε μια εταιρεία διανομής τροφίμων με συνδυασμένες πωλήσεις περίπου 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο