Ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street η PepsiCo, μετά και την ανακοίνωση των πρώτων στοιχείων για τα έσοδα και τα κέρδη του τρίτου τριμήνου.
Βασικός μοχλός για την ενίσχυσή της ήταν η ανθεκτική ζήτηση για τα ενεργειακά ποτά και τα πιο υγιεινά αναψυκτικά που κυκλοφορεί η εταιρεία στην αμερικανική αγορά, αλλά και ο διορισμός του στέλεχος της Walmart, Steve Schmitt, ως νέο επικεφαλής του τομέα των οικονομικών της PepsiCo.
Σύμφωνα με το Reuters, o Schmitt, ο οποίος είναι επί του παρόντος ο οικονομικός διευθυντής της Walmart, θα αντικαταστήσει τον Jamie Caulfield τον Νοέμβριο. Ο Caulfield συνταξιοδοτείται μετά από περισσότερες από τρεις δεκαετίες στην εταιρεία.
Υπό πίεση η PepsiCo
Υπενθυμίζεται πως το τελευταίο διάστημα η αμερικανική εταιρεία δέχεται πιέσεις από τον ακτιβιστή επενδυτή Elliott Management, ο οποίος κατήγγειλε την εταιρεία ότι υστερεί σε σχέση με τον κύριο ανταγωνιστή της, την Coca-Cola, και την πιέζει να εξετάσει το ενδεχόμενο αναδιανομής του δικτύου εμφιάλωσής της και πώλησης μη βασικών εμπορικών σημάτων όπως η Quaker Oats.
«Η Coca-Cola κυριαρχεί, η Dr Pepper πέρασε μπροστά, και τώρα ένας από τους πιο σκληρούς ακτιβιστές επενδυτές, η Elliott Management, εισβάλλει με 4 δισ. δολάρια και σχέδιο ανατροπής», ανέφερε το CNN σε ρεπορτάζ του.
Ανάλογες διαπιστώσεις οδήγησαν την Elliott, σε επιστολή της προς το Διοικητικό Συμβούλιο, να υποστηριξει πως η PepsiCo βρίσκεται «σε κρίσιμο σημείο καμπής» και οφείλει να ανακτήσει την ηγετική της θέση. Προτείνει αλλαγές στη στρατηγική, ρευστοποίηση brands και αναδιοργάνωση του δικτύου εμφιαλωτών.
Η PepsiCo εισάγει νέα προϊόντα για να ανταποκριθεί καλύτερα στις διατροφικές προτιμήσεις του Αμερικανού καταναλωτή
Τριμηνιαία έσοδα
Η PepsiCo ανακοίνωσε τριμηνιαία καθαρά έσοδα ύψους 23,94 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με τις μέσες προσδοκίες των αναλυτών για 23,83 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.
Η εταιρεία εισάγει νέα προϊόντα για να ανταποκριθεί καλύτερα στις διατροφικές προτιμήσεις του Αμερικανού καταναλωτή, ενώ παράλληλα αναδιαμορφώνει την τιμολόγηση και τη συσκευασία της για να προσφέρει καλύτερη αξία σε καταναλωτές που είναι ευαίσθητοι στις τιμές, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Ramon Laguarta σε ανακοίνωσή του την Πέμπτη.
Τον τελευταίο χρόνο, η PepsiCo έχει επικεντρωθεί στην προσθήκη πρεβιοτικών αναψυκτικών και ενεργειακών ποτών στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, καθώς οι καταναλωτές γίνονται πιο συνειδητοποιημένοι για την υγεία τους.
Εργάζεται επίσης για την ανανέωση της επωνυμίας των τσιπς Lay’s και Tostitos, ώστε να τονίζεται η απουσία χρωστικών τροφίμων και συνθετικών συστατικών, και εισάγει επίσης μικρότερα μεγέθη συσκευασιών, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν οικονομικά προσιτές επιλογές.
Η PepsiCo διατήρησε επίσης τους ετήσιους στόχους της για οργανική αύξηση εσόδων και βασικά κέρδη ανά μετοχή σε σταθερό νόμισμα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε τριμηνιαία προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ύψους 2,29 δολαρίων, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για 2,26 δολάρια.