· Σε δυο μέτωπα είναι στραμμένα πλέον τα βλέμματα του επιχειρηματικού κόσμου.
· Το πρώτο αφορά στην αδιανόητη τραγωδία στα Τέμπη και σε ποιο βαθμό θα επηρεάσει το πολιτικό σκηνικό.
· Δεν είναι λίγοι εκείνοι που προβληματίζονται για τις επιπτώσεις στους εκλογικούς συσχετισμούς.
· Ήδη, αρκετοί επενδυτές από το εξωτερικό ρωτάνε τους Εν Ελλάδι συνεργάτες τους για την επόμενη μέρα…
· Το δεύτερο μέτωπο που κάποιοι νιώθουν ήδη στο πετσί τους αφορά στην αύξηση των επιτοκίων.
· Το κόστος χρήματος ύστερα από αρκετά χρόνια πονοκεφαλιάζει τις εταιρείες. Ειδικά όσες έχουν δρομολογήσει μια σειρά από projects…
· Το «τέλος του φθηνού χρήματος», όπως παρατηρούν έμπειροι αναλυτές θα έχει σοβαρές παρενέργειες στην ανάπτυξη.
· Ο «πονοκέφαλος» γίνεται όλο και πιο έντονος καθώς οι κεντρικές τράπεζες δηλώνουν αποφασισμένες να χαλιναγωγήσουν τον πληθωρισμό με όποιο κόστος.
· Η «σιδηρά κυρία» της ΕΚΤ, Κριστίν Λαγκάρντ ήταν αρκετά σαφής: «θα κάνουμε τα πάντα για να επαναφέρουμε τον πληθωρισμό στο 2%».
· Κάτι που τη δεδομένη στιγμή σκόρπισε… τρόμο, παρά καθησύχασε τις ανησυχίες που υπάρχουν στην αγορά…
————————————-
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα κρουαζιερόπλοια για τους σεισμόπληκτους
· Κρουαζιερόπλοια μαθαίνουμε πως ψάχνουν απεγνωσμένα οι γείτονες μας για να φιλοξενήσουν όσους έχουν χάσει τα σπίτια τους από το φονικό σεισμό των 7,6 ρίχτερ.
· Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί πριν από περίπου 37 χρόνια στον σεισμό της Καλαμάτας.
· Όταν το πλοίο «Μαριάννα» στέγασε για πολλούς μήνες περισσότερα από 1.000 άτομα που είχαν μείνει άστεγοι.
· Ωστόσο, οι Τούρκοι ιθύνοντες δεν φαίνεται να στέκονται ιδιαίτερα τυχεροί στην προσπάθειά τους αυτή.
· Και αυτό γιατί, όπως εξηγούν στη στήλη ναυτιλιακοί κύκλοι είναι πολύ δύσκολο αυτή την περίοδο να βρεθεί διαθέσιμο κρουαζιερόπλοιο.
· Ο κλάδος, όπως λένε, αφυπνίζεται από την «χειμερία νάρκη» που τον βύθισε η πανδημία, με αποτέλεσμα να έχουν δρομολογηθεί τα περισσότερα πλοία.
· Επιπλέον, προκειμένου να διατεθεί ένα κρουαζιερόπλοιο ως κατάλυμα χρειάζεται μια σειρά από παρεμβάσεις πριν και μετά που στοιχίζουν.
· Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αποθαρρύνονται ακόμη και οι πλοιοκτήτες που έχουν παροπλισμένα κρουαζιερόπλοια.
· Πάντως μιας και μιλάμε για την κρουαζιέρα φέτος αναμένεται να πλησιάσει τα επίπεδα του 2019 ενώ από το 2024 θα τα ξεπεράσει…
Latest News
Τι άκουσε ο Έλληνας από το δεξί χέρι του Έρντογάν και ποιες πολυεθνικές ετοιμάζουν… μηνύσεις
Μια συνάντηση με τον Τούρκο Τσάρο της οικονομίας με θέα τον Βόσπορο
Η «αφύπνιση» της Alpha Bank, η δέσμευση της Eurobank και πού κολλάει το «Μεγάλο Καβούρι»
Πώς υποδέχθηκε η αγορά το α’ τρίμηνο της Alpha Bank…
Η «αδιόρθωτη» Εθνική, το τείχος της Epsilon Net στην ΤeamSystem και τα «σωσίβια» του ΟΛΠ
«Καλπάζει» προς τα 9 ευρώ η Εθνική
Ο Τσαμάζ παραδίδει «μαθήματα», η Wood στρώνει χαλί και τα σπίτια γίνονται… επενδύσεις
Το ραντεβού της Wood με την ελληνική οικονομία
Ένα crash test για την Alpha Bank, οι «δυναστείες» του ΟΛΠ, το μοντέλο του River West και οι «καμένοι εγκέφαλοι»
Τι περιμένει η AXIA από την Alpha Bank
Το «μονοπώλιο» του Σκλαβενίτη που έσπασε, τα «φουγάρα» της Τσέτη και τι κρύβει το ταμπλό
Εβδομάδα συγκινήσεων για το Χρηματιστήριο
Το «ακριβό δαχτυλίδι» του Τσαμάζ και το πυροτέχνημα (;) των σούπερ μάρκετ
Η παρακαταθήκη Τσαμάζ στον ΟΤΕ
Η επιστροφή – έκπληξη των Goody’s, τα McDonald’s και το συνάλλαγμα που χάνεται
Επέστρεψαν τα Goody’s στο νησί των Ιπποτών
Πώς θα απαντήσει η Eurobank στην Εθνική, η «προίκα» του Βακάκη και το ρεκόρ των McDonald’s
Η κόντρα Βακάκη και Παπαλεξόπουλου στο ταμπλό
Η Εθνική, το «κρυφό χαρτί» του Μαξίμου και o Βακάκης μοιράζει μετοχές με… έκπτωση
Οι δυο όψεις του νομίσματος και το Ταμείο Ανάκαμψης