Σύμβαση ύψους 3 δισ. ευρώ για την προμήθεια και τη συντήρηση εμπορευματικών τρένων,υπεγράφη την Δευτέρα μεταξύ της Siemens και της Ινδικής κυνέρνησης, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.
Η Siemens θα παραδώσει 1.200 ηλεκτρικές μηχανές και θα παρέχει συντήρηση για 35 χρόνια στο πλαίσιο της συμφωνίας, που είναι η μεγαλύτερη που έχει κάνει ποτέ στην Ινδία.
Apple: Έτοιμη να φέρει οθόνες αφής στο MacBook
Αναβάθμιση των Ινδικών αμαξοστοιχιών
Οι σχεδιασμένες από τη Siemens αμαξοστοιχίες, ισχύος 1.200 ίππων, με μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ/ώρα, θα συναρμολογηθούν στο εργοστάσιο των Ινδικών Σιδηροδρόμων στο κρατίδιο Γκουτζαράτ τα επόμενα 11 χρόνια, με τις παραδόσεις να ξεκινούν σε 24 μήνες.
«Αυτές οι νέες μηχανές … μπορούν να αντικαταστήσουν 500.000 έως 800.000 φορτηγά κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Siemens Mobility, Michael Peter.
Η παραγγελία ήταν ένα μεγάλο βήμα για τη Siemens στην Ινδία, δήλωσε ο Peter στο Reuters, λέγοντας ότι η εταιρεία ήταν προηγουμένως πολύ ισχυρή στη Βόρεια Αμερική και την Κεντρική Ευρώπη στο τροχαίο υλικό, αλλά στην Ινδία παρείχε κυρίως εξαρτήματα.
«Η Ινδία αναζητά τεχνολογία, καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής για τα τρένα της»,ανέφερε. «Στο παρελθόν η Ινδία κατασκεύαζε τα δικά της τρένα, αλλά θέλει να αυξήσει την αξιοπιστία και τις μέσες ταχύτητες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Peter.
Επεκτείνεται στον τομέα των σιδηροδρόμων
Η συμφωνία είναι το τελευταίο μεγάλο συμβόλαιο που υπέγραψε η Siemens, αφού τον Δεκέμβριο υπέγραψε συμφώνησε έναντι ανταλλάγματος 900 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή μιας νέας γραμμής μετρό στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας.
Ο Peter ήταν βέβαιος για την επίτευξη του στόχου της Siemens να αυξήσει τα έσοδα στον τομέα των σιδηροδρομικών γραμμών κατά 6-9% φέτος, αν και η σύμβαση αυτή θα εμφανιστεί κυρίως ως παραγγελίες το 2023.
Η Siemens εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο να επεκτείνει την συνεργασία της με την Ινδία, τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική αγορά στον κόσμο, με 24 εκατομμύρια επιβάτες να ταξιδεύουν καθημερινά με περισσότερα από 22.000 τρένα.
Η Ινδική κυβέρνηση από την πλευρά της θέλει να αυξήσει το μερίδιο του σιδηροδρομικού δικτύου στις εμπορευματικές μεταφορές στο 40-45% από το 27% που είναι σήμερα.
Latest News
Πόσο αξίζει το ασήμι που ανέλκυσε από ναυάγιο μεγιστάνας - Γιατί δεν πήρε τίποτα;
Το βρετανικό δικαστήριο αποφάνθηκε ότι η κυβέρνηση της Νότιας Αφρικής δεν οφείλει αποζημίωση για την ανάκτηση ράβδων αργύρου αξίας 43 εκατ. δολαρίων
Οι συμβουλές του Μπέζος για εταιρικές συναντήσεις και ηγεσία
Η στρατηγική του Μπέζος υποστηρίζεται από οργανωτικούς ψυχολόγους όπως ο Άνταμ Γκραντ
«Κασσάνδρα» ο Ντάλιο για το χρέος: Οι φόβοι για «εμφύλιο» και η Τέιλορ Σουίφτ για πρόεδρος
Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής ανησυχεί για την αυξανόμενη δημοσιονομική επιβάρυνση
Στρατιωτική βοήθεια άνω του 1 δισ. στέλνουν οι ΗΠΑ στο Ισραήλ (διάγραμμα)
Οι λεπτομέρειες πολλών μεταφορών παραμένουν κρυφές
Γιατί το τέλος του πολέμου στην Ουκρανία δεν συμφέρει ούτε τη Ρωσία ούτε την Κίνα
Αναλυτές υποστηρίζουν ότι τόσο η Ρωσία όσο και η Κίνα έχουν λόγους -διαφορετικούς η καθεμιά- να μην τελειώσει σύντομα ο πόλεμος στην Ουκρανία
EE: Η κατάχρηση του βέτο προβληματίζει τους «27»
Όπως φαίνεται η ομοφωνία θα συνεχίζει να ταλανίζει την ΕΕ, κωλυσιεργώντας τη λήψη αποφάσεων
Κίνα: Ερευνάται από τις αρχές ο υπουργός Γεωργίας Τανγκ Ρεντζιάν
Ο Τανγκ Ρεντζιάν είναι ο τελευταίος υψηλόβαθμος κυβερνητικός αξιωματούχος που ελέγχεται για φερόμενα αδικήματα
H πτωχευμένη εταιρεία crypto Genesis θα επιστρέψει $3 δισ. στους πελάτες της
Ο Αμερικανός δικαστής Σον Λέιν ενέκρινε το πλάνο πτώχευσης της Genesis
Πόσο κοστίζει μία νύχτα στο πιο πολυτελές ξενοδοχείο του κόσμου
Κατέκτησε μια θέση στην λίστα με τα 50 καλύτερα ξενοδοχεία του κόσμου.
Κατάσχονται τα περιουσιακά στοιχείας της Deutsche Bank στη Ρωσία
Στο πλαίσιο αγωγής που αφορά τη γερμανική τράπεζα