Για τις θερινές εκπτώσεις μίλησε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά (ΕΒΕΠ), Βασίλης Κορκίδης, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι υπήρχαν άλλες προσδοκίες όταν ξεκίνησαν επισημαίνοντας παράλληλα ότι «διατηρούμε τις ελπίδες μας καθώς μην ξεχνάμε ότι οι θερινές εκπτώσεις έχουν μακρά διάρκεια».
Σκρέκας: Νέος μηχανισμός κατά των πλασματικών εκπτώσεων
Όπως είπε ο κ. Κορκίδης «βλέπαμε μια αύξηση του τζίρου από την αρχή του χρόνου, από τον Ιανουάριο. Τα 3,4 δισ. του μηνιαίου τζίρου είχαν γίνει 3,55 τον Ιούνιο, οπότε θεωρήσαμε ότι και τον Ιούλιο αυτή η αύξηση θα συνεχιστεί. Βέβαια κανένας δεν μπορούσε να γνωρίζει ότι θα ήταν ο θερμότερος Ιούλιος στην υφήλιο για πάρα πολλά χρόνια και ότι ο καύσωνας θα εμπόδιζε τους καταναλωτές να επισκεφτούν τα καταστήματα[…] Διατηρούμε τις ελπίδες μας γιατί μην ξεχνάμε ότι οι θερινές εκπτώσεις έχουν μακρά διάρκεια. Ξεκινάνε μετά την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου και τελειώνουν τέλος Αυγούστου και θα συνυπολογίσουμε και ένα δεκαήμερο τον Σεπτέμβρη όπου πάντα υπάρχουν προσφορές μετά τις εκπτώσεις[…] Πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε τον στόχο δηλαδή των 7 δισεκατομμυρίων ευρώ τζίρου το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου, παρά τις δυσκολίες. Γιατί εκτός από την πληθωριστική αύξηση έχουμε μία αύξηση της τουριστικής κίνησης στους τουριστικούς προορισμούς, στο κέντρο της Αθήνας. Αν βλέπαμε και τα στοιχεία πριν τις φωτιές θα βλέπαμε ότι το Νότιο Αιγαίο είχε τη μεγαλύτερη αύξηση σε τζίρο στη λιανική κατά 15% και μετά ήταν η Περιφέρεια Αττικής με 13%».
Κληθείς να σχολιάσει τις επιπτώσεις από τις πυρκαγιές είπε «σίγουρα τη Ρόδο την έχει επηρεάσει, δεν το συζητάμε αλλά μακάρι να μην είναι στο μέγεθος που φανταζόμαστε. Από εκεί και πέρα η τουριστική κατανάλωση, η εισαγόμενη κατανάλωση θα την πω εγώ, έχει μπει σε αυτή την εξίσωση του τζίρου των θερινών εκπτώσεων και μακάρι να συνεχιστεί και τον Αύγουστο».
Σε άλλο σημείο ο Βασίλης Κορκίδης ανέφερε «Η Αθήνα έχει καταφέρει να γίνει ένα city break και τον χειμώνα και ένας προορισμός το καλοκαίρι. Έχει μπει προφανώς στα πακέτα των tour operator και μία με δύο μέρες ο κάθε τουρίστας πριν πάει σε κάποιο νησί μένει στην Αθήνα και αυτό είναι πάρα πολύ θετικό. Το ίδιο προσπαθούμε να κάνουμε και στον Πειραιά γιατί έχουμε ένα εκατομμύριο επιβάτες κρουαζιέρας που θα μπορούσαμε κι εμείς να καταφέρουμε και να πείσουμε να περπατάνε, να αγοράζουν, να μένουν γενικότερα και στον Πειραιά και σε άλλες περιοχές της Αττικής».
Latest News
Πώς η Alpha Bank θα επιστρέψει 1,1 δισ. ευρώ στους μετόχους έως το 2026
Προϋπόθεση η λήψη των απαραίτητων εγκρίσεων από τον επόπτη
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός προτεραιότητα για 8 στις 10 ελληνικές επιχειρήσεις
Συγκρατημένη αισιοδοξία και αναζήτηση νέων προοπτικών για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Οι διακρίσεις του ΟΦΕΤ σε διαγωνισμούς καινοτομίας
Για προϊόντα και υπηρεσίες, στο πλαίσιο των διοργανώσεων «Green Brand Awards»
Έπεσαν οι υπογραφές μεταξύ ΕΚΤΕΡ και ΙΤΕ
Τι περιλαμβάνει η σμυφωνία μεταξύ των δύο πλευρών
Συμφωνία Lamda με Κωστέα - Γείτονα για εκπαιδευτικό ίδρυμα στο Ελληνικό
Η μακροχρόνια σύμβαση μίσθωσης προβλέπει την ανάπτυξη και λειτουργία εκπαιδευτικού ιδρύματος στο Ελληνικό
Η μόδα επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας - Από τη ναυαρχίδα της Zara μέχρι το Αρσάκειο
Από τη ναυαρχίδα της Zara μέχρι το Αρσάκειο και το Notos com, το ενδιαφέρον εστιάζεται μεταξύ Ερμού και Σταδίου - Κομβικός ο ρόλος των ακινήτων και των ξενοδοχείων
Αλμα 89,9% στα καθαρά κέρδη της Alpha Bank το α΄τρίμηνο - Επιστροφή 122 εκατ. στους μετόχους
Ο Δείκτης Μη Εξυπηρετούμενων Ανοιγμάτων του Ομίλου παρέμεινε αμετάβλητος σε 6%
«Ερμής», η νέα συμμαχία των μικρών σούπερ μάρκετ
Στόχος του νέου σχήματος η αναβάθμιση των μεμονωμένων σούπερ μάρκετ με υπηρεσίες και προϊόντα που θα τα διαφοροποιεί από τις μεγάλες αλυσίδες
«Χτυπάει» ελαιόλαδο και καλλυντικά ο Νίκος Καραμούζης – Τα σχέδια για την ΕΨΑ
Επενδύσεις 5 εκατ. ευρώ στην αιωνόβια ΕΨΑ και οι υψηλοί στόχοι - Οι σχέσεις με τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο και τον Απόστολο Ταμβακάκη
Κρασί, βιομηχανία και ιστορία
Ένα βιβλίο ανασυνθέτει την ιστορία γύρω από την βιομηχανία Achaia Clauss και μαζί έναν ολόκληρο κόσμο