Έσοδα ύψους 1,28 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 13% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2022 κατέγραψε για το τρίτο τρίμηνο του 2023 ο Όμιλος Accor. Αυτή η ανάπτυξη αναλύεται σε 13% αύξηση για στο τμήμα Premium, Midscale & Economy Division και 17% για το τμήμα Luxury & Lifestyle.
Οι αλλαγές στο εύρος της ενοποίησης, κυρίως λόγω της ενοποίησης της Paris Society στο τμήμα Luxury & Lifestyle (κλάδος Hotel Assets & Other), συνέβαλαν θετικά κατά €85 εκατ.
Οι συναλλαγματικές επιδράσεις είχαν αρνητικό αντίκτυπο €98 εκατ., προερχόμενες κυρίως από το δολάριο Αυστραλίας (-11%), το δολάριο ΗΠΑ (-7%) και την τουρκική λίρα (-38%).
Accor: Τα επαγγελματικά ταξίδια επέστρεψαν
Ισχυρή ζήτηση για ξενοδοχεία
Όπως αναφέρει η Accor, η ζήτηση για κρατήσεις σε ξενοδοχεία παρέμεινε πολύ ισχυρή καθόλη τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, με το RevPAR αυξημένο κατά 15% σε σύγκριση με πέ-ρυσι, παρά την πολύ υψηλή συγκρίσιμη βάση (το RevPAR το τρίτο τρίμηνο του 2022 αυξήθηκε κατά 14% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2019).
Η υποκείμενη δυναμική που παρατηρήθηκε κατά τα προηγούμενα τρίμηνα παρέμεινε σταθερή με τις μέσες τιμές να παραμένουν υψηλές και το ποσοστό πληρότητας να βελτιώνεται, το οποίο όμως παραμένει ελαφρώς κάτω από το επίπεδο του 2019.
Όλες οι περιφέρειες και οι τομείς συνέβαλαν μέσω σταθερών λειτουργικών επιδόσε-ων, ακόμη κι αν τα πρώτα σημάδια ομαλοποίησης της αύξησης της δραστηριότητας φαίνονται μετά από αρκετά τρίμηνα έντονης ανάκαμψης.
Το τρίτο τρίμηνο του 2023 η Accor άνοιξε 73 ξενοδοχεία, που αντιστοιχούν σε περί-που 9.200 δωμάτια, και έτσι πέτυχε net unit growth 3% τους τελευταίους 12 μήνες. Στα τέλη Σεπτεμβρίου 2023, ο Όμιλος είχε ένα χαρτοφυλάκιο 812.425 δωματίων (5.537 ξενοδοχεία) και ένα pipeline περίπου 219.000 δωματίων (1.273 ξενοδοχεία).
Για το 2023, ο Όμιλος επιβεβαιώνει την πρόβλεψή του για net unit growth στο δίκτυο μεταξύ 2% και 3%.
Ο Sébastien Bazin, Chairman & Chief Executive Officer της Accor, ανέφερε:
«Οι ισχυρές επιδόσεις του Ομίλου κατά τη διάρκεια του τριμήνου καταδεικνύουν για ακόμα μια φορά τη δύναμη της επιχειρηματικής δυναμικής σε όλες τις αγορές μας, ιδίως στην Ασία, και για τα brands των δύο τομέων μας: Premium, Midscale & Economy αφενός και Luxury & Lifestyle αφετέρου. Για την Accor αυτό είναι το 6ο συνεχόμενο τρίμηνο ανάπτυξης από τότε που επέστρεψε στα επίπεδα δραστηριότητας μετά την πανδημία. Αυτές οι θετικές τάσεις και η αυστηρή χρηματοοικονομική και λειτουργική πειθαρχία μας επιτρέπουν για άλλη μια φορά να αυξήσουμε τους στόχους ανάπτυξης RevPAR και EBIDTA για το έτος».
Latest News
Ο μοναδικός έλληνας CEO στο επιχειρηματικό summit του Μακρόν
Τι συζήτησε o επικεφαλής της Sunlight με τον Γάλλο πρόεδρο στο Παλάτι των Βερσαλλιών
Τα «ντεσού» της πώλησης του 5% της Foodlink – Τα σενάρια για τον αγοραστή
Η συναλλαγή πυροδότησε ένα πρωτοφανές ράλι της μετοχής στο ταμπλό
Μετά από 116 χρόνια αλλάζει επωνυμία η Mytilineos – Ποιο θα είναι το νέο brand;
Η τελική απόφαση και το σενάριο για αποσύνδεση από το επώνυμο του Ευάγγελου Μυτιληναίου
Τι σχεδιάζει η Prodea για τα «Αηδονάκια» και το «Αθηνών Αρένα»
Έμφαση σε logistics, «πράσινα» γραφεία και high end τουριστικά ακίνητα - Συνεχίζεται η προσπάθεια διάθεσης μετοχών και διεύρυνσης του free float
Επιστροφή μετρητών στην οικογένεια Παντελιάδη – Τα σχέδια επέκτασης σε Θεσσαλονίκη και Κρήτη
Νέα καταστήματα My Market Local στη Θεσσαλονίκη – Στο ραντάρ η Κρήτη
Τι απαντά η Κρητικός για το πρόστιμο από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Διευκρινίσεις της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός για την επιβολή προστίμου από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Σωληνουργεία Κορίνθου: Με «πράσινο» χάλυβα ο νέος αγωγός που ανέλαβε στη Β. Θάλασσα
Σωλήνες χάλυβα χαμηλών εκπομπών CO2 για την τελευταία ανάθεση έργου στη Σωληνουργεία Κορίνθου
Στη Intrafashion τα brands «Terranova» και «Calliope» στην Ελλάδα
Η συμφωνία προβλέπει τα αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων για τις περιοχές της Αττικής, της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας
Τα Public Ιωαννίνων μεγαλώνουν και γίνονται «Public + home»
Οι καινοτόμες υπηρεσίες και οι προσφορές
Πράσινο φως για την εξαγορά της Euromedica από τις Strix - Farallon
Οι σχετικές αγορές προϊόντος που αφορούν την συγκέντρωση είναι οι α) αγορά των ιδιωτικών γενικών κλινικών και β) αγορά ιδιωτικών διαγνωστικών κέντρων