Σε μια ακόμη κίνηση από την ημέρα που εξαγοράσθηκε από τον Ίλον Μασκ η οποία θα προκαλέσει συζήτηση προχώρησε το Twitter, καθώς επιτρέπει στις εταιρείες κάνναβης στις ΗΠΑ να διαφημίζονται οι ίδιες και τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα του.
Έτσι καθίσταται το πρώτο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ που επιτρέπει τις διαφημίσεις για προϊόντα κάνναβης, καθώς τα άλλα social media όπως τα Facebook και TikTok εφαρμόζουν μια πολιτική να μην διαφημίζουν τέτοιου είδους προϊόντα, καθώς η κάνναβη παραμένει παράνομη σε ομοσπονδιακό επίπεδο.
Ωστόσο, οι πολιτείες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού αναθεωρούν τις πολιτικές τους για την πώληση κάνναβης για ψυχαγωγία, με 21 εξ αυτών να έχουν ανακοινώσει ότι θα τη νομιμοποιήσουν.
«Είναι μια αρκετά τεράστια νίκη για τους νόμιμους εμπόρους κάνναβης», δήλωσε η εταιρεία κάνναβης και ιατρικής Cresco Labs.
Οι περισσότερες εταιρείες του κλάδου ενθουσιάσθηκαν με την απόφαση του Twitter. Η Trulieve Cannabis έχει ήδη ξεκινήσει μια διαφημιστική καμπάνια από χθες Τετάρτη.
«Αυτή η αλλαγή υποδεικνύει την αυξανόμενη αποδοχή της κάνναβης ως κύριας κατηγορίας ευεξίας και ελπίζουμε ότι θα χρησιμεύσει ως καταλύτης για τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ακολουθήσουν το παράδειγμά του», δήλωσε η Κέτι Λιντς Lynch της Curaleaf, της μεγαλύτερης εταιρείας κάνναβης που δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ.
Αφού απόλαυσε ένα κύμα αγορών κατά τα πρώτα στάδια της πανδημίας, η αγορά της κάνναβης στις ΗΠΑ έδειξε σημάδια επιβράδυνσης εξαιτίας των κανονιστικών και οικονομικών προκλήσεων, ενώ στην πτώση αυτή συνέβαλαν η πτώση των τιμών όπως και η παράνομη διακίνηση των προϊόντων
Πρόσφατα, η Curaleaf μείωσε το προσωπικό της κατά 10% κάτι ισοδυναμεί΄με λιγότερο από το 4% του συνολικού εργατικού της δυναμικού και αποχώρησε από την πλειονότητα των δραστηριοτήτων της σε τρεις πολιτείες των ΗΠΑ.
Latest News
Μετά την Gucci, η σειρά της Burberry; - Γιατί ξεθωριάζει η πολυτέλεια
Τα προβλήματα της Gucci αποτέλεσαν «μια ιδιαίτερα αρνητική ανάγνωση για την Burberry» λόγω του παρόμοιου προφίλ των δύο εμπορικών σημάτων, σύμφωνα με την Barclays
Αγορές vs Οικονομολόγοι: Πότε θα μειώσει η Fed τα επιτόκια και θα δώσει ανάσα στις εταιρείες
Οι έμποροι τιμολογούν με πιθανότητες περίπου 70% για μείωση των επιτοκίων στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με το CME FedWatch Tool
Κίνα: Πώς κρατάει «ζωντανή» τη ρωσική οικονομία
Η Κίνα αποτελεί μία σανίδα σωτηρίας για τη ρωσική οικονομία απ’ όταν η Δύση ξεκίνησε να επιβάλλει κυρώσεις στη Μόσχα
Εκπτώσεις και κοινή χρήση απέναντι στην υποχώρηση κατανάλωσης - Πού εστιάζει η Uber
Η εταιρεία θέλει να καταστήσει φθηνότερη τη μετακίνηση προς το αεροδρόμιο, τις συναυλίες ή τις αθλητικές εκδηλώσεις
Κι άλλη υποχώρηση στην πολυτέλεια - Σειρά της Burberry για μείωση 40% στις πωλήσεις
Η βρετανική εταιρεία προβληματίζεται λόγω της υποχώρησης των πωλήσεων σε Ασία και Αμερική - Αναμένει ένα δύσκολο πρώτο εξάμηνο του 2025
Η απογείωση των αμερικανικών εισαγωγών από Βιετνάμ και ο εμπορικός εναγκαλισμός Πεκίνου - Ανόι
Το Βιετνάμ έχει σήμερα το τέταρτο υψηλότερο εμπορικό πλεόνασμα με τις ΗΠΑ, χαμηλότερο μόνο από την Κίνα, το Μεξικό και την ΕΕ
Τέλος στο μυστήριο - Αποκαλύφθηκε η κρυφή επένδυση του Μπάφετ
Ποια είναι η Chubb, η ασφαλιστική εταιρεία, στην οποία η Berkshire απέκτησε 26 εκατομμύρια μετοχές
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος πίσω από τη μείωση των εξαγωγών ρωσικού ντίζελ
Οι ουκρανικές επιθέσεις είναι ο ένας λόγος - Ο άλλος είναι πολιτικός
Κίνα-Γερμανία: Επένδυση 290 εκατομμυρίων ευρώ από την FAW-Volkswagen
Στο εργοστάσιο της Τιαντζίν για την παραγωγή τριών μοντέλων SUV
Θα μπορούσαν οι ΗΠΑ με τους συμμάχους τους να αποδυναμώσουν το δολάριο;
Η Κίνα δεν θα ήταν πολύ χαρούμενη